۱۰۲۶۴۶۰
۴ نظر
۵۰۱۹
۴ نظر
۵۰۱۹
پ

فراخوان انصارالله برای تحریم تجاری امارات

انصارالله یمن از کشورهای عربی خواست به معاملات تجاری با امارات به دلیل توافق سیاسی با رژیم صهیونیستی پایان بدهند.

خبرگزاری ایسنا: انصارالله یمن از کشورهای عربی خواست به معاملات تجاری با امارات به دلیل توافق سیاسی با رژیم صهیونیستی پایان بدهند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمدعلی الحوثی، از رهبران انصارالله یمن گفت: کشورهای عربی و اسلامی باید موضع واضحی درباره روابط مستقیم امارات با اسرائیل داشته باشند. ما خواهان پایان تبادل تجاری با امارات و محکوم کردن توافق این کشور با اسرائیل از طریق بستن دفاتر واردات و صادرات خود در امارات به عنوان گام عملی برای جرم دانستن این خیانت هستیم.

وی گفت: توافق اسرائیل و امارات خیانتی به مسئله فلسطین و شهدایش است و نشان می‌دهد جنگ‌هایی که امارات در آن شرکت می‌کند در راستای اجرای سیاست‌های آمریکاست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا پنجشنبه از توافق تاریخی صلح میان امارات و اسرائیل خبر داد. با این توافق امارات اولین کشور از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس است که توافق صلح با رژیم صهیونیستی امضا کرده است.

در این راستا محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله هم توافق امارات و رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی تحریک‌آمیز خواند.

وی در گفتگو با شبکه خبری المسیره گفت: عربستان نمی‌خواهد خود را اولین کشور آغازکننده نشان بدهد وگرنه حامی معامله قرن است. امارات و عربستان حلقه‌ای از زنجیر پروژه صهیونیسم در منطقه هستند.

عبدالسلام گفت: توافق اسرائیل و امارات گامی است که ثابت می‌کند اسرائیل و آمریکا به نابودی منطقه ادامه می‌دهند. توافق امارات و اسرائیل و مشارکت امارات در تجاوز علیه ما ثابت می‌کند که ما جان و خون خود را در راه مسئله فلسطین می‌دهیم. این توافق علیه ایران نیست بلکه علیه امت عربی و اسلامی است.

عبدالسلام گفت: دشمن صهیونیستی نام توافق را توافق "آبراهام" گذاشته تا جهان را فریب بدهد. مسئله فلسطین در درون تمام ملت‌های آزاده وجود دارد. توافق امروز تبلیغات آمریکاست و مسائل کنونی امت عربی پیرو انتخابات آمریکاست.

عبدالسلام گفت: اسرائیل هرگز از شهرک‌سازی دست برنمی‌دارد و ادعای امارات در این باره یک ادعای ساده لوحانه برای توجیه موضع خود است. صهیونیست‌ها به رغم صدور بیش از ۶۰ قطعنامه شورای امنیت دست از شهرک‌سازی برنداشتند. امارات امروز با این ادعا می‌خواهد افکار عمومی را گمراه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخخ وای خخ
      حالا چی رو میخواید تحریم کنید ؟

      پاسخ ها

      • سعید

        .منظورش مثلا تحریم خرید کالاهای اماراته .

      • بدون نام

        خنجر های کج شون را می خوان تحریم کنن

    • بدون نام

      تحریم کنید انگار امارات محتاج ایناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج