۱۰۲۲۱۰۴
۱۱ نظر
۵۰۱۳
۱۱ نظر
۵۰۱۳
پ

قیمت نهائی شاهین هنوز تعیین نشده است

قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: قیمت نهائی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهائی نشده و مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام شاهین، به صورت علی‌الحساب بوده و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.

سایپانیوز: قائم‌ مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: قیمت نهائی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهائی نشده و مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام شاهین، به صورت علی‌الحساب بوده و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.

قیمت نهائی شاهین هنوز تعیین نشده است

مجید باقری با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی در خصوص امکانات و تجهیزات خودرو شاهین مطرح شده، افزود: خودرو شاهین با امکانات و‌ تجهیزات متفاوت در چند تیپ تولید و عرضه خواهد شد و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در گروه خودروسازی سایپا تولید انبوه این خودرو به زودی آغاز خواهد شد و تا ماههای آینده شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها خواهیم بود.

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: خودرو شاهین در طرح های فروش اخیر محصولات سایپا با موعد تحویل دی، بهمن و اسفند۹۹عرضه شده بود و مشتریان محترم اطمینان داشته باشند که خودروهای خود را در زمان مقرر و حتی زودتر از موعد اعلام‌شده، تحویل خواهند گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید ح

      نه اینکه تولید این لگن کل شرکتهای خودروساز دنیا رو به چالش کشیده اصلا نمیشه براش قیمت تعین کرد،،،ـبرید عمو

    • محمدرضا

      آشغال دیگه قیمت نداره

    • ماوشما

      قیمت شاهین راشکارچیان تعیین می کنند، وپول تیرش راهم ازمشتری می گیرند. بستگی به زوربازو تعدادتیردارد. خدایاماراهم تیراندازکن نه زیرانداز.آمین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخ










        خخخخخ

    • امام زمان

      مثل است میگه بندازبنداز حالابندازیم چه برداریم

    • ایل

      مافیا.....

    • اصغر

      سایپا بیعرضه ترین ومنفعت طلبترین شرکت خودرو سازی است ، دراین طرحی که اعلام شده فقط ازنحوه فروش وزمان تحویل ان صحبت شده وهیچ صحبتی از ایرانی بودن این خودرو بمیان نیامده انهم معلوم است فقط برای به منفعت رسید ن عده ای ؟تازمانی این دیدمنفعت طلبانه هست خودکفایی محال است

    • بدون نام

      فکر نداره که شما بزنین 700 میلیون ، ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از بنز و پروشه و بی ام وسی دست کمی نداره بلکه بالاتر و با کیفیت تر است دستتون درد نکند که با قطعات اشغال چینی دارید خودرو چندصد میلیونی به مردم غالب میکنید

    • آرمان عظیمی

      وقتی قراره k132 ایران خودرو، حداقل 400 میلیون باشه، شما واسه اینکه کم نیارید، بگید حداقل 500میلیون!! مردم ما هم نشان دادند بجای تحریم، هجوم میارن!!

    • بدون نام

      ساینا مگه نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج