۱۰۰۲۸۳۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

آیا فیس‌بوک زیر سلطه دونالد ترامپ است؟

طبق گزارش ها، کارمندان فیس بوک احساس می‌کنند که رهبری شرکت فیس بوک در برابر فشار‌های دونالد ترامپ شکست خورده است، زیرا ترامپ همچنان در شبکه‌های اجتماعی زیر مجموعه فیس بوک آزادانه فعالیت می‌کند.

انتخاب: طبق گزارش ها، کارمندان فیس بوک احساس می‌کنند که رهبری شرکت فیس بوک در برابر فشار‌های دونالد ترامپ شکست خورده است، زیرا ترامپ همچنان در شبکه‌های اجتماعی زیر مجموعه فیس بوک آزادانه فعالیت می‌کند.

مدیر عامل فیس بوک: مارک زاکربرگ از مدت‌ها پیش بار‌ها با دولت ترامپ درگیری داشته و حتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ فیس بوک را متهم به دخالت در روند انتخابات ایالات متحده کرد. اکنون و براساس اسناد داخلی به دست آمده توسط واشنگتن پست، برخی از کارمندان فیس بوک احساس می‌کنند که این شرکت با "رابطه سوءاستفاده گرانه" از سوی رئیس جمهور ایالات متحده رو به رو بوده است.

بنا به گزارش‌ها، برخی از کارگران در صفحه پیام‌های داخلی شرکت نوشتند که احساس می‌کنند ترامپ ممکن است فعالیت شرکت‌های زیر مجموعه فیس بوک را تحت نفوذ قرار داده باشد. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که کارمندان فیس بوک همچنان علیه تصمیم این شرکت مبنی بر عدم اقدام علیه پست جنجالی رئیس جمهور آمریکا سخن می‌گویند. دونالد ترامپ در یک پست تهدید به خشونت علیه تظاهرات کنندگان را مطرح کرده بود؛ تظاهرات کنندگان آمریکایی روز‌ها است که در پاسخ به اعتراضات جورج فلوید، شهروند سیاهپوستی که توسط پلیس به قتل رسیده است در خیابان‌ها حضور دارند.

واشنگتن پست با استناد به اسنادی که حاوی بیش از ۲۰۰ پست از صفحه پیام داخلی فیس بوک است، گزارش داد که برخی از کارمندان گفته اند که فیس بوک با "رئیس جمهور" در یک "رابطه بد" قرار گرفته است. براساس این گزارش، برخی از کارمندان فیس بوک همچنین ابراز نگرانی کرده اند که رئیس جمهور ممکن است عمداً شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی را قبل از انتخابات سال ۲۰۲۰ آزمایش کند.

طبق این گزارش، کارکنان همچنین از واکنش شرکت خود در برابر ترامپ متعجب شدند، زیرا مارک زاکربرگ، مدیر عامل فیسبوک در گذشته گفته بود که سیاستمداران از ممنوعیت پست‌های خشونت آمیز معاف نیستند. اوایل جمعه گذشته، رئیس جمهور به معترضین هشدار داد و نوشت: «هنگامی که غارت شروع می‌شود، تیراندازی شروع می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج