جاباما
۱۰۲۳۵۰۶
۱ نظر
۵۰۹۳
۱ نظر
۵۰۹۳
پ

خرید اینترنتی موکت و مزایای آن

خرید اینترنتی هر کالایی قواعد و نکات خاصی دارد که می‌توانند منجر به بهبود عملکرد مشتریان در خرید باشند. در ادامه این مطلب با برترین‌ها همراه باشید تا نکاتی در ارتباط با خرید اینترنتی موکت و مزایا و معایب آن در اختیار شما قرار دهیم.

برترین‌ها: وضعیت کنونی جامعه و پرهیز بسیاری از مردم از خرید حضوری اجناس منجر به افزایش سریع فروشگا‌های اینترنتی شده و بسیاری از مردم را به خرید اینترنتی و غیرحضوری سوق داده است. خرید اینترنتی موکت نیز به سرعت در میان مردم رواج یافته است و می‌توان گفت فروشگاه‌های موکت نیز مستثنا نبوده‌اند. به طور کلی خرید اینترنتی هر کالایی قواعد و نکات خاصی دارد که می‌توانند منجر به بهبود عملکرد مشتریان در خرید باشند. در ادامه این مطلب با برترین‌ها همراه باشید تا نکاتی در ارتباط با خرید اینترنتی موکت و مزایا و معایب آن در اختیار شما قرار دهیم.

خرید اینترنتی موکت و مزایای آن

موکت چیست و علت محبوبیت آن در بین مردم چه می‌باشد؟

کفپوش‌های متنوعی با طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های متفاوتی همه روزه تولید شده و در بازار به فروش می‌رسند. یکی از محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین انوع کفپوش‌ها موکت است. اولین موکت‌ها در ایران با استفاده از الیاف طبیعی و نمد ساخته شدند. مردم زمان قدیم بر این باور بودند که نمد باعث کاهش پا درد، کمر درد و درد رماتیسم می‌شود. به همین خاطر این کفپوش با گذر زمان به سرعت در بین مردم به محبوبیت رسید. همین امر سبب شد که موکت‌های جدیدتری با طرح و جنس متفاوت وارد بازار شوند. تنوع بالای طرح و رنگ موکت‌ها باعث محبوبیت هرچه بیشتر این کفپوش در بازار شد. طرح‌های سنتی و مدرن موکت‌ها می‌تواند رضایت کامل هرکسی با هر سلیقه‌ای را جلب کند.

انواع موکت

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم موکت‌ها در طرح و جنس‌های متفاوتی در بازار و یا در سایت‌های اینترنتی فروش موکت به فروش می‌رسند. تفاوت موکت‌ها می‌تواند علاوه بر جنس و طرح آن‌ها در میزان ضخامت و بلندی پرز آن‌ها نیز باشد. به طور کلی می‌توان گفت که موکت به انواع زیر موجود هستند:

۱. موکت ساده یا کبریتی

این نوع موکت‌ها اولین موکت‌های تولید شده به حساب می‌آیند. تنوع رنگی بالا در این موکت‌ها یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها بین کسانی است که به دیزاین‌های مینیمال علاقه‌مند بوده و موکت‌های شلوغ و پرنقش و نگار باب سلیقه‌ی آن‌ها نیست. یکی دیگر از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت موکت ساده قیمت ارزان آن است. پس اگر قصد ندارید هزینه زیادی صرف کفپوش کردن خانه‌تان کنید، پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی موکت ساده است.

۲. موکت طرح دار

اگر قصد خرید اینترنتی موکت برای خانه‌ای با اثاثیه کم را دارید بهتر است موکت‌های طرح دار را انتخاب کنید. این موکت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مدرن و سنتی موجود هستند و شما می‌توانید هارمونی رنگی فوق‌العاده‌ای بین طرح موکت و سایر اثاثیه منزل مانند مبل و یا پرده ایجاد کنید. اگرچه موکت طرح دار قیمت بیشتری نسبت به موکت ساده و کبریتی دارد، اما تنوع بیشتری دارد و می‌توانید با دست بازتری بین طرح‌های مختلف آن انتخاب کنید.

۳. موکت پرز بلند

موکت‌های پرز بلند معمولا بهترین انتخاب برای کسانی است که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند. ضخامت بالای این موکت‌ها مانع نفوذ سرما به خانه شده و کف خانه را کاملا نرم و راحت می‌کند. ضخامت این موکت‌ها به حدی زیاد است که شباهت بسیاری به فرش ماشینی دارد.

خرید اینترنتی موکت و مزایای آن

نکاتی در ارتباط با خرید اینترنتی موکت

پیش از خرید بهتر است نکاتی را در ارتباط با موکت‌ها بدانید تا در انتخاب موکت مناسب موفق عمل کنید. برخی از این نکات به شرح زیر می‌باشند:

اگر فرزند کوچک دارید، موکت پرز بلند نخرید: موکت‌های پرز بلند اگرچه ضخامت زیادی دارند و می‌توانند از آسیب دیدن کودک شما پیشگیری کنند، اما تمیز کردن آن‌ها بسیار دشوار است و از آن‌جایی که حضور کودکان باعث پر شدن موکت از خرده ریز‌های خوراکی خواهد بود، پیشنهاد ما این است که از خرید اینرنتی موکت پرزبلند پرهیز کنید.

موکت روشن و ساده برای فضا‌های کوچک و موکت تیره و طرح دار برای فضا‌های بزرگ: در خرید اینترنتی موکت دقت داشته باشید که موکت‌های رنگ روشن معمولا منجر به بزرگتر دیده شدن فضا می‌شوند و موکت‌های رنگ تیره فضا را کوچکتر نشان می‌دهند. همچنین موکت‌های ساده معمولا فضا را بزرگتر نشان داده و موکت‌های پرنقش و طرح دار فضا را کوچکتر نشان می‌دهند.

موکت ضخیم برای مکان‌های پر رفت و آمد: موکت‌های ضخیم معمولا مقاومت بیشتری نسبت به موکت‌های نازک‌تر دارند. در هنگام خرید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر قصد خرید اینترنتی موکت برای فضایی پر رفت و آمد را دارید، باید موکت‌های ضخیم را انتخاب کنید. خرید موکت‌های با ضخامت پایین برای مکان‌های پر رفت و آمد مانند راهرو‌ها و یا اتاق نشیمن انتخاب مناسبی نیست.

از نظرات کاربران فروشگاه اینترنتی موکت غافل نشوید: یکی از مزایای اصلی خرید اینترنتی موکت این است که به شما امکان می‌دهد نظرات کاربران دیگری که از موکت موردنظر شما استفاده کرده‌اند را بخوانید و با آگاهی بیشتری انتخاب کنید. پس به هیچ وجه از خواندن نظرات کاربران غافل نشوید.

قیمت بالای موکت دلیل بر کیفیت بالای آن نیست: هنگام خرید اینترنتی موکت دقت داشته باشید که موکت‌های باکیفیت معمولا قیمت‌های بالاتری دارند، اما عکس این قضیه برقرار نیست و موکت‌های گران قیمت الزاما با کیفیت نیستند، برخی از موکت‌ها صرفا به دلیل داشتن طرح‌های زیبا و خاص گران‌تر هستند. گاهی ممکن است شما یک موکت زیبا را با قیمت بالا و کیفیت بسیار پایین خریداری کنید.

موکت‌های پرز بلند برای مناطق سردسیر کشور: اگر در مناطق سردسیر کشور زندگی می‌کنید موکت‌های ضخیم‌تر با پرزهای بلند گزینه مناسب‌تری برای شما هستند. زیرا این موکت‌ها از ورود سرما به محیط داخلی جلوگیری می‌کنند و موجب گرم‌تر شدن خانه‌ها می‌گردند.

مزایای خرید اینترنتی موکت

  • راحتی در خرید اینترنتی موکت
  • قیمت بهتر در خرید اینترنتی موکت
  • صرفه‌جویی در زمان
  • امکان مقایسه قیمت‌های کالا‌ها
  • دور ماندن از شلوغی و ترافیک خیابان‌ها
  • مصون ماندن از ابتلا به هرگونه ویروس و بیماری
  • به دست آوردن دقیق‌ترین اطلاعات درباره محصول
  • آگاهی از تخفیفات فصلی و دوره‌ای مخصوص خرید اینترنتی موکت
  • دسترسی ۲۴ ساعته
  • جستجوی آسان کالا

معایب خرید اینترنتی موکت

  • عدم امکان بررسی کالا از نزدیک
  • سرعت پایین اینترنت هنگام خرید اینترنتی موکت
  • عدم امکان استفاده بلافاصله از محصول پس از خرید اینترنتی موکت

خرید اینترنتی موکت و مزایای آن

سخن آخر در ارتباط با خرید اینترنتی موکت

همانطور که بررسی کردیم مزایای خرید اینترنتی موکت بسیار بیشتر از معایب آن است. پس اگر قصد خرید موکت را دارید، با توجه به شرایط کنونی جامعه و وجود بیماری در کشور خرید اینترنتی موکت بهترین راهکار برای شما خواهد بود. با در نظر گرفتن نکات گفته شده و با آگاهی کامل انتخابی درست و متناسب با نیازتان داشته باشید.

منبع: adinmoket

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه بستنی عروسکی رو باز می کنی 80% قیافش فرق داره با روی جلد، اونوقت به چه اطمینانی صدمتر موکت بخریم؟
      بعد هم پشتیبانی میگه نمی خواهی با هزینه خودت برگردون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج