جاباما
۱۰۰۲۶۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناراحتی یحیی از وضعیت خارجی‌های پرسپولیس

تاخیر در بازگشت بشار رسن و کریستین اوساگونا به تهران باعث ناراحتی کادرفنی پرسپولیس شد.

خبرگزاری مهر: تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از سوم خردادماه پس از ۱۰۰ روز تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از سر گرفته شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی که با ۴۷ امتیاز تا پایان هفته بیست و یکم در صدر جدول هستند بار دیگر به هماهنگی مدنظر کادر فنی برسند.

با این حال از بین چهار بازیکن خارجی پرسپولیس تنها بوژیدار رادوشوویچ به تهران بازگشته تا در جمع هم تیمی‌های خود تمرین کند.

آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه ایرلندی سرخپوشان که قبل از تعطیلی مسابقات تصمیم به ترک تهران گرفته بود نیز به تعطیلات خود ادامه دهد تا باشگاه پرسپولیس چاره‌ای جز فسخ قرارداد با وی نگیرد.

استوکس در حالی قید بازگشت به ایران را زده که دو بازیکن خارجی دیگر پرسپولیس به دلیل عدم دریافت طلب خود حاضر به تهیه بلیت بازگشت نشده اند.

بشار رسن و کریستین اوساگونا که قرار بود هفته گذشته طلب خود را دریافت کنند هنوز طلبکار هستند تا این موضوع باعث دلخوری کادرفنی سرخ‌ها شود.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که تمرینات این تیم را زیر نظر دارد خواهان پرداخت پول به این بازیکنان شد تا هر دو نفر به تهران بازگشته و در تمرینات شرکت کنند.

گفته می‌شود رسول‌پناه عصر امروز جلسه‌ای را با مدیر برنامه‌های این دو بازیکن خواهد داشت تا بتواند زمان حضور نهایی این دو بازیکن را مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج