۱۰۱۱۶۵۷
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

خاطره انوشیروانی از روبوسی نکردن آیان با بهداد سلیمی!

سجاد انوشیروانی سرمربی اسبق تیم‌ملی وزنه‌برداری ایران در تازه‌ترین مصاحبه خودش خاطره جالبی در خصوص اتفاقات المپیک ۲۰۱۲ ریو تعریف کرده.

خبرآنلاین: سجاد انوشیروانی سرمربی سابق تیم ملی وزنه بردای ایران که در المپیک ۲۰۱۲ لندن همراه با بهداد سلیمی درخشش فوق العاده ای در آن بازی ها داشت، به تازگی در جدیدترین مصاحبه خودش خاطره جالبی از اتفاقات المپیک لندن تعریف کرده. انوشیروانی درباره یکی از رفتارهای جالب تاماش آیان گفته: من طی سالها حضور در رقابتهای بین المللی چه به عنوان ورزشکار و چه مربی، شناخت خوبی از تاماش آیان، رئیس سابق فدراسیون جهانی پیدا کرده ام.

یک خاطره جالب برایتان بگوید. در المپیک لندن که همه می گفتند شانس بهداد سلیمی و من برای کسب مدال بیشتر از سایرین است، قبل از شروع دسته فوق سنگین، آیان به سالن گرم آمد و با وزنه بردار روسیه ای روبوسی کرد اما با ما فقط دست داد. این موضوع باعث نگرانی ما شد گفتیم نکند پشت پرده خبرهایی هست. اما بعد از پایان مسابقه بهداد و من مدال های طلا و نقره را کسب کردیم و وزنه بردار روس (آلبگوف) روی سکوی سوم ایستاد.

بعدها که جریان را جویا شدم فهمیدم آیان اگر با کسی روبوسی کند، یعنی مدال طلا به او نخواهد رسید. این قضیه گذشت تا سال ۲۰۱۶ که من سرمربی بودم و بهداد قرار بود با تالاخادزه رقابت کند. قبل از شروع مسابقه آیان به رسم همیشه به سالن گرم آمد و این بار با بهداد روبوسی کرد اما با وزنه بردار گرجستانی فقط دست داد. این صحنه را که دیدم توی دلم خالی شد و بعد هم دیدیم چه اتفاقاتی افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این ادعا یعنی اینکه این آقا از قبل تصمیم میگرفته که چه کسی باید طلا میگرفته.پس اگر اینطور باشه مدالهایی که خود شما گرفتید هم زیر سوال میره.اول تفکر بعد صحبت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج