جاباما
۱۰۰۰۷۱۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

معجزه در تیم‌های لیگ برتری!

وقتی پای نشان دادن مدارک و آزمایش های مروبط به کرونا بازیکنان رسید، بسیاری از تیم‌های لیگ بررتی مثل تراکتور، ماشین سازی گل‌گهر، شهرخودرو و فولاد پا پس کشیدن و یک معجزه باعث شد ناگهان ۱۱ بازیکنی که اعلام شده بود کرونا دارند، صحیح و سالم شوند.

ایسنا: جدال کرونا و فوتبال هنوز در ایران به اتمام نرسیده و حمایت بسیاری از فوتبالی‌ها از لغو ادامه لیگ نوزدهم باعث شده تا این ویروس انگیزه زیادی برای برتری بر فوتبال در ایران داشته باشد. ویروس جدید کرونا که تقریبا از چهار ماه پیش به جان مردم دنیا افتاد، حالا فوتبالیست‌های زیادی را درگیر خود کرده و بسیاری از مدیران ایرانی با این بهانه به دنبال لغو ادامه لیگ و احتمالا سود مالی باشند.

مدیران مختلف باشگاه‌های ایرانی از محمدرضا زنوزی و فرهاد حمیداوی گرفته تا سعید آذری و محمد جواهری اعلام کرده بودند با مثبت شدن آزمایش چند تن از اعضای باشگاهشان، به نفع جامعه فوتبال است که ادامه لیگ نوزدهم لغو شود. واکاوی این صحبت‌ها و تصمیم‌های مدیران تیم‌های لیگ برتری نشان می‌دهد با توجه به زیان‌ده بودن باشگاه‌های ایرانی، لغو لیگ نوزدهم اتفاق مثبتی برای مدیران ایرانی است زیرا می‌توانند ۳۰ الی ۴۰ درصد قرارداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت نکنند. در این راستا باشگاه تراکتور اعلام کرد چهار نفر، ماشین‌سازی شش نفر، شهرخودرو دو نفر، گل‌گهر شش نفر، فولاد پنج نفر و سپاهان دو نفر مشکوک به کرونا دارند.

البته این صحبت‌ها تنها در حد حرف و فقط از رسانه‌های رسمی این باشگاه‌ها منتشر شد و زمانی که ستاد مبارزه با کرونا از این باشگاه‌ها مدارک آزمایش‌های مربوط به بازیکنان و اعضای مبتلا شده به کرونا را خواست ناگهان معجزه‌ای رخ داد و بسیاری از آن‌ها بهبود یافتند. پزشکان توصیه کرده بودند که در صورت مثبت اعلام شدن تست کرونای هر بازیکن، آن شخص باید حداقل دو هفته در قرنطینه باشد اما تست مجدد تیم‌ها از بازیکنانشان باعث شد تا به صورت ناگهانی افراد مبتلا شده خوب شوند و کسی مشکلی برای تمرین نداشته باشند!

با اعلام یکی از اعضای ستاد مقابله با تست کرونا، هیچ‌کدام از باشگاه‌های ماشین‌سازی و تراکتور که چند روز قبل تست کرونا دادند و مبتلایان خود را اعلام کردند، هنوز مدرکی به این ستاد نداده‌اند و مدیران فولاد و گل گهر نیز در اتفاقی عجیب اعلام کردند پس از سومین تست کرونا از بازیکنانشان، هچ کدام یک از اعضای این دو باشگاه کرونا ندارند. فرهاد حمیداوی و شهرخودرو نیز هنوز هیچ مدرکی را تحویل نداده‌اند و درباره مبتلایان این باشگاه تنها اعلام کرده‌اند دو فرد، مشکوک به کرونا هستند.

این چرخش‌های ناگهانی تیم‌های مدعی لغو لیگ نشان از روراست نبودن این تیم‌ها دارد و پای مدرک نشان دادن که می‌رسد، همه جا می‌زنند. باید به مدیران این تیم‌ها گفت "اگر پول ندارید تیم‌داری نکنید" زیرا به دنبال هر بهانه‌ای برای لغو لیگ هستند تا قراردادهای سنگینی که اول فصل بسته‌اند را نصفه و نیمه پرداخت کنند. بهتر است این مدیران کمی شرایط مالی خود و باشگاه‌شان را بسنجند و سپس تصمیم بگیرند که توانایی مدیریت دارند یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ازادی

      دوکلوم حرف حساب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین قدر پست و کثیف.همه ی کاراشونو اینجوری پیش میبرن.بابا ولله خدایی هم هست.چقدر دروغ و فریب

    • بدون نام

      حاج آقا زنوزی به طور مصلحتی کرونا گرفتند و بعد دوباره خوب شدند

      کاسبان تحریم شنیده بودیم
      الان باید در مورد کاسبان کرونا صحبت کنیم که زنوزی نفر اول این کاسبیه

    • 4+2=6

      ترس از پوکر
      پرسپولیس همیشه قهرمان

    • بدون نام

      خخخخ معجزه زنوزی با پول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج