۱۰۲۲۰۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رحمانی: کار سختی برای ماندن در لیگ داریم

هافبک تیم پیکان گفت: نتایج نیم فصل اول باعث شده که در حال حاضر انتهای جدول باشیم، نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم.

خبرگزاری میزان: ماهان رحمانی در خصوص عملکرد تیم پیکان مقابل تراکتور اظهار داشت: کادرفنی و بازیکنان تیم تمام تلاش خود را می‌کنند تا تیم را در لیگ برتر نگه دارند، مقابل تراکتور هم بازی خوبی ارائه دادیم و یک امتیاز گرفتیم.

وی ادامه داد: نتایج نیم فصل اول باعث شده که در حال حاضر انتهای جدول باشیم، نیم فصل اول امتیازات زیادی را از دست دادیم، اما در نیم فصل دوم با کادرفنی جدید نتایج خوبی گرفتیم. متاسفانه امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست دادیم کار ما را برای ادامه مسابقات سخت کرده است.

هافبک تیم پیکان تصریح کرد: ما بازی‌های سختی داریم و باید با تیم‌هایی بازی کنیم که در بالای جدول قرار دارند و به دنبال گرفتن سهمیه هستند و این کار ما را خیلی سخت می‌کند، اما ما هم از لحاظ فنی و هم روحی روانی آماده هستیم که بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

رحمانی در خصوص اینکه چند درصد از قرارداد خود را دریافت کرده است بیان کرد: بعد از یک سال و نیم ۶۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره اینکه برای فصل بعد در پیکان می‌ماند یا پیشنهادی از تیم‌های دیگری دارد عنوان کرد: فعلا تمام تمرکزم روی پیکان است و تا آخر فصل فقط به پیکان فکر می‌کنیم، اما پیشنهاد‌هایی هم از چند تیم لیگ برتری داشتم که پایان فصل درباره آن تصمیم می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج