۱۰۰۸۳۹۳
۱۳ نظر
۵۰۱۶
۱۳ نظر
۵۰۱۶
پ

زن جوان: شوهر شکنجه‌گرم از من بزرگتر است

تصویر زنی جوان با چشمان ورم کرده که شوهرش او را شکنجه کرده بود در فضای مجازی منتشر شد و کاربران را تحت تاثیر قرار داد.این چندمین بار بود که مژگان ۲۸ ساله از شوهرش کتک می‌خورد و هر بار از ترس آبرو حرفی نمی‌زد.اما این بار همسایه‌ها با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و زن جوان را به خانواده‌اش برگرداندند.

روزنامه جام جم: تصویر زنی جوان با چشمان ورم کرده که شوهرش او را شکنجه کرده بود در فضای مجازی منتشر شد و کاربران را تحت تاثیر قرار داد.این چندمین بار بود که مژگان ۲۸ ساله از شوهرش کتک می‌خورد و هر بار از ترس آبرو حرفی نمی‌زد.اما این بار همسایه‌ها با پلیس و اورژانس تماس گرفتند و زن جوان را به خانواده‌اش برگرداندند.

صدای فریاد و التماس زن جوان که در زمین کشاورزی زیرمشت و لگد شوهر میانسالش روی زمین افتاده بود، با گذشت چند روز هنوز هم از ذهن اهالی روستای چهارمحل بخش خورگام رودبار نمی‌رود.

همسایه‌ها با شنیدن صدای مژگان به کمکش رفتند و او را تحویل اورژانس اجتماعی داده و موضوع شکنجه شدن او توسط شوهر دومش را به پلیس اطلاع دادند. مژگان از اهالی روستای چهارمحل نیست و خانواده‌اش در روستای لوشان زندگی می‌کنند.یعنی در جایی که زن جوان در ۱۴ سالگی برای اولین بار ازدواج کرد و همسر دوم مردی شد که از همسر اولش بچه‌دار نشده بود.

برادر مژگان در مورد ازدواج اول خواهرش گفت:«همسر اول او یک روز در روستا با یک چوپان درگیر شد و او را به قتل رساند و وقتی مژگان ۱۷ ساله بود همسرش قصاص شد.»

مژگان چند سالی در خانه پدرش بود تا این‌که تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند.او در مورد آشنایی‌اش با ابراهیم و ازدواجش گفت:«یک روز یکی از همسایه‌ها به من گفت در اقوام‌شان مردی را می‌شناسد که بازنشسته معدن است و زمین کشاورزی دارد.ابراهیم از من حدود ۶۰ سال بزرگتر است و خانواده‌ام به همین خاطر با ازدواج ما مخالف بودند.اما با اصرار خودم با او ازدواج کردم.او از ازدواج اولش پنج پسر و شش دختر دارد که در روستای محل زندگی ما زندگی نمی‌کنند.»

چند روزی است که مژگان بار دیگر به خانه پدری‌اش برگشته است.یعنی درست از همان روزی که شوهرش او را کتک زد:«آن روز موقع کار در زمین با همسرم بحثمان می شد.او از کار من اشکال می‌گرفت و یکدفعه عصبانی شد و من را هل داد و روی زمین افتادم و دیگر چیزی نفهمیدم.سرم را به زمین می‌کوبید و با یک میله که در دست داشت به سر و صورتم می‌زد.وقتی به خودم آمدم که همسایه‌ها من را از زیر دستش نجات داده بودند.»

زن جوان به بیمارستان منتقل شد و بعد از این‌که حالش بهبود پیدا کرد،به خانه پدرش رفت.او در ادامه گفت:«چشمانم از شدت ورم جایی را نمی‌بیند و می‌ترسم که بینایی‌ام را کامل از دست دهم.روی دست و بدنم هم علائم تورم دارم و دست و پاهایم به شدت درد می‌کند.همان شب اول همسرم به بیمارستان آمد تا من را به خانه برگرداند اما نمی‌خواهم به زندگی با او ادامه دهم چون پیش از این هم من را کتک زده بود و برای حفظ زندگی‌ام و از ترس آبرو چیزی نگفته بودم.حالا از او شکایت کردم .»

پس از شکایت مژگان، همسرش با دستور قضایی بازداشت شد. فرمانده انتظامی رودبار در این باره گفت: «مردی ۸۳ ساله، همسر ۲۸ ساله خود را به علت خوب كار نكردن در مزرعه و اختلافات خانوادگی به طرز فجیعی با چوب دستی و لوله پلاستیكی از ناحیه اعضای بدن مجروح کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو محیط روستا وقتی یه زن جوان بیوه میشه باید با مرد مسن ازدواج کنه هیچ پسری یا مرد جوانی نمیره سراغ زن جوان بیوه برعکس تو شهرها خیلی از پسرها با بیوه های پولدار زنان بیوه ای که بخاطر پول با پیرمرد ازدواج کرده بودن و بعد از مرگش صاحب همه چیز شدن ازدواج میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من تو روستا زندگی میکنم
        حرف های شما را تایید نمیکنم

      • بدون نام

        این چه طرز فکر غلطی ست ‌ه ما داریم؟
        مگر زن کالاست که دست دومش را کسی بخرد یا نخرد؟
        کی میخواهیم نگاهمان را انسانی کنیم؟؟

      • lRAN

        شکنجه گر شدن مردها بر میگردد به ۸ سال پیش
        که روحانی امد

      • بدون نام

        اتفاقا تو روستاهم زنای بیوه با مردای هم سن و سالاشون ازدواج میکنن جیزی رو که ندیدی راجبش حرف نزن

    • بدون نام

      خود کرده را تدبیر نیست ....

    • بدون نام

      قانون تا زمانی که در مورد زنان و کودک ها ضیعیف عمل میگنه همین هست

      پاسخ ها

      • بانو

        فقر اقتصادی و فقر فرهنگی عامل بسیاری از ناهنجاریهاست.

    • بدون نام

      طمع لعنت به نداری ودر ادامه لعنت به طمع افرادی هستند تا ۹۰ ببالا هم زنده اند نباید به امید پیر بودن طرف گول زد خودمان را از چاله به چاه آن هم با طمع کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه بار دیگه بگو ؟؟

    • ولی

      ۸۳ساله میانساله؟؟؟پدر بیامرز آخه مرد۸۳ساله توان کتک زدن زن جوان۲۳ساله رو داره؟؟؟چرا چرت وپرت مینویسید.اگر اینجوریه پس زنه بخاطرپول ومنال زن پدر بزرگش شده.

    • بدون نام

      دمتگرم ابراهیم خان سلطان

    • بدون نام

      خخخخ مردک 83ساله میان ساله خخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج