جاباما
۱۰۴۱۱۸۲
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

نویدکیا: امیدوارم پرسپولیس قهرمان آسیا شود

سرمربی سپاهان در مورد شرایط خودش و پذیرش هدایت این تیم صحبت کرد.

خبرگزاری ایلنا: محرم نویدکیا، سرمربی سپاهان در مورد دوری اش از فوتبال اظهار داشت: چهار سال قبل که تصمیم به خداحافظی از سپاهان گرفتم، ترجیح دادم از فوتبال دور شده و فقط هوادار تیم باشم. جدایی من از سپاهان به دلیل اختلاف خوردن با مدیریت وقت باشگاه بود و ادعای آن ها مبنی بر اینکه در کار تیم دخالت می کنم، برایم پذیرفته نبود و توقع این اتفاق را نداشتم. در این مدت از سوی باشگاه ذوب آهن پیشنهاد غیر رسمی برای سرمربیگری داشتم اما نمی خواستم‌ افرادی از پشت قضیه عامل پیوستن من به ذوب آهن باشند و با این پیشنهاد مخالفت کردم.

وی در مورد پذیرش هدایت سپاهان گفت: پس از حضور ساکت به عنوان مدیرعامل، با هم صحبت هایی درباره وضعیت تیم داشتیم و در ادامه پیشنهاد مربیگری به من ارایه شد و پس از با هیات مدیره نیز صحبت های تکمیلی داشتم و سرمربیگری را پذیرفتم. با توجه به اینکه تیم سپاهان دچار چالش انتخاب سرمربی شده بود، تصمیم گرفتم هدایت این تیم را برعهده بگیرم و با توجه به اینکه قصد تغییر سیستم تیم را داشتم، در لیگ قهرمانان آسیا تیم را همراهی کردم.

سرمربی سپاهان در مورد نتایج تیم در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: من همان زمان به هیات مدیره برنامه هایم را ارائه دادم و با آن موافقت شد. اگر من می‌خواستم با تفکرات و تاکتیک قبلی بازی کنم می‌توانستیم نتیجه بگیریم ولی اگر می‌خواستم تفکرات خودم را پیاده کنم شانس موفقیت کم بود ولی این تغییری بود که تصمیم گرفته بودم ایجاد کنم.

وی ادامه داد: من مسائلی مثل تفاوت قیمت بازیکنان یا کمبود فرصت را برای نتیجه گیری توجیه می‌دانم. زمان ما هم در آسیا با حریفانی بازی می‌کردیم که پول یک بازیکنشان از بودجه کل تیم ما بیشتر بود ولی در این شرایط به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم. دلیل نمی‌شود چون بازیکنان گران قیمت دارند حتماً باید به آنها ببازیم یا اینکه من فرصت کمی داشتم و این بهانه نتایج ضعیف باشد. قطعاً می‌توانستم بهتر از این عمل کنم و تصمیمات بهتری بگیرم. با اینکه نتوانستیم نتیجه خوبی در لیگ قهرمانان آسیا بگیریم اما با این حال در این چهار مسابقه تحربیات بسیار خوبی به دست آوردم.

نویدکیا در مورد استفاده از بازیکنانش اظهار داشت: من در این ۴ بازی از تمام بازیکنان استفاده کردم و فقط یک بازیکن که به من گفته بود قصد دارد جدا شود را استفاده نکردم. نورافکن را با اینکه چند سال هافبک بازی کرده بود در دفاع چپ به کار گرفتم. شهباززاده را وینگر و مهاجم نوک گذاشتم. الغسانی را هم همینطور و اینکه میرزایی را به عنوان دفاع راست و وینگر راست استفاده کردم و انقدر تغییر دادم تا به ترکیب و نفرات مورد نظرم نزدیک شوم.

نویدکیا در مورد الگویش در مربیگری گفت: به تیم آرسنال علاقه دارم و الگوی من در مربیگری آرسن ونگر است.

سرمربی سپاهان در مورد صعود تیم پرسپولیس به مرحله یک چهارم گفت: من به پرسپولیس تبریک می‌گویم. آنها واقعاً خوب بازی کردند و شایسته پیروزی بودند. من عقیده دارم ولی حریف خوب بازی می‌کند باید به آنها تبریک گفت و اینطور نیست که اگر من ضعیف هستم بخواهم رقیبم را تخریب کنم. باید به قدری خوب کار کنم که موفق شوم و برای همین به پرسپولیس تبریک می‌گویم و حتی امیدوارم قهرمان آسیا شوند.

وی در پایان گفت: در دوران بازی هم هواداران سپاهان فراتر از یک بازیکن به من محبت داشتند، حتی دورانی که خانه نشین بودم. این موضوع مسولیتم را سخت تر می کند اما از هواداران درخواست میکنم ابراز محبتشان به من زیاده از حد نشود. اگر روزی دیدم نمی توانم به سپاهان کمک کنم، خودم کنار می روم. از هواداران می خواهم به جای نام اشخاص به سپاهان توجه کنند‌.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه کیسه کشای متوهم وهوچیگر.

    • علی 11

      درود به شرفت پسر مکتب سپاهان اصیل

    • پوکر

      دمت گرم با اخلاق خیلی آقایی

    • اصل واصیل.

      مودب.منطقی.بدون عقده.راستگو.باشعور.وطنپرست.خیرخواه یعنی اقامحرم نویدکیا. موفق باشی مردبزرگ وبزرگمنش. یک پرسپولیسی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج