۱۰۴۰۹۶۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

آموزش مجازی پیش‌دبستانی‌ها رایگان شد

بنا بر امر حاکمیتی و راهبرد‌های کلان سند تحول بنیادین از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، «دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان»، به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

خبرگزاری ایسنا: بنا بر امر حاکمیتی و راهبردهای کلان سند تحول بنیادین از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، «دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان»، به ادارات کل استان‌ها ابلاغ شد.

با توجه به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبرد کلان سند تحول بنیادین مبنی بر به رسمیت شناختن آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی و موظف بودن دستگاه تعلیم و تربیت به تدوین اصول، برنامه‌ریزی و تعلیم و توانمندسازی نوآموزان دوره پیش‌دبستانی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و به‌منظور استمرار و تکمیل برنامه‌های آموزشی و پرورشی نوآموزان دوره پیش‌دبستانی و استفاده بهینه از فرصت شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) و مدرسه تلویزیونی ایران در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش‌دبستانی رایگان به ادارات کل استان ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش هدف از ارسال این دستورالعمل، جذب و حضور حداکثری نوآموزان در سیستم آموزشی و پرورشی کشور، ایجاد وحدت رویه و توسعه عدالت آموزشی برای تمام نوآموزان به‌صورت رایگان و غیرحضوری و رشد همه‌جانبه اوان کودکی و یادگیری پیش‌نیازهای ورود به دبستان از طریق آموزش والدین و نوآموزان و با توجه به شرایط موجود ذکرشده است.

بر این اساس، آموزش پیش‌دبستانی در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به‌صورت غیرحضوری بوده و فقط گروه هدف کودکان ۵ سال تمام را دربرمی گیرد. همچنین آغاز فعالیت‌های آموزشی و یادگیری پیش‌دبستانی مجازی هم‌زمان با هفته کودک (۱۹ مهرماه)، در سراسر کشور و از طریق شبکه آموزش، صداوسیمای استان‌ها و شبکه شاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج