۵ خوراکی که پس از ۶۰سالگی باید بخورید
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
ایرانیان - F داخلی موبایل111
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
قالیشویی بانو_هدر
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
لایکو_1
اپیلاسیون نانا 1
سمپاشی امحا_1
کتاب لند_1
اپیلاسیون نانا 3
لایکو_3
کتاب لند_3
سمپاشی امحا_3
سمپاشی امحا_4
اپیلاسیون نانا 4
لایکو_4
کتاب لند_4
لایکو_2
اپیلاسیون نانا 2
سمپاشی امحا_2
کتاب لند_2
ایرانیان - F داخلی1111
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۱۰۰۹۱۳۴
۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۴
۹۳۴۹
مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید.. رژیم غذایی سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند به شما در حفاظت از سلامتی کمک کند؛ بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟

انتخاب: مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید.. رژیم غذایی سرشار از مواد معدنی، ویتامین‌ها و مواد مغذی می‌تواند به شما در حفاظت از سلامتی کمک کند؛ بنابراین، از کجا باید شروع کنید؟

در هر دوره از زندگی بسیار مهم است که چه خوراکی‌هایی مصرف می‌کنید. برای مثال در سنین بالای ۶۰ سال باید روی خوراکی‌هایی که مصرف می‌کنید، دقت بیشتری داشته باشید:

انواع توت‌ها

وقتی زمان دسر فرا می‌رسد، چرا خود را با یک کاسه توت سالم تغذیه نکنید. براساس تحقیقات منتشرشده در Annals of Neurology، مصرف زغال اخته و توت فرنگی ممکن است به کاهش تحلیل روانی در افراد مسن کمک کند. محققان حدس می‌زنند که این موضوع به علت فلاونوئید‌ها باشد، که به طور طبیعی در این انواع توت‌ها یافت می‌شوند و همچنین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند.

تخم مرغ

با افزایش سن، افراد در معرض خطر کمبود ویتامین D. قرار دارند، زیرا پوست انسان توانایی سنتز کردن آن از خورشید را از دست می‌دهد. به همین دلیل، بزرگسالان بالای ۶۰ سال باید به جای این روش باید ویتامین D. بیشتری را در رژیم غذایی خود استفاده کنند. یک منبع این ویتامین تخم مرغ و به ویژه زرده تخم مرغ است.

ماهی

بنیاد تغذیه بریتانیا (BNF) به افراد مسن توصیه می‌کند که هر هفته دو بار ماهی بخورند. نمونه‌هایی از ماهی‌های روغنی مناسب میانسالان شامل ماهی سالمون، ساردین و ماهی قزل آلا است. این غذای سالم حاوی اسید‌های چرب امگا ۳ است که می‌تواند به محافظت در برابر بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند.

موز

فشار خون شما چگونه است؟ تحقیقات نشان می‌دهد، افراد مسن در معرض خطر فشار خون بالا هستند. پتاسیم نوعی ماده معدنی است که به کاهش اثرات نمکی در جذب و افزایش فشار خون کمک می‌کند. با توجه به این نکته، خوردن غذا‌هایی که پتاسیم بالایی دارند، مانند موز میَ تواند یکی از راه‌های جلوگیری از بروز این مشکل باشد.

اسفناج

مصرف مقداری اسید فولیک به شما کمک می‌کند تا با افزایش سن به طور طبیعی سلامتی خود را حفظ کنید. این بدان معناست که سبزیجاتی مانند کلم و اسفناج می‌تواند به شما در محافظت از سلامتی کمک کند.

برچسب ها:
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:5
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1399/04/05
موارد دیگری هم از خوراکیها هست که به سلامتی کمک می کند
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
استخدام_1
تدریس خصوصی امیرکبیر_1
بهمن پور_داخلی1
شیرآلات زمانی_1
استخدام_3
شیرآلات زمانی_3
بهمن پور_داخلی3
تدریس خصوصی امیرکبیر_3
تدریس خصوصی امیرکبیر_4
بهمن پور_داخلی4
شیرآلات زمانی_4
استخدام_4
بهمن پور_داخلی2
استخدام_2
تدریس خصوصی امیرکبیر_2
شیرآلات زمانی_2
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل2
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
ایرانیان- فوتر موبایل222
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
دکتر عارفی - فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
موسسه خیریه زهرا_فوتر
ایرانیان-فوتراصلی222
شفا_فوتر
کیان برنا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
فنی آتل_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی ادیب_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر2