adexo3
۱۲۹۹۵۴۴
۲۴۶
۲۴۶
پ

دیاگ لند برترین فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی در سال ۱۴۰۱

در ادامهٔ این مقاله ضمن آشنایی با فروشگاه اینترنتی لوازم تعمیرگاهی دیاگ لند، با خدمات متنوع این مجموعه و محاسن آن نسبت‌به سایر فروشگاه‌های مشابه آشنا خواهید شد. ما همچنین آسان‌ترین روش خرید تجهیزات موردنیاز تعمیرگاه ازجمله دیاگ خودرو، جک دو ستون، دستگاه شارژ گاز کولر، ساکشن روغن گیربکس و موارد دیگر را به شما خواهیم گفت. لطفاً تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مرکز فروشگاه دیاگ لند یکی از فروشگاه‌های بزرگ و تخصصی درزمینهٔ تأمین تجهیزات تعمیرگاهی است. این مجموعه فعالیت خود را با هدف تأمین پکیج کامل موردنیاز مشتری آغاز کرده‌است و در راستای تحقق این هدف، همکاری گسترده‌ای با شرکت‌های بزرگ و معتبر دارد.

 

دیاگ لند برترین فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی در سال 1401

بزرگ‌ترین مرکز فروش تجهیزات تعمیرگاهی خودرو

ممکن است برای خرید لوازم تعمیرگاهی خودرو، به مراکز مختلفی مراجعه کرده باشید. فروشگاه‌های متعددی به‌صورت حضوری و اینترنتی درزمینهٔ عرضه و فروش محصولات تعمیرگاهی فعالیت دارند، اما دسترسی به تمام تجهیزات موردنیاز تعمیرگاه، برندهای مختلف به ویژه برندهای معتبر در هر فروشگاهی میسر نیست. بر همین اساس، دیاگ لند با فعالیتی متفاوت پا به عرضه گذاشت و تمام تلاشش را درزمینهٔ تأمین تمامی محصولات موردنیاز بازار و مشتری انجام داده‌است.

فروشگاه دیاگ لند با معتبرترین برندهای تولیدکنندهٔ لوازم تعمیرگاهی، قرارداد همکاری منعقد کرده‌است. بدین ترتیب مشتری به طیف وسیعی از محصولات و مارک‌های معتبر دسترسی دارد، اما تنوع محصولات، تنها برتری و مزیت این فروشگاه نسبت‌به رقبا نیست. مشتری می‌تواند در بهترین شرایط خرید خود را انجام دهد. برخی از مزایا و محاسن فروشگاه دیاگ لند را در زیر بیان کرده‌ایم:

  • تنوع محصولات؛

  • دسترسی به طیف وسیعی از برندهای معتبر ازجمله برند ویمکس، نگار خودرو، موتور آزما و ... ؛

  • تضمین کیفیت کالا؛

  • گارانتی محصول؛

  • تسریع در امر خرید با راه‌اندازی سایت؛

  • فروش اقساطی تجیهزات و لوازم تعمیرگاهی؛

  • قیمت مناسب.

اکنون برخی از محصولات پرفروش و موردنیاز بازار که در فروشگاه اینترنتی و حضوری دیاگ لند با بهترین شرایط ازجمله قیمت مناسب و گارانتی محصول به فروش می‌رسد را معرفی خواهیم کرد:

معرفی انواع تجهیزات مکانیکی و تعمیرگاهی

تعمیرکاران و متقاضیان خرید تجهیزات یا لوازم تعمیرگاهی خودرو، به‌طور غالب به محصولات بیان‌شده در ادامهٔ این مقاله نیاز دارند. برندهای مختلفی درزمینهٔ تولید این لوازم و تجهیزات فعالیت دارند. در لابه‌لای مطالب زیر، به برخی از برندهای معتبر تولیدکنندهٔ محصولات تعمیرگاهی اشاره کرده‌ایم. لطفاً تا پایان مطلب همچنان ما را همراهی بفرمایید.

دیاگ لند برترین فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی در سال 1401

  • جک دو ستون

جک دو ستون معمول‌ترین تجهیزات تعمیرگاهی است. ساختار و کارایی این محصول از نامش مشخص است. دو ستون در کنار هم که نقش جک را ایفا می‌کنند. این دو ستون خودرو را در میان بازوهای خود نگه داشته و آن را در ارتفاع مشخصی ثابت نگه می‌دارند. بازوهای این نوع جک محبوب قابلیت چرخش در یک محور دایره‌ای را دارند و بسته به نیاز و اندازهٔ خودرو، قابل تنظیم هستند. جک‌های دو ستون در دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

  • دستگاه شارژ گاز کولر

تمامی مراکز تعمیر خودرو جهت تأمین و رفع نیاز مشتری، به دستگاه شارژ گاز کولر نیاز دارند. با استفاده از AC Recharge Machine یا همان دستگاه شارژ گاز کولر، سیستم خنک‌کنندهٔ هوا در داخل خودرو به‌طور مجدد شارژ می‌شود. دستگاه مذکور فشار گاز را افزایش می‌دهد و منجربه بهبود عملکرد سیستم تهویه مطبوع خودروهای مختلف می‌شود.

  • دیاگ خودرو؛ کارایی و عملکرد

دیاگ خودرو یکی از مهم‌ترین تجهیزات و لوازم تعمیرگاهی به‌ویژه در تعمیرگاه‌های پیشرفته و تخصصی است. این وسیله توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود و ممکن است قابلیت‌ها و کیفیتِ کارایی متفاوتی داشته باشند. با این حال تمامی دستگاه‌های دیاگ برای عملیات خطایابی خوردو ساخته شده‌اند. این دستگاه اطلاعات موردنیاز را از کامپیوتر خودرو استخراج و سپس از تجزیه و تحلیل کدهای خطا، ایرادات خودرو را کشف می‌کند.

در حال حاضر برندهای مختلفی دیاگ خودرو تولید می‌کنند که می‌توان گفت کیفیت کارایی همهٔ آن‌ها مشابه نیست. اگر قصد خرید بهترین دیاگ خودرو را دارید، پیشنهاد ما خرید دیاگ ویمکس یا یکی از برندهای موتور آزما و نگار خودرو است.

توجه داشته باشید که برای خرید دیاگ نگار خودرو، خرید دیاگ موتور آزما یا دیاگ برند ویکمس از سایت دیاگ لند می‌توانید از اصالت این محصول مطمئن باشید. به ویژه این‌که مجموعهٔ مذکور امکان خرید اقساطی تجهیزات تعمیرگاهی خودرو را برای مشتریان جدید و قدیم خود فراهم کرده‌است.

  • ساکشن روغن گیربکس

یکی دیگر از تجهیزات مورد نیاز تعمیرکاران ساکشن روغن گیربکس نام دارد. این دستگاه با نام‌های دیگری از قبیل دستگاه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، دستگاه AFT، دستگاه شستشو گیربکس اتوماتیک و دستگاه تزریق روغن گیربکس اتوماتیک نیز شناخته می‌شود. دستگاه مذکور جهت تعویض روغن گیربکس اتوماتیک انواع خودروها به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و تخصصی به‌کار برده می‌شود.

مزیت استفاده از دستگاه ساکشن روغن گیربکس یا AFT، تخلیهٔ روغن قدیم و تزریق روغن جدید به‌صورت همزمان است. این دستگاه همچنین رسوبات حاصل از کارکرد روغن را از بین می‌برد و با کاهش ضربه، تأثیر زیادی در بالا بردن عمر گیربکس دارد.

  • پروگرامر

امروزه تعمیر خودرو به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی صورت می‌گیرد، لذا اکثر تعمیرکاران دانش و تجهیزات خود را به‌روز می‌کنند. یکی از تجهیزات تعمیرگاهی مورد استفاده توسط تعمیرکاران حرفه‌ای، پروگرامر نام دارد. پروگرامر به‌منظور تست عملیات نرم‌افزاری قسمت‌های مختلف خودرو به‌کار برده می‌شود. این وسیله در جهت رفع کم‌کاری دیاگ خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌عبارتی کاری که پروگرامر انجام می‌دهد، از عهدهٔ دیاگ خودرو برنمی‌آید. این دستگاه قادر به خواندن دیتای داخلی ای‌سی یا ایپرام است. همچنین کاربر می‌توان عملیات نوشتن را هم در مواقع لازم از طریق پروگرامر انجام دهد.

  • انژکتور شور

یکی دیگر از تجهیزات و لوازم تعمیرگاهی که در مراکز فروش محصولات تعمیر خودرو عرضه می‌شود، انژکتور شور یا انژکتور شوی نام دارد. این دستگاه حالت‌های مختلف میزان پاشیدن سوزن انژکتور خودرو را در حالت ایست کامل خودرو یعنی دور موتور 700 تا دور موتور 7000 نشان می‌دهد. به این وسیله دستگاه تست انژکتور نیز گفته می‌شود. انژکتور به معنی پاشیدن پرقدرت است که موجب رسیدن سوخت به سیلندر می‌شود.

دیاگ لند برترین فروشگاه تجهیزات تعمیرگاهی در سال 1401

کلام پایانی

در مطالب ذکرشده، برخی از انواع لوازم تعمیرگاهی خودرو را به شما معرفی کردیم. همچنین در خصوص روش آسان خرید این محصولات ازجمله خرید دیاگ ویمکس، خرید دیاگ نگار خودرو، خرید دیاگ موتور آزما و سایر لوازم و تجهیزات تعمیرگاهی از فروشگاه دیاگ لند صحبت کردیم. امیدواریم مطالب ذکرشده برایتان مفید بوده باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج