۱۰۰۰۹۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

محرمی: رفتن به بارسلونا رویاپردازی است

رقابت‌های لیگ کرواسی قرار است از شنبه آینده دوباره پیگیری شود و دینامو زاگرب که صادق محرمی، مدافع راست ایرانی را در اختیار دارد فعلا با اختلافی ۱۵ امتیازی در صدر جدول قرار گرفته و در آستانه قهرمانی در این رقابت‌ها قرار دارد.

فرهیختگان: رقابت‌های لیگ کرواسی قرار است از شنبه آینده دوباره پیگیری شود و دینامو زاگرب که صادق محرمی، مدافع راست ایرانی را در اختیار دارد فعلا با اختلافی ۱۵ امتیازی در صدر جدول قرار گرفته و در آستانه قهرمانی در این رقابت‌ها قرار دارد. سایت «جوتارنجی» کرواسی به همین بهانه به سراغ این مدافع ایرانی رفته و در گفت‌وگویی، شرایط او در مدت حضورش در لیگ این کشور و برنامه‌هایش برای آینده جویا شده است.

در شروع مطلب این سایت آمده است: «صادق محرمی، مدافع ۲۴ ساله ایرانی پسر خوبی است اما به ندرت مصاحبه می‌کند. نه به این خاطر که نمی‌خواهد یا تمایلی به صحبت با رسانه‌ها ندارد، بلکه بیشتر به این علت که کمتر مورد توجه قرار گرفته و چندان در دید نیست. او در سال ۲۰۱۸ به دینامو زاگرب آمد اما نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی پیدا کند. پس از آن مدتی به‌صورت قرضی به لوکوموتیو رفت و از زمستان گذشته دوباره به تیم اصلی‌اش برگشته است.» در ادامه متن گفت‌وگوی سایت کروات با مدافع دیناموزاگرب را در ادامه می‌خوانید.

مقابل هایدوک اشپیلت در جریان برتری 2 بر صفر دینامو یکی از بهترین بازی‌هایت را با پیراهن این تیم انجام دادی اما خیلی زود مسابقات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. تو در شرایط خوبی بودی و فکر می‌کنم در بدترین زمان این اتفاق برایت رخ داد.

متاسفانه همین‌طور است. من روند خوبی داشتم و به‌تدریج درحال رسیدن به فرم خوب و آمادگی مطلوب بودم. حس می‌کردم می‌توانم در بازی‌های باقی‌مانده از لیگ بیشتر به میدان بروم. امیدوارم پس از پایان این اپیدمی و شروع دوباره مسابقات بتوانم دوباره همان شرایط را تجربه کنم.

ایگور تئودور، سرمربی حریف بعد از آن مسابقه گفته بود که محرمی می‌تواند در بارسلونا بازی کند.

بله، من هم آن مصاحبه را خواندم و خیلی خوشحال شدم. این آرزوی هر بازیکنی است اما فعلا اجازه دهید چنین رویاپردازی‌هایی نداشته باشیم. فعلا درحال طی کردن مسیر خودم در دینامو هستم و راهی طولانی در پیش دارم. فعلا به دنبال تحقق اهدافم در این هدف هستم. در شرایط کنونی دینامو زاگرب برایم همه چیز است و تابع شرایط باشگاه هستم.

چه زمانی می‌توانی دوباره به آن فرم خوب بازی با هایدوک برسی؟

درحال حاضر جواب دادن به این سوال سخت است چراکه هنوز در شرایط مسابقه قرار نگرفته‌ایم و باید منتظر شروع بازی‌ها باشیم. فعلا چند دیدار تدارکاتی و دوستانه انجام داده‌ایم که نمی‌تواند ملاک خوبی برای سنجش میزان آمادگی بازیکنان باشد.

به حضورت در دینامو چه نمره‌ای می‌دهی؟

مسلما انتظار بیشتری از خودم داشتم چون همیشه در زندگی‌ام این‌گونه بوده‌ام و دوست داشتم بهتر از این باشم. این طرز فکر به من این توانایی را می‌دهد که فراتر از محدودیت‌هایم حرکت کنم. وقتی مشغول تمرین هستم و بهترین عملکردم را دارم، در ذهنم به خودم می‌گویم حتی می‌توانم سریع‌تر از این هم باشم. در مورد عملکردم در زمین بازی هم همین تفکر را دارم. چنین شخصیتی در من شکل گرفته است. درباره عملکردم در دینامو هم باید بگویم که سال گذشته در شرایط بسیار خوبی بودم اما یک مصدومیت در زمان آماده‌سازی پیش‌فصل باعث شد تا اوضاع به گونه‌ای دیگر برایم پیش برود. من بسیار آماده بودم اما متاسفانه این آسیب‌دیدگی همه چیز را خراب کرد.

وقتی به‌صورت قرضی به لوکوموتیو رفتی آیا به این فکر کردی که این می‌تواند پایان کار تو در دینامو باشد؟

نه، اصلا به این انتقال منفی فکر نکردم. می‌دانستم که لوکوموتیو می‌تواند به من کمک کند تا بیشتر در شرایط مسابقه قرار بگیرم و فرصت بازی بیشتری به من می‌رسید. به‌نظر تصمیم درستی در آن زمان گرفتم.

آیا این تصمیم فایده‌ای هم برایت داشت؟

مسلما حضور در آنجا استرس کمتری نسبت به بازی در دینامو دارد. در اینجا حتی اگر ۱۰ بازی را هم ببرید با یک شکست همه چیز تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. شاید اینکه من زیاد به زبان این کشور آشنا نیستم خیلی خوب باشد چراکه متوجه نمی‌شوم رسانه‌ها چه انتقادهایی از من می‌کنند. دینامو تیم بزرگی در کرواسی است و بازی کردن در این تیم مسئولیت زیادی بر دوش شما می‌گذارد. همه از تیم برد می‌خواهند و باخت برای تیم یک فاجعه محسوب می‌شود. به همین دلیل باید در اینجا همیشه بهترین باشید.

رابطه‌ات با نناد بیلیکا(سرمربی قبلی دینامو) چطور بود؟

خیلی خوب. مشخص بود که او قبلا بازیکن بوده و به همین دلیل درصحبت‌هایش با ما این رویکرد را درنظر می‌گرفت. او به خوبی با شرایط رختکن تیم آشنا بود و بازیکنان نیز رابطه خوبی با مربی داشتند. دوست ندارم درباره اینکه چرا و چگونه باشگاه را ترک کرد صحبت کنم چراکه این یک مساله مدیریتی در دینامو است.

فکر می‌کنی فصل بعد بتوانی مدافع راست ثابت دینامو باشی؟

البته، برای رسیدن به آرزوها و اهدافم جاه‌طلبی زیادی دارم. قطعا از ایران به اینجا نیامده‌ام که نیمکت‌نشین باشم یا فقط در تمرینات حاضر شوم. دوست دارم به هواداران تیم نشان دهم که قابلیت‌های زیادی برای بازی در پست دفاع راست دارم و می‌توانم در این تیم موفق شوم.

باشگاه در پست تو فران کاراچیچ را از لوکوموتیو به خدمت گرفته است. آیا این مشکل جدیدی برای تو نخواهد بود؟

اگر من چنین طرز فکری داشته باشم قطعا برایم دردسرساز می‌شود. در عین حال می‌توانم این اتفاق را انگیزه‌ای مضاعف برای خودم قرار دهم. همه چیز بستگی به ذهنیت شما و تصویری است که شما از مسائل در ذهن خود ایجاد می‌کنید. نه فقط او، بلکه استویانوویچ هم در تیم ملی کشورش مهره‌ای مهم است. در دینامو زاگرب در تمام پست‌ها بازیکنان خوبی حضور دارند که باعث می‌شود رقابت بیشتری ایجاد شود و به همین دلیل هیچ‌کس آرامش ندارد.

چه چیز دیگری در زندگی ورزشی ‌است که می‌خواهی بهترش کنی؟

قطعا هیچ بازیکنی در دنیای فوتبال نیست که بگوید من دیگر جایی برای پیشرفت ندارم. در هر بخشی نکاتی وجود دارد که می‌توانید آنها را بهبود بخشیده و بهتر کنید. در هر جلسه تمرین می‌توانید نکات تازه‌ای یاد گرفته و خود را به بازیکن بهتری تبدیل کنید.

ایگور یوویچویچ(سرمربی جدید تیم) در تمرینات چه نکاتی را به تو می‌گوید؟

بعضی صحبت‌ها در تمرینات را نمی‌توان بازگو کرد و بهتر است بین خودمان بماند. چیزی که واقعا به آن علاقه دارم، تعهد و تلاشی است که او در کارش دارد و سعی می‌کند نکات تازه‌ای را به بازیکنان یاد بدهد. او دائما در حال اصلاح اشتباهات، ارائه نکات جدید و پیشنهادات تازه است تا عملکرد بازیکنان و تیم بهتر شود. حدودا ۳۰ نفر در تمرینات حضور دارند و من احساس می‌کنم او تک‌تک ما را به‌دقت زیرنظر دارد.

دراگان اسکوچیچ در ملوان تو را به ترکیب اصلی آورد و در پرسپولیس هم با برانکو ایوانکوویچ کار کردی. به‌نظر می‌رسد سرنوشت تو با کرواسی پیوند خورده است.

اوضاع تاکنون این‌گونه بوده و از این روند بسیار خوشحالم. به تازگی به من گفتند که این نظریه وجود دارد که کروات‌ها سالیان دور از ایران قدیم به اروپا مهاجرت کرده‌اند و پیوند تاریخی بین ما وجود دارد. واقعیت این است که کرواسی در فوتبال یک قطب مهم محسوب می‌شود و نتایج تیم ملی این کشور نیز این را نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج