جاباما
۱۰۳۸۴۹۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بعید می‌دانم جام ملت‌های آسیا برگزار شود

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: با شروع موج سوم کرونا بعید می‌دانم جام ملت‌های فوتسال آسیا آذرماه برگزار شود.

خبرگزاری مهر: سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: با شروع موج سوم کرونا بعید می‌دانم جام ملت‌های فوتسال آسیا آذرماه برگزار شود.

حسین شمس با اشاره به شروع مسابقات لیگ برتر فوتسال از اول آبان گفت: ویژگی اصلی لیگ فصل بعد این است که از حالت دو قطبی خارج شده است. کراپ الوند، سن ایچ ساوه، فرش آرا و حفاری تیم های خوب با مربیان جوان هستند که در کنار گیتی پسند و مس می توانند مدعی باشند. بر خلاف سال های قبل که همه می گفتند مس یا گیتی قهرمان می شود باید بگویم امسال از قبل قهرمان مشخص نیست. من خودم برای شروع این لیگ هیجان دارم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال ادامه داد: یکی از مسائلی که در هفته های گذشته به چشم می آمد، مصاحبه هایی بود که فوتسالی ها علیه هم انجام می دادند. مردم خاطره خوبی از این مسائل ندارند. شاگردها نباید علیه استادان خود صحبت کنند. هر موقع پول به فوتسال می آید، حاشیه هم زیاد می شود. در حال حاضر بخش های خصوصی خوبی در فوتسال هستند که این مصاحبه ها ممکن است آنها را از تیمداری پشیمان کند.

«آیا تیمی در لیگ برتر هست که فصل آینده به آن کمک کنید؟» سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: هرکسی با من تماس بگیرد و تا جایی که عقلم برسد، کمک می کنم. من تصمیم گرفتم که دیگر نه مربیگیری کنم نه مدیرفنی باشم اما اگر مشورت بخواهند، دریغ نمی کنم! خوشحالم همه کسانی که در فوتسال پرورش داده ام خودشان سرمربی شده اند و در لیگ برتر صاحب تیم هستند. مربیان جوانی چون اصغری مقدم، کشاورز، لک، شمسایی، مرتضایی، علاسوند و ... در لیگ هستند که تفکرشان از ما قدیمی ها بهتر است.

شمس در بخش دیگری از صحبت هایش درباره برنامه های تیم ملی فوتسال برای حضور در جام ملت های آسیا یادآور شد: تیم ملی فوتسال ایران هم مثل همه جای دنیا باید یاد بگیرد که بازیکن آماده را از باشگاه بگیرد و بعد از چند روز اردو به مسابقات برود. خوشبختانه تیم ملی فوتسال قرار است در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ازبکستان برود. این اولین بار در تاریخ فوتسال است که برای تیم ملی کشورمان هواپیمای اختصاصی می گیرند. به نظرم مهدی محمدنبی (دبیر کل فدراسیون فوتبال) از فرصت بازی تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان بهترین استفاده را کرد و تیم فوتسال را هم با خود به تاشکند می برند.

وی درباره برگزاری جام ملت های فوتسال آسیا در آذرماه اظهار کرد: به نظرم با شیوع موج سوم کرونا، بعید است جام ملت ها آذر برگزار شود و این مسابقات دوباره به تعویق می افتد. اگر هم مسابقات برگزار شود که تیم ملی با دیدار مقابل ازبکستان و چند بازی تدارکاتی دیگر آماده می شود.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره احتمال رویارویی تیم ملی فوتسال ایران با آرژانتین، برزیل و اسپانیا هم گفت: خیلی بعید است این دیدارها انجام شود. برزیل بعد از آمریکا و هندوستان سومین کشور از نظر میزان ابتلا به کرونا است. اسپانیا و آرژانتین هم شرایط خوبی ندارند. آیا می شود در این شرایط مسابقات فوتسال برگزار و میزبانی کرد؛ بخصوص وقتی بازیکنان و اعضای تیم ها بعد از بازگشت به کشورشان باید ۱۴ روز قرنطینه باشند. به نظر من که بعید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج