۱۱۷۴۳۵۰
۲۸۷۹۶
۲۸۷۹۶
پ

محتوای حمایت‌شده

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

اگر ساکن کرج هستید و با هرگونه مشکل لثه برخورد کرده‌اید متخصص لثه با لیزر در کرج می‌تواند مشکلات دندانی شما را بدون درد و خونریزی و با لیزر، درمان کند.

برترین‌ها: اگر در شهر کرج هستید و بیماری لثه دارید و می‌خواهید جراحی لثه انجام دهید، دکتر فراز تیموری متخصص لثه با لیزر در کرج به شما کمک می‌کند تا جراحی‌های لثه را با درد و خونریزی کمتری انجام دهید. لیزر بهترین جایگزین برای جراحی‌های سنتی و تهاجمی است. چه زمانی که بخواهید از بیماری‌های عفونی لثه جلوگیری کنید یا لبخند لثه‌ای خود را بهبود بخشید، جراحی با لیزر یک انتخاب مناسب است. جراحی لثه با لیزر به آرامی صورت می‌گیرد و نیازی به بخیه ندارد و کمترین زمان برای بهبودی را ارائه می‌دهد. اگر به دنبال درمان‌های جایگزین برای نیاز‌های دندانی خود هستید، بهتر است به این متخصص لثه با لیزر در کرج مراجعه کنید.برای دیدن نمونه جراحی‌ها می‌توانید به سایت ایشان مراجعه کنید. 

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

برای مشاوره با دکتر فراز تیموی - متخصص جراحی لثه و ایمپلنت همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۲۵۵۲۱۲۵

۰۹۱۲۸۰۰۱۸۷۰

کاربرد لیزر در جراحی لثه

یکی از بهترین جایگزین‌های جراحی لثه به روش سنتی استفاده از جراحی لثه با استفاده از نور لیزر است.کاربرد لیزر در جراحی لثه عبارتند از:

  • برداشتن بافت های آلوده و بیمار
  • ایجاد لخته در رگ‌های خونی
  • از بین بردن عوامل بیماری زا مثل باکتری ها
  • ضدعفونی کردن محیط دهان

جراحی لثه با لیزر چگونه است؟

در بیان چگونگی جراحی لثه با لیزر باید گفت : 

  • در این جراحی ابتدا با استفاده از پرتوهای لیزر عفونت زیر لثه تبخیر می‌شود.
  • سپس  پاکسازی لثه با این تکنیک
  • ایجاد  لخته‌های خونی روی لثه آن را تحریک می‌کنند تا فرایند ترمیم سریع‌تر انجام شود.

از نظر متخصص لثه با لیزر در کرج چه کسانی کاندید جراحی با لیزر هستند؟

وقتی صحبت از جراحی لثه با لیزر می‌شود از دید متخصصان افرادی که مبتلا به لثه‌های بیمار یا عفونی هستند، در اولویت برای کاندید شدن جراحی با لیزر هستند. بیماری عفونی لثه یک بیماری شایع دهانی است که بیشتر افراد تا زمانی که بیماری پیشرفت نکند از ابتلا به آن آگاه نیستند. همچنین در صورت عدم درمان، می‌تواند منجر به التهاب شدید لثه، از دست دادن استخوان دائمی و در نهایت از دست دادن دندان می‌شود. لیزر یک جایگزین روش کم تهاجمی برای جراحی پریودنتال (التهاب لثه) در نظر گرفته می‌شود که نسبت به جراحی سنتی هم درد کمتری دارد و هم زودتر بهبود می‌یابند. متخصصان درمان بیماری لثه با لیزر را به جای جراحی معمولی انتخاب می‌کنند.

لیزر‌ها می‌توانند منبع التهاب لثه را بدون آسیب رساندن یا برداشتن بافت نرم سالم مورد هدف قرار دهند. همچنین در این روش درمانی به سرعت بهبودی باز می‌گردد و اغلب حتی از جراحی سنتی نیز موفق‌تر است. علاوه بر بیماری‌های عفونی لثه برخی از افراد برای ترمیم لبخند لثه‌ای می‌توانند کاندید جراحی لثه با لیزر باشند در این حالت وقتی رخ می دهد که هنگام خندیدن بیمار، لثه نمایان می شود و لثه شان هنگام خندیدن دیده می شود که به آن Gummy smile می گویند.  توصیه می‌شود حتماً قبل از انجام این جراحی به یک متخصص لثه با لیزر در کرج مراجعه کنید تا معاینه کاملی از دهان و دندان‌های شما را انجام دهد و به شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

روش کار متخصص لثه با لیزر در کرج

دکتر فراز تیموری متخصص بیماری لثه و ایمپلنت دندان برای رضایت خاطر بیماران و همچنین انجام موفقیت آمیز جراحی‌ها از لیزر استفاده می‌کند. زیرا لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم لثه، بافت‌های بیمار را هدف قرار می‌دهد؛ بنابراین می‌توان لثه‌های آسیب دیده را بدون خطر از دست دادن بافت سالم لثه یا دندان‌های سالم از بین برد. در این روش، لیزر مقدار مشخصی از بافت‌های آسیب دیده لثه را از بین می‌برد. این روش جراحی به دلیل دقت بالا، درد و خونریزی کمتر بسیار مورد استقبال پزشکان و بیماران قرار گرفته است.

ویژگی‌های متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج

برای شناسایی یک متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج باید فاکتورهای مهمی را مورد بررسی قرار دهید تا عمل مطمئن‌تری را تجربه کنید. برخی از این فاکتورها عبارت از موارد زیر هستند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

داشتن مدرک معتبر در زمینه جراحی لثه

اصلی‌ترین ویژگی یک متخصص خوب برای جراحی لثه داشتن مدرک معتبر در زمینه جراحی لثه است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشت. قبل از مراجعه به پزشک و گرفتن وقت پزشکی بهتر است رزومه‌ی پزشک متخصص و مدرک معتبر او را مورد بررسی قرار دهید.

مهارت بالا در جراحی لثه با لیزر

به دلیل بروز بودن جراحی لثه با لیزر بسیاری از پزشکان هنور مهارت لازم را برای اجرای آن را ندارن. باید با بررسی سوابق پزشک در زمینه جراحی لثه با لیزر مهارت پزشک  را بسنجید.

استفاده از دستگاه‌های لیزر پیشرفته

بهتر است بدانید برای انجام جراحی لثه با لیزر باید  از دستگاه‌ لیزر پیشرفته استفاده شود. آشنایی با این دستگاه‌ها و چک کردن آن‌ها در کلینیک دکتر متخصص از جمله اقدامات مهم قبل از جراحی است.

رعایت موارد بهداشتی در استفاده از لیزر

نکته مهم در جراحی لثه رعایت موارد بهداشتی در استفاده از لیزر است. بررسی مجوز بهداشت و نمونه کار پزشک متخصص می‌تواند برای شما راهگشا باشد.

مزیت جراحی با لیزر از دیدگاه متخصص لثه با لیزر در کرج

جراحی لثه با لیزر یک شیوه نوین جراحی است که در آن از انرژی نور برای بهبود سلامت دهان و لبخند شما استفاده می‌شود. متخصص لثه با لیزر در کرج از این روش برای از بین بردن باکتری‌ها و تحریک رشد استخوان در اطراف دندان‌های موجود استفاده می‌کند. لیزر حساسیت مفرط، بیماری لثه و پوسیدگی دندان را درمان می‌کند و حتی می‌تواند بافت لثه را برای ترمیم لبخند لثه‌ای تغییر شکل دهد. در ادامه با شرح توضیحات بیشتری شما را با مزایای جرای لثه با لیزر آشنا خواهیم کرد. 

جراحی لثه با لیزر خونریزی را کاهش می‌دهد

متخصص لثه با لیزر در کرج برای بدست آوردن نتایج درمان رضایت بخش و کاهش خونریزی در حین درمان از جراحی لثه با لیزر استفاده می‌کند. جراحی سنتی لثه به ابزار‌هایی از جمله تیغ نیاز دارد که بافت لثه را تکه تکه می‌کنند و زخم‌های دردناکی را باقی می‌گذارند که نیاز به بخیه و زمان زیاد برای بهبودی دارد. از آنجایی که لیزر هرگز در بافت لثه را برش نمی‌دهد، می‌تواند خطر عفونت، حساسیت و خونریزی بعد از عمل را به طور چشمگیری کاهش دهد. همچنین افرادی که التهاب لثه دارند معمولاً از تحلیل استخوان شدید و خونریزی لثه رنج می‌برند. بنابراین، حذف هر گونه باکتری از دندان‌ها و پاکت پریودنتال بسیار مهم است. لیزر‌ها نه تنها برای از بین بردن باکتری‌های روی دندان فوق العاده هستند، بلکه می‌توانند پلاک را در منبع آن نیز از بین ببرند. تمامی این توضیحات یک نکته مهم را گوشزد می کند؛ جراحی لثه با لیزر کمترین خطر و خونریزی و درد را برای بیمار به همراه دارد و عوارض بعد جراحی به حدی کم خواهد شد که دیگر نیاز زیادی به مراجعه مکرر به دندانپزشکی نخواهید داشت.

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

جراحی لثه با لیزر زمان بهبودی کوتاهی دارد

یکی از بهترین قسمت‌های جراحی لثه با لیزر این است که زمان بهبودی کوتاهی دارد. در این روش زمان بهبودی شما اساساً به نصف کاهش می‌یابد، به خصوص در مقایسه با زمان بهبودی جراحی‌های معمولی دندان. جراحی‌های سنتی لثه نیازمند هفته‌ها بهبودی است که شامل درد، تورم و رژیم غذایی مایع می‌شود. اما به طور کلی، طول درمان برای جراحی لثه با لیزر ۲۴ ساعت طول می‌کشد و به بیماران کمک می‌کند که سریعتر از همیشه به فعالیت‌های عادی خود باز گردند. عدم استفاده از ابزار‌های سنتی جراحی مانند: چاقوی جراحی، پزشک آسیب بافت کمتری را برمی دارد و باعث درد، خونریزی و التهاب کمتری می‌شود. همچنین درمان لثه با لیزر کمترین صدمه را به دندان، لثه و سایر نواحی دندانی اطراف وارد می‌کند.

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

drfarazteymouri@

جراحی لثه با لیزر کم تهاجمی است

جراحی لثه با لیزر روشی کم تهاجم است. در این روش بدون نیاز به دریل‌های ترسناک و تیغ‌های جراحی، فقط با استفاده از لیزر درمان لثه انجام می‌شود. جراحی لیزر میزان فشاری را که بیماران معمولاً در طول عمل احساس می‌کنند، کاهش می‌دهد. مزیت دیگر این است که در طول درمان لثه به جای اضطراب و ترس، احساس آرامش فوق العاده می‌کنید.

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

بهبود در لبخند لثه‌ای

با داشتن دندان‌های سفید صاف در لبخند خود، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. لثه‌ها نقش مهمی در زیبایی لبخند هالیوودی شما دارند. اگر حس می‌کنید بیشتر در لبخند شما لثه هایتان مشخص می‌شود و نسبت بافت لثه به دندان نامتعادل است، می‌توانید از جراحی لثه با لیزر بهره ببرید. جراحی لثه با لیزر شکل لثه‌های را مشخص می‌کند و بافت ملتهب لثه و اضافی را کوتاه می‌کند و لبخند زیبایی را به شما می‌دهد.

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموریمتخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

کمک به درمان التهاب لثه

ژنژیویت یا التهاب لثه در صورت عدم درمان به موقع منجر به بیماری لثه و دندان می‌شود و اگر بیماری لثه هرگز درمان نشود منجر به از دست دادن دندان می‌شود. از نظر متخصص لثه با لیزر در کرج بیماران مبتلا به التهاب لثه پیشرفته، لیزر درمانی می‌توانند دندان‌های طبیعی خود را نجات دهند. در بیماری التهاب لثه شما با باکتری‌های عمیقی مواجه می‌شوید که تمیز کردن منظم دندان نمی‌تواند به بهبود آن کمک کند. اما با استفاده از لیزر می‌توانید تمام باکتری‌های مضر لثه را از بین ببرید.

دقت بالا در جراحی با لیزر توسط متخصص لثه با لیزر در کرج

از دیدگاه متخصص لثه با لیزر در کرج هیچ بافت لثه سالمی در طی جراحی لثه با لیزر آسیب نمی‌بیند. متخصصان از لیزر برای رفع بافت آسیب دیده و تحریک رشد بافت جدید و سالم استفاده می‌کنند. این روش فوق العاده دقیق است. خود لیزر بافت لثه سالم را از بافت لثه مضر متمایز می‌کند. علاوه بر این، روی استخوان‌ها یا دندان‌ها تأثیر نمی‌گذارد.

عوارض جراحی با لیزر از دیدگاه متخصص لثه با لیزر در کرج

برخی از عوارض جراحی با لیزر از دیدگاه متخصص لثه با لیزر در کرج عبارت از موارد زیر هستند:

  • حساسیت به سرما و گرما به صورت موقت
  • تورم 
  • درد و سوزش خفیف
  • بروز خونریزی
  • احساس لق شدگی دندان
  • احتمال بروز حساسیت
  • احتمال عفونت

هزینه جراحی لثه با لیزر توسط متخصص لثه در کرج

هزینه جراحی لثه با لیزر توسط متخصص لثه به فاکتورهایی از جمله شدت و نوع بیماری و نوع جراحی وابسته است. همچنین اقدامات قبل و بعد از جراحی نیز روی هزینه نهایی جراحی لثه با لیزر تاثیرگذار خواهد بود که باید به آن توجه داشت.

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

دندانپزشکی تخصصی با لیزر - دکتر فراز تیموری

  • ایمپلنت با تمام برند‌های معتبر جهانی
  • جراحی لثه
  • درمان بیماری‌های پریودنتالی
  • درمان ریشه
  • کامپوزیت زیبایی
  • کانتورینگ لثه
  • اصلاح خط لبخند با روکس‌های تمام سرامیک و…
  • تشخیص پوسیدگی و جرم
  • پروتز ثابت و متحرک
  • درمان آفت و تبخال با لیزر
  • بلیچبنگ
  • درمان حساسیت‌های دندانی

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۲۵۵۲۲۲۸

۰۲۶-۳۲۵۵۲۱۲۵

۰۹۱۲۸۰۰۱۸۷۰

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

برای مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید نمایید.

drfarazteymouri@

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه کنید.

drfarazteymouri.com

متخصص جراحی لثه با لیزر در کرج - دکتر فراز تیموری

کرج، عظیمیه، بلوار استقلال، ۴۵ متری کاج (ابتدای بلوار بسیج از سمت عظیمیه)، پلاک ۱۱، طبقه ۵، واحد ۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج