adexo3
۱۰۱۴۵۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اتفاقی که پرسپولیس با گل‌محمدی فراموش کرد

تیم فوتبال پرسپولیس که شانس اول کسب عنوان قهرمانی در نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر است، با سرمربی دوم خود در این فصل هنوز طعم تلخ شکست را نپذیرفته است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر مقابل ماشین سازی تبریز به پیروزی رسید تا ضمن حفظ صدرنشینی در مسابقات این فصل از لیگ برتر ایران جایگاه خود را دست نیافتنی تر از گذشته کند.

پرسپولیس که در فصول گذشته عادت به خلق رکوردهای مثبت داشته است در صورت قهرمانی در این فصل تبدیل به تنها تیم تاریخ لیگ برتر می شود که توانسته چهار قهرمانی متوالی کسب کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به امتیاز ۵۶ در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر رسیدند که آخرین باخت این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته یازدهم رقم خورد.

تیمی که با گابریل کالدرون سرمربی پیشین خود که تا پایان هفته شانزدهم هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت بردن را یاد گرفت و با یحیی گل محمدی به موفقیت هایش ادامه داد.

سرمربی نیم فصل دوم پرسپولیس از هفته هفدهم تاکنون به هیچ تیمی نباخته است و تنها تیمی که توانست سرخ ها را از رسیدن به سه امتیاز محروم کند استقلال تهران در دربی پایتخت بوده است.

سرخپوشان با هدایت یحیی، هشت بازی در لیگ برتر انجام داده اند که از مجموع ۲۴ امتیاز ممکن به ۲۲ امتیاز رسیده اند. آماری که نشان می دهد گل محمدی دوست ندارد تیمش در مسیر پوکر قهرمانی، بردن را فراموش کند.

یحیی بر خلاف کالدرون، عادت به تغییرات متوالی در ترکیب اصلی خود نداشت اما مصدومیت و محرومیت بازیکنانش سبب شد تا او نیز مجبور به ایجاد تغییر شود. تغییراتی که تاثیری در روند موفقیت تیمش نداشت تا سرخ ها آماده پوشیدن شنل تکراری قهرمانی خود در لیگ برتر ایران شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه کشای بدبخت حالا اون چهار ساختگیتون هم مالیده شد رفت...دیگه چی دارین بگین...فقط تا زوده البته اگه مرزها بازه برین ترکیه...بگید ما نبودیم...خخخخخخخ....حالا دیگه کرونا رو بهونه کردن برای ناکامیشون...بااین کارا مجیدی میخواد خودشو تبرئه کنه...طرفدارای کیسه کش هم خام و نفهم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج