۵ خوراکی که پس از ۶۰سالگی باید بخورید
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
دیاکو_موبایل F دومی
ایرانیان - F داخلی موبایل111
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - f تبلت1111
فرش مرتضوی_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
دکتر نداف کرمانی 1
دکتر نداف کرمانی 3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
فرش مرتضوی_3
دکتر نداف کرمانی 4
فرش مرتضوی_ 4
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
فرش مرتضوی_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
دکتر نداف کرمانی 2
دیاکو_F داخلی دومی
ایرانیان - F داخلی1111
۱۰۰۹۱۳۴
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴
۹۲۶۷
مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید.. رژیم غذایی سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند به شما در حفاظت از سلامتی کمک کند؛ بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟

انتخاب: مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید.. رژیم غذایی سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند به شما در حفاظت از سلامتی کمک کند؛ بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟

در هر دوره از زندگی بسیار مهم است که چه خوراکی‌هایی مصرف می‌کنید. برای مثال در سنین بالای ۶۰ سال باید روی خوراکی‌هایی که مصرف می‌کنید، دقت بیشتری داشته باشید:

انواع توت‌ها

وقتی زمان دسر فرا می‌رسد، چرا خود را با یک کاسه توت سالم تغذیه نکنید. براساس تحقیقات منتشرشده در Annals of Neurology، مصرف زغال اخته و توت فرنگی ممکن است به کاهش تحلیل روانی در افراد مسن کمک کند. محققان حدس می‌زنند که این موضوع به علت فلاونوئید‌ها باشد، که به طور طبیعی در این انواع توت‌ها یافت می‌شوند و همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.

تخم مرغ

با افزایش سن، افراد در معرض خطر کمبود ویتامین D. قرار دارند، زیرا پوست انسان توانایی سنتز کردن آن از خورشید را از دست می‌دهد. به همین دلیل، بزرگسالان بالای ۶۰ سال باید به جای این روش باید ویتامین D. بیشتری را در رژیم غذایی خود استفاده کنند. یک منبع این ویتامین تخم مرغ و به ویژه زرده تخم مرغ است.

ماهی

بنیاد تغذیه بریتانیا (BNF) به افراد مسن توصیه می‌کند که هر هفته دو بار ماهی بخورند. نمونه‌هایی از ماهی‌های روغنی مناسب میانسالان شامل ماهی سالمون، ساردین و ماهی قزل آلا است. این غذای سالم حاوی اسید‌های چرب امگا ۳ است که می‌تواند به محافظت در برابر بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند.

موز

فشار خون شما چگونه است؟ تحقیقات نشان می‌دهد، افراد مسن در معرض خطر فشار خون بالا هستند. پتاسیم نوعی ماده معدنی است که به کاهش اثرات نمکی در جذب و افزایش فشار خون کمک می‌کند. با توجه به این نکته، خوردن غذا‌هایی که پتاسیم بالایی دارند، مانند موز میَ تواند یکی از راه‌های جلوگیری از بروز این مشکل باشد.

اسفناج

مصرف مقداری اسید فولیک به شما کمک می‌کند تا با افزایش سن به طور طبیعی سلامتی خود را حفظ کنید. این بدان معناست که سبزیجاتی مانند کلم و اسفناج می‌تواند به شما در محافظت از سلامتی کمک کند.

برچسب ها:
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:5
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1399/04/05
موارد دیگری هم از خوراکیها هست که به سلامتی کمک می کند
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
فرش ریحان 1
اپیلاسیون نانا 1
فرش تارنگ_1
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 3
فرش ریحان 3
فرش تارنگ_3
فرش تارنگ_4
فرش ریحان 4
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
فرش تارنگ_2
اپیلاسیون نانا 2
فرش ریحان 2
شیرآلات زمانی_2
استیل رگال_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
دکتر عارفی - موبایل فوتر
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
دکتر قدیمی_فوتر موبایل
بانک کتاب پایتخت_فوتر موبایل
فرش تارنگ_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
دیاکو_فوتر موبایل داخلی
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
کالابرد_فوترموبایل
شفا_فوترموبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
کالابرد_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
دیاکو_فوتر داخلی
دکتر قدیمی_فوتر
بانک کتاب پایتخت_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
شفا_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2
فرش تارنگ_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
فنی آتل_فوتر
استیل رگال_فوتر