۱۰۰۴۱۰۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

خیال گل‌محمدی راحت شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دغدغه ای برای جایگزینی بازیکنان مناسب به جای مدافع مصدوم خود ندارد.

خبرگزاری مهر: مصدومیت محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی سبب شد تا مدافع سرخ ها که توانایی حضور در پست های مختلف خط دفاعی را داشت حدود شش ماه از میادین دور باشد.

آسیب دیدگی انصاری در حالی رقم خورد که قرارداد او با پرسپولیس در پایان فصل نیز به اتمام می رسید و این مصدومیت تاثیر بسزایی در آینده حرفه ای او دارد.

با این حال کادر فنی پرسپولیس دغدغه ای برای پر کردن جای خالی مدافع مصدوم خود ندارند. انصاری که در فصل جاری بیش از ۱۶۰۰ دقیقه برای پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است عملکرد قابل قبولی در دفاع داشته است. او که مدافعی بازیساز در پرسپولیس محسوب می شود بطور متوسط در هر بازی، ۱/۲ تکل موفق داشته است. انصاری که پتانسیل بالایی در کارهای دفاعی دارد، تاثیر چندانی در فصل جاری برای گلزنی هم تیمی هایش نداشته است. البته انصاری در دو فصل گذشته آماری چشمگیر در این زمینه داشت و توانسته بود درمجموع نزدیک به ۱۱ پاس گل به عنوان یک مدافع ثبت کند.

مدافع آرام سرخپوشان که کمترین حاشیه را در سال های حضورش با پیراهن پرسپولیس داشته است حالا باید جای خود را به یکی از دو بازیکنی بدهد که می‌توانند جای او را به خوبی پر کنند.

به گزارش خبرورزشی، محسن ربیع خواه و محمد نادری دو بازیکنی هستند که با توجه به خصوصیات دفاعی و قدرت حمل توپ و بازیسازی آنها برای حرکت رو به جلوی تیمی کمک زیادی به یحیی گل محمدی خواهند کرد.

سرمربی سرخپوشان که علاقه زیادی به پاس های زمینی دارد نادری و ربیع خواه را برای پر کردن جای خالی انصاری انتخاب کرده است.

نادری که فصل جاری به عنوان بازیکن قرضی در پرسپولیس حضور دارد توانایی بالایی در نفوذ، هنگام حملات تیمی دارد و قدرت سرزنی او باعث می شود تا هنگام کرنرها در محوطه جریمه حریفان حاضر شود.

محسن ربیع خواه نیز که مدتهاست به عنوان هافبک دفاعی برای پرسپولیس بازی می کند توانایی حضور در دفاع وسط و چپ را دارد. قدرت بازیسازی ربیع خواه و حمل توپ بالای او سبب می شود تا گل محمدی هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن ازرشت

      بازیکنی که این همه برای پرسپولیس زحمت کشیده ،حقش این است که تیم پرسپولیس با اوقراردادببنددحالا مقدارش مهم نیست،،این نوع حرکت تحت هیچ عنوانی شایسته تیم مردمی پرسپولیس نیست،،این برخوردیعنی تاجوانی وتاجایی که میتوانی بازی کنی بهت اهمیت میدن،،بعدمیگوییم دنیابی ارزشه ،این ماانسانهاهستیم که برای هم بهایی نداریم،

    • حسن ازرشت

      آقای گل محمدی این رسم جوان مردی ست که ازطرف توبنویسندخیال گل محدی راحت شد!!!؟؟ توی مربی بایداین خبرراردکنی،،انصافاانصاری بازیکن بسیارخوبی بود ،،من استقلالیم امابااین نوع نگاه هاواقعادلگیرمیشوم،

    • مرتضی

      قدرت حمل توپ ربیع خواه ه ه ه !!!!! احتمالا منظور حمل توپ رو به عقبه نه جلو...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی، ربیع خواه به هیچ دردی نمی خوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج