جاباما
۱۰۱۸۳۱۲
۵۱۵۶
۵۱۵۶
پ

رپورتاژ آگهی

بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران

باید با این واقعیت روبه‌رو شویم که توجه به سلامت روان همراستا با سلامت جسم مهم است و به همین دلیل نیز اصلاً نباید به همین راحتی‌ها از کنار آن عبور کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران برویم و شما را با این کلینیک آشنا کنیم.

بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
کلینیک روانشناسی و روان‌پزشکی آتیه
بسیاری از افراد به راحتی از کنار مشکلات روانی و ذهنی خود می‌گذرند و اهمیت چندانی به آن نمی‌دهند تا شاید بر اثر گذر زمان، افزایش سن، بهبود موقعیت و... بتوانند از پس آن برآیند، در صورتی که در بسیاری از مواقع بررسی و حل مشکلات روانی می‌تواند تمامی مسائل و مشکلات موجود در زندگی را در بر گرفته و آن‌ها را به طور کامل حل کند. باید با این واقعیت روبه‌رو شویم که توجه به سلامت روان همراستا با سلامت جسم مهم است و به همین دلیل نیز اصلاً نباید به همین راحتی‌ها از کنار آن عبور کرد. در این مطلب با ما همراه باشید تا به بزرگ‌ترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران برویم و شما را با این کلینیک آشنا کنیم.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
بزرگ‌ترین کلینیک روانشناسی و روان‌پزشکی ایران
آتیه: آرامش، توانمندی، یادگیری و هوشمندی
کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن، مرکزی جامع، متمرکز و تخصصی در حوزه‌های سلامت روان است که از سال ۱۳۸۶، تلاش خود را با استفاده از نوآوری‌های تکنولوژیک، تشخیص و درمان اختلالات روان پزشکی در بالاترین سطح شروع کرده است. درمان و ارتقای عملکرد مراجعان، انجام پژوهش‌های متعدد در زمینه علوم اعصاب و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی، محور فعالیت‌های گروه آتیه است.
کلینیک روانشناسی آتیه با استفاده از کمیسیون‌های تخصصی تشخیص، متشکل از روان پزشک و روان شناس سعی بر انجام تشخیصی دقیق و همه جانبه به کمک کامل‌ترین آزمون‌های روان شناختی دارد. پس از طی پروسه تشخیص، با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن نظیر نوروفیدبک (افزایش توجه و مدیریت استرس‌های روانی)، بیوفیدبک (مدیریت تنش‌های بدنی)، rTMS (درمان مشکلات اضطرابی و افسردگی) tDCS (بهبود مهارت‌های شناختی و تسریع عملکرد‌های مغزی) و روش‌های نوین روان درمانی و روانپزشکی، سعی بر درمان و بهبود عملکرد مراجعان دارد.
کلینیک روانشناسی آتیه در همکاری علمی با گروه Hbimed سوئیس خدمات تشخیصی مبتنی بر QEEG و ERP را در بالاترین کیفیت و هم سطح با اروپا ارائه می دهد. به همین منظور در توافقی که با این گروه صورت گرفته برای اولین بار در ایران با استفاده از بانک اطلاعاتی این موسسه به تحلیل ERP می‌پردازد. گروه آتیه با همکاری آزمایشگاه ملی مطالعات نقشه برداری مغز با برگزاری سخنرانی‌ها و کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف روانشناسی و علوم اعصاب تلاش دارد تا بینش نسبت به این حوزه را افزایش دهد.
هدف کلینیک روانشناسی آتیه درخشان ذهن، به ارمغان آوردن آرامش، توانمندی، یادگیری و هوشمندی با استفاده از دانش حوزه علوم اعصاب و همگام با درمان‌های روز دنیاست.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
برخی از افتخارات و امتیازات کلینیک آتیه
  • نمایندگی رسمی HBImed (موسسه مغز و اعصاب سوئیس)
  • معرفی این گروه به عنوان شـرکت‌ دانـش بنیـان از طرف معاونت علمی و فناوری ریاســت جمهوری
  • همکاری با ستاد توسعه علوم شناختی و مرکزملـی نقشـه‌بـرداری مغـز ایران جهت هم‌افزایی علمی و ارتقا کیفیت خدمات تشخیصی و درمانی
  • افتتاح مرکز فوق تخصصی بازتوانی و سکته با ابزار تکنولوژیک بنام مـرکـز وحـدت در محدوده پاسداران
  • فعالیت ۱۸۰ نفرکادر متخصص شامل، روان‌پـزشک، روانشنـاس، مشـاور، نـوروتـراپیسـت، بـازی‌درمـانگـر، کـاردرمـانگـر، گفتـاردرمـانگـر برای تمامی طیف‌های سنی اعم از خردسالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسال
  • دارای قرارداد با بیمه‌های تامین اجتماعی، بانک مرکزی، بیمه دانا، بیمه مرکزی، بیمه ایران، بیمه آسیا و شرکت‌های آریا ساسول، راه آهن، کانون سردفتران و دفتریاران، و حوزه ستادی وزارت نیرو
  • نخستین مرکز ایرانی که به صورت تخصصی نوروفیدبک را برای ارتقای عملکرد و کمک در درمان اختلالات بیش فعالی - نقص توجه به کار گرفت.
  • نخستین مرکزداخلی که از QEEG در تشخیص نابهنجاری‌های مغزی ناشی از اختلال‌های روان‌پزشکی استفاده کرد.
  • اولین کلینیک روانپزشکی که دستگاه بیوفیدبک را برای کمک به درمان اختلالات اضطرابی به کار گرفت.
  • نخستین مرکزی که برای کاهش و درمان نشانه‌های اضطراب و افسردگی از دستگاه rTMS استفاده نمود.
  • نخستین مرکزی که برای ارتقا عملکرد شناختی و کاهش علائم اختلالات یادگیری و اتیسم از دستگاه tDCS استفاده کرد.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها باید اضافه کنیم که کلینیک روان‌شناسی و روان‌پزشکی آتیه از چندین کلینیک تخصصی مختلفی تشکیل شده که آن را به مجموعه‌ای کامل تبدیل کرده و لقب بزرگ‌ترین و جامع‌ترین کلینیک روان‌شناسی را روی آن گذاشته است.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
خدمات تشخیصی در کلینیک آتیه
کلینیک تشخیص یکی از زیر مجموعه‌های کلینیک روانشناسی آتیه است که نقطه ورود تمامی مراجعین جدید به کلینیک روانشناسی آتیه در مرحله اول محسوب می‌شود. از مراجعین در بدو ورود به کلینیک آتیه، ارزیابی جامعی از مشکلات روانپزشکی و روانشناختی گرفته خواهد شد. کادر تخصصی کلینیک تشخیص آتیه شامل روانپزشکان و روانشناسانی است که به ارزیابی تمامی جوانب مشکلات مراجع می‌پردازند. همچنین به منظور ارزیابی و تشخیص دقیق‌تر، متخصصانی به صورت ویژه در حیطه‌های نوزاد/ خردسال، کودک، نوجوان، بزرگسال و خانواده آموزش دیده‌اند که به صورت اختصاصی به بررسی مشکلات می‌پردازند.
  • استفاده از رویکرد‌های نوین در تشخیص
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • کمیسیون تخصصی بزرگسال
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • کمیسیون تخصصی کودک و نوجوان
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
از طریق این لینک می‌توانید اطلاعات خود را ثبت کرده، متخصصان مرکز آتیه به صورت رایگان با شما تماس خواهند گرفت. اول مشکل شما را می‌شنوند، در ادامه چنانچه در حوزه کاری آن‌ها بود برای شما نوبت درمانی (به صورت حضوری یا غیرحضوری) قرار خواهند داد.
خدمات درمانی کلینیک آتیه
  • درمان اختلالات اضطرابی: وسواس، اضطراب، استرس، حملات پانیک، و ...
  • درمان اختلالات خلقی: افسردگی، دوقطبی، ولع بعد از ترک اعتیاد، و ...
  • مشاوره و بهبود مشکلات خانوادگی: مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره زناشویی، اختلالات جنسی، خیانت، و ...
  • توانبخشی بیماران: سکته مغزی، ام اس، ضایعه نخاعی، تروما به سر، و ...
  • بهبود مشکلات دوران نوجوانی: رفتار‌های پر خطر، مشکلات رفتاری، آموزش مسائل جنسی، ارتباط موثر با والدین و ...
  • بهبود مشکلات تحصیلی: بیش فعالی و نقص توجه، بهبود توانایی دانش آموزان در اختلالات یادگیری، مشاوره تحصیلی و ...
  • درمان انواع مشکلات رشدی کودکان: اختلالت طیف اتیسم، تاخیر‌های حرکتی و گفتاری، توانبخشی کم توانی ذهنی، و ...
  • درمان انواع اختلالات کودکی (۰ تا ۱۲ سال): اضطراب، افسردگی، لکنت زبان، مشکلات ارتباطی، و ...
  • ارائه خدمات غیرحضوری: ارئه خدمات تشخیصی و درمانی در حوزه اختلالات خلقی، اختلالات اضطرابی، خانواده درمانی، زوج درمانی، مشاوره پیش از ازدواج، و فرزندپروری به صورت غیرحضوری
روش‌های تشخیصی و درمانی تکنولوژیک
  • ارزیابی و سنجش با استفاده از نقشه مغزی (QEEG)
یکی از ابزار‌هایی که در کلینیک تشخیص گروه آتیه درخشان ذهن برای مراجعین تجویز می‌شود، الکتروانسفالوگرافی کمی (qEEG) یا نقشه مغزی است. در صورت تشخیص یک اختلال، برای بررسی نابهنجاری‌های مغزی ناشی از آن اختلال می‌توان از این ابزار استفاده کرد. همچنین نقشه مغزی (qEEG) برای درمان‌هایی که بر روی مغز کار می‌کنند، مانند نوروفیدبک، می‌تواند پروتکل درمان ارائه دهد و برای بررسی روند درمان نیز اطلاعات ارزشمندی ارائه می‌دهد.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • روش درمانی تحریک مغناطیسی مغز (rTMS)
به طور کلی باید بگوییم که تحریک مغناطیسی مغز یا TMS (Transcranial Magnetic Stimulation)، روشی غیرتهاجمی و بدون درد برای تحریک مغز با استفاده از میدان مغناطیسی است که از طریق حسگر‌های قرار گرفته شده بر روی پوست سر ایجاد می‌شود و هدف آن تغییر در عملکرد قسمت‌هایی مشخص از مغز است. از TMS در درمان اختلالاتی همچون افسردگی شدید تا متوسط، بیماری دوقطبی در فاز افسردگی، علائم منفی بیماری اسکیزوفرنی، سردرد‌های میگرنی و اضطراب فراگیر استفاده می‌شود. این روش با نام تحریک مکرر مغناطیسی فرا جمجمه‌ای یا rTMS نیز شناخته می‌شود.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • روش درمانی تحریک الکتریکی مغز (tDCS)
تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای یا tDCS یکی از روش‌های تحریک مغزی است که در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای را در حوزه پژوهشی و درمانی به خود جلب کرده است. در این روش دو الکترود که حامل جریان الکتریکی مستقیمی هستند روی سر نصب می‌شوند و شدت جریان ضعیفی را از طریق عبور جریان از جمجمه و لایه‌های محافظ مغزی به نواحی مختلف قشر مخ مغز منتقل می‌کند. میزان شدت جریان الکتریکی و مدت زمان اعمال این تحریک از طریق دستگاه tDCS و توسط درمانگر یا محقق صورت می‌گیرد. به صورت کلی شدت جریان بین ۰.۵ تا ۲ میلی‌آمپر و مدت زمان ۱۰ تا ۲۰ دقیقه تحریک در پژوهش‌ها توصیه شده است.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • روش درمانی بیوفیدبک
بیوفیدبک دستگاهی است که مراجع را قادر می‌سازد از علائم زیستی که در حالت معمول نسبت به آن‌ها آگاهی ندارد، اطلاع پیدا کند و در راستای هدف خود تغییراتی در آن‌ها به وجود آورد. در تکنیک‌هایی همچون یوگا، مدیتیشن و ریلکسیشن نیز هدف همین است با این تفاوت که در بیوفیدبک، فرد از طریق حسگر‌هایی که به بدن وی نصب گردیده است قادر خواهد بود تا با دقت بالا از وضعیت بدنی خود مطلع گردد. از طریق بیوفیدبک قادر خواهیم بود از امواج مغزی، تغییرپذیری ضربان قلب، نرخ تنفس، میزان فعالیت عضله، میزان تعریق و درجه حرارت بدن مطلع شویم.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • روش درمانی نوروفیدبک
نوروفیدبک نیز در واقع دسته‌ای از انواع بیوفیدبک بوده و زمانی که به منظور تغییر در عملکرد مغز از طریق امواج مغزی استفاده شود EEG بیوفیدبک یا نوروفیدبک نامیده می‌شود. نوروفیدبک یکی از ابزار‌های جدید در علم روان‌پزشکی است که به عنوان درمان مکمل در طیفی از اختلال‌های روان‌پزشکی مورداستفاده قرار می‌گیرد. زمانی که شما علاقه‌مند هستید تغییری را در عملکرد مغزی خود ایجاد نمایید بهترین انتخاب استفاده از نوروفیدبک است. با گسترش دانش نوروساینس و افزایش اطلاعات ما از عملکرد مغز به واسطه روش‌های تصویربرداری عصبی ما بدین آگاهی دست پیدا کرده‌ایم که با تغییر عملکرد کدام نواحی مغز می‌توانیم سبب بهبودی در یک اختلال و یا افزایش و ارتقاء یک عملکرد در فرد باشیم. نوروفیدبک با نشان دادن وضعیت کنونی مغزتان و ارائه روشی مناسب برای تغییر در عملکرد مغز ابزار درمانی مناسب به شمار می‌آید.
  • روش‌های غیر تکنولوژیک
از روش‌های درمانی در حوزه روان‌شناسی و روان‌پزشکی، روش‌های غیر تکنولوژیک هستند که از میان آن‌ها می‌توان به کاردرمانی، گفتاردرمانی و دارودرمانی و... اشاره کرد. در ادامه شما را با این روش‌ها بیشتر آشنا می‌کنیم.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • روان‌درمانی
روان‌درمانی یک اصطلاح کلی برای درمان مشکلات سلامت روان از طریق گفتگو با یک روانپزشک، روانشناس و یا دیگر متخصصان سلامت روان است. روان‌درمانی یک درمان مشارکتی بر اساس ارتباط شکل گرفته بین مراجع و روان‌درمانگر است. روان‌درمانی، رابطه‌ای حرفه‌ای بین مراجع و درمانگر است که مبتنی بر اصالت، جدیت، صمیمیت و آزادی است.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • دارودرمانی
دارو درمانی از جمله درمان‌هایی است که برای اختلالات روانی به کار می‌رود. دارو درمانی که توسط روانپزشکان تجویز می‌شود، روی تعادل مواد شیمیایی مغز اثر می‌گذارد تا نشانه‌های اختلال کاهش یابند یا به طور کامل از بین بروند. پژوهشگران معتقدند نشانه ها، علایم و تجربیات ذهنی مربوط به اختلالات روانی، نشانگر بدکارکردی سیستم عصبی مرکزی (مغز) است و به دلیل عدم تعادل الکتروشیمیایی در مغز به وجود می‌آیند. هر فعالیتی که در مغز اتفاق می‌افتد در نتیجه تاثیر مولکول‌های شیمیایی است که به عنوان انتقال دهنده‌های عصبی بر روی سلول‌های عصبی تاثیر می‌گذارند، آن‌ها را تحریک و یا مهار می‌کنند. در دارودرمانی، دارو‌ها به عنوان مولکول‌های شیمیایی یا مانند انتقال دهنده‌های عصبی طبیعی عمل می‌کنند و عملکرد آن‌ها را افزایش می‌دهند و یا مانع از فعالیت آن‌ها می‌شوند. به همین دلیل دارودرمانی موجب کاهش یا از بین رفتن نشانه‌های اختلال روانی می‌شود.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
  • گفتاردرمانی
گفتاردرمانی (Speech Therapy) رشته‌ای از علوم توان‌بخشی است که به بررسی، ارزیابی و درمان انواع اختلالات گفتار و زبان می‌پردازد. اختلال گفتار به مشکل در تولید صدا گفته می‌شود و اختلال زبان به مشکل در فهم یا تولید جمله‌ها اشاره دارد. گفتاردرمانی یک خدمت مداخله گرایانه است که بر بهبود گفتار کودک و توانایی او برای فهم و ابراز زبان تمرکز می‌کند.
  • کاردرمانی
در کاردرمانی، کاری هدفمند به فرد ارائه می‌شود تا آن را انجام دهد. این کار ممکن است یا به شکل درمان فیزیکی باشد که در آن تکلیفی به منظور تمرین و پرورش ماهیچه‌ای خاص و هماهنگی حسی حرکتی طراحی می‌شود و به آن کاردرمانی جسمی گفته می‌شود؛ یا به شکل کاردرمانی ذهنی که در آن، درمان با جهت گیری روانشناختی و به منظور بهبود احساس کلی شخص از خویشتن طراحی می‌شود. کاردرمانی بر افرادی با ناتوانی جسمی، حسی یا شناختی تمرکز دارد و تلاش می‌کند به آن‌ها کمک کند تا جایی که ممکن است در تمام حیطه‌های زندگی مستقل شوند. کاردرمانی می‌تواند به کودکان با نیاز‌های گوناگون کمک کند تا مهارت‌های شناختی، جسمانی، حسی و حرکتی شان را بهبود بخشند و عزت نفس خود را افزایش دهند.
بزرگترین و جامع‌ترین کلینیک روانشناسی و روانپزشکی ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج