۱۰۰۹۶۰۳
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

سرپرست فولاد: دلایل اخراج استقلالی‌ها روشن است

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دلایل کارت‌های قرمز استقلالی‌ها روشن است و فکر می‌کنم بهتر باشد به جای مصاحبه، هرکس تمرکزش را روی تیم خود بگذارد.

سایت باشگاه فولاد خوزستان: سیدمحمد علوی سرپرست تیم فولاد در واکنش به صحبت‌های سرپرست استقلال و اعتراض این تیم به داوری گفت: باور کنید نمی‌دانم چرا اعتراض می‌کنند. تمام صحنه‌ها واضح است. کارشناسان داوری می‌گویند داور کار صحیح را انجام داده است، اما بازهم صحبت‌هایی می‌شود. دلایل کارت‌های قرمز استقلالی‌ها روشن است و فکر می‌کنم بهتر باشد به جای مصاحبه، هر کس تمرکزش را روی تیم خود بگذارد. در اینکه تیم آن‌ها عصبی بود، شکی نیست. اینکه عصبانیت از گرما بوده و یا ناآمادگی یا مسئله دیگر را باید خودشان بررسی کنند.

وی افزود: آقای رمضانی فوتبال بازی کرده است و می‌داند ضربه عمد بدون حضور توپ، چه جریمه‌ای دارد. به‌هرحال وقتی مصاحبه دوستان را می‌خوانیم نمی‌دانیم درباره کدام صحنه‌ها صحبت می‌کنند. شاید آن‌ها این بازی را ندیده‌اند و اگر می‌خواهند تا فیلم بازی را برای‌شان بفرستیم. سؤال من از دوستان این است چرا کسی درباره خطایی که به سود استقلال گرفته شد و همان توپ وارد دروازه ما شد حرفی نمی‌زند؟ آیا زمانی که ما گل خوردیم اعتراض خاصی کردیم؟ ما تنها تلاش کردیم تا به حق‌مان برسیم.

علوی همچنین خاطر نشان کرد: تیم ما اردوی خوبی در تهران داشت، ادامه آن را در اهواز گذراندیم و بدون توجه به حواشی، کارمان را انجام دادیم. بازی با استقلال برای ما تمام شد و به فکر بازی‌های آینده هستیم تا به هدف‌مان که شادی هواداران خونگرم‌مان است، دست یابیم. تیم ما در سکوت تلاش می‌کند تا به موفقیت‌های بزرگ برسد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در خاتمه اظهار داشت: جا دارد از آقای آذری و دیگر مسئولان باشگاه برای آمادگی ورزشگاه جهت میزبانی تشکر کنم. فکر می‌کنم ورزشگاه فولاد در دیدار مقابل استقلال نمره کامل گرفت و می‌تواند الگوی خوبی برای دیگر میزبانان باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد آبادانی

      همه جنس کیسه پفکی رو میشناسن کم کار خیانتکار و متوهم و هوچیگر

    • بدون نام

      استقلاليا با لابي گري عمو فتيل وقلعه مرغي قهرمان ميشدند حالا که لابي گري ببخشيد با خوراندن پودر دوپينگ مي کردن وقهرمان مي شدند حالا که نميتونند بايد عيب خودشون رو بپوشانند چجوري؟ با اعتراض

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی جالبه کسایی حرف از لابی گری میزنن که تیم خودشون چهار ساله با لابی گری جام میاره

    • بی نام

      به برکت فدراسیون در پیتی ما همه زبون دراوردن و کارشناس فوتبال و داوری شدن،دادا دنیا دار مکافاته ببین چطوری سرت بیاد امروز استقلال فردا فولاد و ........

    • بدون نام

      بهتره تو ساکت باشی نادون

    • بابک

      مردیکه احمق فوتبال شده مافیا
      یعنی انقدر نفهمی تا الان متوجه نشدی
      سلطانی فر فوتبال رو تابود کرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج