اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۷۲۲
۴۷۴۱۲
۴۷۴۱۲
پ

ایران، باکو را مجبور به انصراف کرد

آنا گریگوریان، عضو کمیسیون امنیت ملی پارلمان ارمنستان گفت: با وجود یک و نیم دو سالی که به‌علت فشار و عامل ایران، آذربایجان از گرفتن کریدور زنگزور انصراف داده است، اما هنوز نگرانی‌هایی داریم.

خبرگزاری تسنیم: "آنا گریگوریان" عضو کمیسیون امنیت ملی پارلمان ارمنستان به تشریح آخرین وضعیت داخلی این کشور پرداخت: در توافقنامه مسکو، بندی برای کریدور لاچین وجود داشت اما در آن اسمی از کریدور زنگزور نبود، علی‌اف بعد از اینکه چند ماهی گذشت کریدور زنگزور را وارد کرد و خودش هم اعتراف کرد؛ "این در توافقنامه ۹ نوامبر نبود و مهارت من باعث شد که کریدور زنگزور را در قبال کریدور لاچین قرار دهم."، اما با توجه به حرفهایی که زدیم وقتی گفتم که دولت ما هرچه آذربایجان بخواهد می‌دهد، با وجود یک و نیم دو سالی که به‌علت فشار و عامل ایران، آذربایجان از گرفتن کریدور زنگزور انصراف داده است، وقتی که دولت ما هرچه را آذربایجان می‌خواهد به‌راحتی می‌پذیرد من می‌ترسم که این هم از مواردی باشد که ارمنستان به‌راحتی به آذربایجان واگذار کند.

ایران، باکو را مجبور به انصراف کرد

وی در ادامه گفت: با توجه به سابقه‌ای که ما از دولت کنونی خودمان داریم، فراموش نکنیم که همین دولت بود که 3 سال پیش فریاد می‌زد، "قره‌باغ ارمنستان است و بس" و دیدیم که قره‌باغ آذربایجان شد و بس. من فکر می‌کنم با وجود اینکه باز چند بار تکرار کردند که زنگزور خط قرمز ماست و موافقت نمی‌کنیم، با توجه به سابقه این دولت بعید نیست که تن به این کریدور هم بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج