جاباما
۱۰۱۱۶۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌های مجازی بازیکنان استقلال درون دروازه رقبا!

خیلی از اعضای تیم استقلال با وام گیری از کلید‎واژه «می‌جنگم» که در حرف‌های سرمربی‌شان به کار رفته بود، به بازنشر این جمله در صفحات مجازی‌شان پرداخته و از این طریق حمایت‌شان از سرمربی محبوب تیم‌شان را اعلام کردند.

خبرورزشی: فرهاد مجیدی در مصاحبه‌ای که با سایت استقلال انجام داد، گفت: «اعتقادی به مصاحبه کردن ندارم و در عصری که باید کوتاه و موجز حرف زد، در فضای مجازی حرفم را می‌زنم و اثرگذاری اش هم بیشتر است». او که در همان مصاحبه وعده موفقیت استقلال در ایران، آسیا و بالاتر از آن را داده بود، دیروز در همان فضای مجازی به شدت مورد حمایت بازیکنانش قرار گرفت.

خیلی از اعضای تیم استقلال با وام گیری از کلید‎واژه «می‌جنگم» که در حرف‌های سرمربی‌شان به کار رفته بود، به بازنشر این جمله در صفحات مجازی‌شان پرداخته و از این طریق حمایت‌شان از سرمربی محبوب تیم‌شان را اعلام کردند! این در حالی است که با نگاهی به نیمه دوم بازی سایپا و استقلال می‌توان دریافت که برخی بازیکنان استقلال در زمین راه می‌رفتند و وظایفی که در تمرینات به آن‌ها محول شده بود را درون میدان مسابقه اجرا نمی‌کردند.

ظاهراً آن‌ها هم روش بازی‌شان در قالب تیم استقلال را به سبک مربی‌شان پیوند زده و فوتبال‌شان در لیگ برتر را به فضای مجازی برده‌اند و همان‎جا بازیکنانی عالی برای سرمربی‌شان هستند و جنگیدن‌های‌شان روبه‌روی رقبا و گلزنی را به خوبی در آن فضا انجام می‌دهند ولی در زمین یک گل می‌زنند و بعد راحت گل می‌خورند و توپ را تنها تا پشت محوطه جریمه حریف می‌برند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج