آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۰۷۴
۲۶۱۴
۲۶۱۴
پ

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

پاس لوکاس کاندیدو و شوت ساسان انصاری به قلب دروازه نساجی فولاد را زنده نگه داشت.

ورزش سه: پاس لوکاس کاندیدو و شوت ساسان انصاری به قلب دروازه نساجی فولاد را زنده نگه داشت.

 نفس‌ها در اهواز در سینه حبس بودند، استقلال در دستگردی با دو‌ گل از پیکان ده نفره جلو بود و استقلال خوزستان هم ۳-۱ نبردش با هوادار را مدیریت می‌کرد اما مشکی‌پوشان فولادی در قائمشهر نتوانسته بودند گلی بزند تا سقوط کننده لقب بگیرند اما وقتی اسکوربورد بازی روی ۸۲:۱۶ بود شوت ساسان انصاری به تور دروازه لوان پولی بوسه زد تا پس از شادی زاید الوصفش هم اشک خودش و رفقایش در ورزشگاه شهید وطنی در بیاید و هم تمامی هوادارانشان در اهواز که بیخیال جدال قهرمانی استقلال و پرسپولیس برای برد تیمشان دست به دعا شده بودند.

انصاری که فصل سختی را در فولاد گذرانده بود و حتی هجمه‌هایی نیز در بعضی مقاطع فصل علی‌رغم تاثیر گذاری فوق العاده‌اش به او وارد شده بود اما فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان رساند با آمار خیره‌کننده ۵ گل و ۶ پاس گل با این توضیح که ۴ گل از این ۵ گلش منجر به بردهای ۱-۰ تیمش شده بود و‌ گل دیگر نیز برای فولاد یک امتیاز به ارمغان آورد. ساسان برای تیمش نه تنها یک مهاجم گلزن بلکه در رختکن یک کاپیتان دوست داشتنی است که رفاقتش با تمامی اعضای تیم باعث شده مانند برادری بزرگ‌تر برای همه به حساب بیاید.

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

عبدالله ویسی سرمربی فولاد از دو بازی نیمکت‌نشین کردن مهم‌ترین عنصر تیمش به دلیل نامعلوم خیلی زود پشیمان شد و به اشتباه بزرگش پی برد و در کنفرانسی مطبوعاتی او را وزیر تیمش خواند، بازیکنی که یک شب بزرگ را برای اهواز قدم زد.

از ۱۴ سال قبل که انصاری با امیدهای فولاد توانست آقای گل لیگ برتر شود تا به امروز، او در سه قهرمانی ۱۰ سال اخیر تیمش نه تنها حضور داشته بلکه تاثیر مهم داشته است، قهرمانی با تیم حسین فرکی در لیگ سیزدهم در لیگ برتر که شاید مهم‌ترین اثرش پاس گل به آرش افشین در دیدار مقابل پرسپولیس بود و قهرمانی در جام حذفی و سوپرجام  و حضور در جمع چهار تیم برتر غرب آسیا با گل او در دیدار مقابل الفیصلی عربستان همه‌اش به موفقیت‌های بزرگ ختم شد اما وقتی اشک انصاری درآمد که یک استان منتظر معجزه او بودند.  

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

ساسان انصاری در نیم‌فصل پیشنهاد ویژه‌ای از جواد نکونام و استقلال داشت اما با توجه به شرایط فولاد از نکونام عذرخواهی کرد و گفت که اکنون این تیم به او نیاز دارد و نمی‌تواند بازوبند یک تیم بر بازویش ببندد و در حساس‌ترین زمان ممکن تنهایش بگذارد.

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

فصلی که شاید در مقطعی به او جفا شد و حتی اعلام کرد در پایان فصل از فولاد جدا می‌شود اما برای او و هواداران فولاد به بهترین شکل به پایان رسید. انصاری در ورزشگاه آزادی و پس از شکست مقابل استقلال قول شرف داد که فولاد در لیگ می‌ماند و ماند، او حالا نه فقط درون زمین بلکه در قلب تمامی هواداران فولاد کاپیتان است، حالا دیگر هیچ بهانه‌ای نیست، انصاری باید در اهواز بماند.

شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ
شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ
شادترین مرد فوتبال ایران در آخرین روز لیگ

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج