جاباما
۱۰۳۷۷۳۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تماس ترابی با گل‌محمدی در قطر

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی ترابی برای او آرزوی موفقیت کرد و ترابی هم ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس نتاج مطلوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

خبرورزشی: یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی ترابی برای او آرزوی موفقیت کرد و ترابی هم ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس نتاج مطلوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگوی تلفنی با مهدی ترابی برای او آرزوی موفقیت کرد و ترابی هم ابراز امیدواری نمود تیم پرسپولیس نتاج مطلوبی در لیگ قهرمانان کسب کند.

مهدی ترابی به دلیل قوانین قطر در قرنطینه بوده و به تازگی مدت قرنطینه اش در دوحه به پایان رسیده و به همین دلیل نتوانست به اردوی پرسپولیس بیاید و با کادرفنی و همبازیان سابق خود دیدار و گفت‌و گو کند.

ترابی همچنین مطلع شده بود که هتل محل اقامت اعضای تیم پرسپولیس و دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان کاملا قرنطینه شده و ورود افرادی که در هتل اسکان ندارند مجاز نیست.

بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته پرسپولیس طی روزهای اخیر با همبازیانش در ارتباط بوده و دو شب قبل هم گل‌محمدی و ترابی تلفنی با هم صحبت کردند. در این گفت‌وگو ترابی درباره وضعیت خود در قطر و مذاکرات انجام شده با تیم بعدی خود حرف زد و جویای وضعیت تیم شد و گل‌محمدی هم ضمن تقدیر از زحمات ترابی و علیپور و درخشش آن‌ها در فصل گذشته برای شاگردان خود در تیم‌های جدیدشان آرزوی موفقیت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      #ترابی_پولکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج