۱۰۲۲۴۹۳
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

ثبات قیمت گوشت قرمز در هفته‌های اخیر

در حال حاضر قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی های سطح شهر تهران برای مصرف کننده ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان است و با وجود اینکه قیمت گوشت گوسفند بنابرگفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در هفته های اخیر تغییر نکرده و بازار ثبات داشته است اما مصرف کنندگان معتقدند قیمت گوشت قرمز همچنان بالا ست؛ به طوری که از سبد غذایی برخی از خانواده ها حذف شده است.

خبرگزاری ایسنا: در حال حاضر قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی های سطح شهر تهران برای مصرف کننده ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان است و با وجود اینکه قیمت گوشت گوسفند بنابرگفته رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در هفته های اخیر تغییر نکرده و بازار ثبات داشته است اما مصرف کنندگان معتقدند قیمت گوشت قرمز همچنان بالا ست؛ به طوری که از سبد غذایی برخی از خانواده ها حذف شده است.

علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی نسبت به هفته گذشته تغییر نکرده و بازار از ثبات خوبی برخوردار است، اظهار کرد: قیمت شقه بدون دنبه گوسفندی کشتار روز ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان است و هیچ افزایش قیمتی در حال حاضر وجود ندارد.

وی همچنین به قیمت آلایش گوسفندی نیز اشاره کرد و گفت: قیمت خام کله پاچه و جگرخالص نیز به ترتیب ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار و ۱۲۰ هزارتومان است.

رئیساتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد:عید قربان امسال نسبت به سال های گذشته هیچ مشکلی در جهت تامین گوشت و دام زنده نداشتیم. مردم اکثرا نذورات خود را از طریق قصابی ها تامین کردند و کشتار در سطح شهر کم بود و توانستیم از انتشار آلودگی در سطح شهر جلوگیری کنیم.

براساس مشاهدات میدانی در حال حاضر شقه گوسفندی با قیمت هرکیلو ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزارتومان و گوشت گوساله نیز با قیمت هر کیلو ۹۸ تا ۱۰۰ هزارتومان در خرده فروشی های سطح شهر تهران به فروش می رسد. این در حالیست که قیمت گوشت گوسفندی در ابتدای تیرماه حدود ۱۰۰هزارتومان بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالیه . گوشت 110 تومانی از گوشت 180 تومانی خیلی بهتره . دست دولت درد نکنه

    • ناخدا

      خوب الحمد الله ثبات خوب حاکمه بخصوص درمورد دستمزد کارگر وکارمند.

    • بدون نام

      دامدار هستم گوساله های من را کیلویی بیست وپنج هزار تومان با چک یک ماهه خریدن ولی گوشت را به مردم گران میدهند گوشت گوساله باید خرده فروشی هفتاد هزار تومان باشه

    • بدون نام

      امروز از رادیو اقتصاد شنیدم که گوسفند و گوساله را هرکیلو حدود ۳۰ تومن از دامدار میخرن چرا باید چهاربرابر به مردم بفروشند ، درحالیکه خیلی از هموطنان ما گوشت نخوردن ، خدا لعنتتون کنه زن و بچه این ملت گناه دارن

    • کارگر

      مگردرخواب ببینیم گوشت گوسفندی.بیچاره بچه های ما باتغذیه نادرست دجارکمخونی وضعف جسمانی نشن شانس اوردن.

    • بی نام

      تو کشورای دیگه ده بیست سال چیزی گرون نمیشه تازه قمپز در نمیکنن که چیزی گرون نشده ولی تو کشور ما فقط در حد بیست روز اجناس ثابت باشه جشن میگیریم که ثبات داریم؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج