جاباما
۱۰۲۰۹۱۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

دعوای جانی دپ با روزنامه‌ انگلیسی سر چیست؟

دادگاهی که در بریتانیا به شکایت جانی دپ، ستارهٔ هالیوود از یک رسانهٔ بریتانیایی رسیدگی می‌کرد، پس از سه هفته، روز سه‌شنبه به کار خود ‌پایان داد.

برترین‌ها: به نقل از رسانه فارسی زبان؛ دادگاهی که در بریتانیا به شکایت جانی دپ، ستارهٔ هالیوود از یک رسانهٔ بریتانیایی رسیدگی می‌کرد، پس از سه هفته، روز سه‌شنبه به کار خود ‌پایان داد.

این هنرپیشهٔ نامدار از صاحب امتیاز نشریهٔ «سان» و همچنین از دَن ووتن، سردبیر این نشریه، شکایت کرد که چرا در مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ مدعی شدند که وی همسرش را می‌زند. آقای دپ این اتهام را شدیداً رد می‌کند و این مقاله را نوعی دروغ‌پردازی خوانده است.

دادگاه بر چه اساس تصمیم می‌گیرد؟

نه آقای دپ و نه همسر سابقش، اَمبِر هِرد،‌ هنرپیشه ومدل آمریکایی، متهم پرونده نیستند، اما جزئيات رابطهٔ خصوصی آنها در این دادگاه مطرح شده است.

در این پرونده از صاحب امتیاز این روزنامه، و سردبیر آن شکایت شده، و امید اصلیِ وکلای روزنامه برای پیروزی، شهادت همسر سابق جانی دپ است.

صاحبان این نشریه برای آنکه پیروز شوند باید قاضی دادگاه را راضی کنند که آنچه نوشته‌‌اند، براساس شواهد و قرائن موجود در آن زمان، موّثق بوده است. وکیل روزنامه در دادگاه اعلام کرد شواهدی در دست است که نشان می‌دهد آقای دپ مرتباً با زن سابقش بدرفتاری داشته و همین سبب می‌شود که توصیف آنها از وی درست باشد.

دعوا بر سر چیست؟

جانی دپ ۵۷ ساله و همسر سابقش که اکنون ۳۴ سال دارد در سال ۲۰۱۱ با هم آشنا شدند و در سال ۲۰۱۷ طلاق گرفتند. اما رابطه‌شان مدتها پیش از جدایی به تاریکی گرايیده بود. در پروندهٔ آنها کتک‌کاری، پرتاب اشیا به‌سوی هم، کشیده‌ زدن و مشت پرتاب کردن، و رفتارهای دیگری از این دست ثبت شده، اما هر یک، دیگری را به شروع دعوا متهم می‌کنند.

دعوای جانی دپ با روزنامه‌ انگلیسی سر چیست؟

عکس‌هایی از صورت کبود و بدن قرمز خانم هِرد به عنوان نشانهٔ کتک خوردن به‌دست جانی دپ در دادگاه ارائه شد، اما آقای دپ آنها را دروغین خواند و مدعی شد زنش او را زده و حتی در جریان یکی از دعواهایشان سر انگشت وی را نیز بریده است.

این دادگاه، فارغ از آنکه قاضی چه رأیی صادر کند، برای جانی دپ و همسرش صورت خوشی ندارد. مارک استفنز، وکیل مطبوعات در بریتانیا می‌گوید: «این پرونده در یاد مردم می‌ماند، نه برای حکم نهایی‌اش، بلکه برای شواهدِ شرم‌آور و زشتی که در دادگاه ارائه شد.»

دعواهایی که در پنت‌هاوس‌، ویلایی در جزیرهٔ شخصی، جت خصوصی، قطار لوکس و یا ویلایی اجاره‌ای در استرالیا روی داده، گاه (مثلا در ویلای اجاره‌ای) ۱۰۰ هزار دلار خسارت به بار آورده است. اوج مرافعهٔ این زوج جایی بود که جانی دپ در رختخوابش مدفوع پیدا کرد. خانم هِرد مدعی شد که کار سگ‌های خانه‌ بوده، اما جانی دپ می‌گفت یا خود هِرد یا یکی از دوستانش این کار را کرده است.

هنرپیشهٔ نامدار مدعی است که از صاحب‌امتیازهای روزنامهٔ سان شکایت کرده، چون کار آنها به آبرو و شخصیت حرفه‌ای‌اش لطمه جدی زده است.

از سوی دیگر، امبر هرد هم به سندسازی متهم شده و کاترین کندال، فعّال حقوق زنان و عضو جنبش «می‌تو» اعلام کرده که خانم هرد، برای آنکه مدرکی به سود خودش دست‌وپا کند، او را در معرض تجاوز قرار داده است.

کارشناسان می‌گویند برندگان واقعی این دادگاه، احتمالا‌ دو وکلای پرونده‌ها هستند، چه وکیل مدافع روزنامه سان، چه وکیل مدافع جانی دپ. آنها هر دو در این دادگاه خوش درخشیده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج