جاباما
۱۰۱۰۱۴۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

طرح پلیس برای برخورد با تخلف ناوگان حمل مسافر

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر خبر داد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور دراین‌باره گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی از ابتدای هفته جاری طرح ویژه برخورد با تخلفات ناوگان حمل مسافر را در دستورکار خود قرار داده‌اند و بر این اساس با تخلفاتی که در این زمینه رخ دهد برخورد خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح تمام ناوگان خودرویی حمل و نقل مسافر اعم از مینی‌بوس، اتوبوس، تاکسی، خودروی شخصی و... را شامل می‌شود، گفت: متاسفانه یکی از مواردی که بعضا تخلفاتی در آن دیده شده و مردم نیز در مورد آن مطالباتی از پلیس داشتند، تخلفات مربوط به ناوگان حمل و نقل مسافر بین تهران و شهرک‌های اقماری است. در همین راستا نیز اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و خودروهای سواری که اقدام به جابجایی مسافران در این مسیرها و به خصوص شهرهای غرب و شرق تهران می‌کنند، از سوی ماموران رصد می‌شوند.

موسوی‌پور ادامه داد:‌ در همین راستا علاوه بر نظارت و کنترل بر تخلفات رانندگی مربوط به این خودروها، مواردی نظیر معاینه فنی، وضعیت لاستیک‌ها، آلایندگی و ... نیز کنترل شده و در صورت تخلف یا موارد نقض برابر قانون با آن برخورد خواهد شد.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ افزود:‌ در همین راستا توصیه ما به مسافران این وسایل نقلیه که بین شهرهای اقماری تردد می‌کنند این است که حتما کمربند ایمنی خود را ببندند.

موسوی‌پور با بیان اینکه این طرح در تمام تهران اجرا شده و محدود به نقطه‌ای خاص نیست، گفت:‌ در سطح شهر نیز با خودروهای مسافربری که اقدام به توقف در اطراف میادین و تقاطع‌ها کرده یا اخلالی در ترافیک ایجاد کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی از رانندگان ناوگان حمل و نقل خودرویی عمومی و نیز مسافران این ناوگان نیز خواست که قوانین و مقررات را رعایت کرده و در صورت عدم رعایت مقررات حتما موارد را به طرف مقابل تذکر دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با سلام لطفا به وسایل عمومی حمل مسافر در شهر جدید پرند هم رسیدگی فرمایید با سپاس.

      پاسخ ها

      • شهادت اقتدار است

        اوا پلیس دست شما درد نکنه
        ببخشید این چند صدمین طرح است که میدهید
        لطفاً گزارش طرح های قبلی را هم بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج