آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۶۹۶۲
۲ نظر
۲۶۵۲
۲ نظر
۲۶۵۲
پ

گناه فرشته این است که خیلی به سیاست فکر می‌کند!

ریال گناه فرشته حالا به قسمت چهارم رسیده و رفته رفته تکلیف موافقان و مخالفان این سریال روشن می‌شود.

برترین‌ها - ایمان عبدلی: سریال گناه فرشته حالا به قسمت چهارم رسیده و رفته رفته تکلیف موافقان و مخالفان این سریال روشن می‌شود. در واقع اگر قرار باشد همراهِ این سریال باشید تا حالا حال و هوای کار دستتان آمده است و اگر هم که تا الان نپسندیده‌اید، خب طبعا هیچوقت این سریال را دوست نخواهید داشت.

۱. درباره کیفیت فنی این سریال می‌شود حرف‌های زیادی زد، راحت‌طلبی حامد عنقا در گزینش بازیگران و قرار دادن آن‌ها در موقعیت‌هایی که قبل‌تر هم تجربه کرده بودند از نکات منفی کار است، به سریال آقازاده نگاه کنید و بعد برگردید به گناه فرشته، مثلا موقعیت پردیس پورعابدینی را در آن سریال ببینید و اینجا هم تقریبا او در همان موقعیت است، زیبای اسیر دست تقدیر! یا امیر آقایی که دقیقا در همان موقعیت سریال آقازاده است!

گناه فرشته این است که خیلی به سیاست فکر می‌کند!

۲. نکته اساسی این مطلب اما در همین بخش است، اساسا وقتی پای حامد عنقا و رفقا در میان باشد انگار که اصرار عجیبی در سیاسی‌کاری هست، مثلا به جای این که تمرکز کارگردان بر بازی گرفتن از شهاب حسینی باشد که تا این حد به معنای واقعی کلمه پرنوسان نباشد، تمرکز بر القای مفاهیم سیاسی موردنظرشان است، اتفاقا در همین قسمت ۴، آش شور شد و صداهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی بلند شده است. در این قسمت مهدی احمدی در نقشی وارد می‌شود که قرار است یادآور شمس‌الواعظین روزنامه‌نگار مطرح دوران اصلاحات باشد، جایی از داستان، حامد رو به محمود واعظ می‌گوید: " ما روی شماها خیلی حساب می‌کردیم" و بعدتر می‌گوید: "چه دنیای گهی شده" یعنی این که بت حامد اصلاح‌طلبان و روزنامه‌نگارانش بوده‌اند و حالا این بت فرو ریخته است! حامد بیراه نمی‌گوید، اما آیا حامد همه حرف‌ها را می‌زند؟ از بت‌های فروریخته دیگر هم می‌گوید؟

۳. این قسمت سوم در واقع از دل همان بخش قبلی زاده می‌شود، کاربری با قیاس‌گذاری میان گریم عشیری و گورباچف و بعد لباس تن عشیری و پرچم آمریکا، دست به تفسیر نمادین از این قاب‌هایی که در زیر گذاشتیم، زده است. این که تا چه حد چنین برداشت‌هایی نمادینی منطبق بر واقعیت است، واقعا قابل اندازه‌گیری نیست، اما کلا عنقا و رفقایش خیلی علاقه دارند در پوشش منتقدانی طرفِ مردم، دائما ایدئولوژی‌های موردنظر خودشان را القا کنند. همین قاب‌های مذکور مصادیقی از یک گونه تازه از فیلمسازی در ایران است که می‌خواهد خودش را منتقد، دلسوز و خفن نشان دهد اما خب حرف‌های اساسی را نمی‌زند! این گونه است که هم از کیهان بابت موتورسواری مهتاب فحش می‌خورد و هم مثلا از برترین‌ها! وسط‌ ایستاده‌اید آقای عنقا...

گناه فرشته این است که خیلی به سیاست فکر می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود بر مردمان یمانی
      یه کشتی امریکن هم که تو سواحل ایران پهلو گرفته ، ، غرب گداها کجان خخخخ

    • ناشناس

      واقعا درود بر یمن و فلسطین که مقتدرانه جلوی آمریکا و اسرائیل ظالم و کودک کش و جنایتکار ایستادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج