جاباما
۱۰۴۲۰۲۳
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

گربه‌سیاه قربانی بعدی سرخ‌ها؟

پرسپولیس امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۰ به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود؛ تیمی که با ۱۴ پیروزی مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به گربه‌سیاه فوتبال کشورمان تبدیل شده، اما مسلما امروز این تیم بازی آسانی مقابل قهرمان ۴ دوره لیگ برتر ایران نخواهد داشت.

روزنامه خراسان: پرسپولیس امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۰ به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود؛ تیمی که با ۱۴ پیروزی مقابل تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به گربه‌سیاه فوتبال کشورمان تبدیل شده اما مسلما امروز این تیم بازی آسانی مقابل قهرمان ۴ دوره لیگ برتر ایران نخواهد داشت. پرسپولیس با انجام یک بازی برتر و منسجم، تیم قدرتمند و متمول السد را با تمام ستار‌گانش شکست داد.

سرخ‌پوشان حالا با ‌انگیزه‌های متفاوت و بیشتری مقابل پاختاکور قرار می‌گیرند. اولین انگیزه آن‌ها صعود به مرحله نیمه‌نهایی و فینال است و به همین دلیل بازیکنان سرخ‌پوش ایرانی قطعا باید مثل بازی با السد بدون ادعا ولی با تعصب تمام در میدان حاضر شوند؛ همان تعصبی که در بازی با السد باعث شد سرشان را جلوی توپ و پای بازیکنان قطری بگذارند. قطعا دانش فنی گل‌محمدی و دستیارانش به همراه آنالیز خوب هم می‌تواند یکی از عوامل اصلی برای موفقیت پرسپولیس در بازی با پاختاکور باشد.

گل‌محمدی در ۲ بازی با شارجه امارات و السد قطر نشان داد که قدرت بازی‌خوانی بسیار خوبی دارد و می‌تواند تیمش را به خوبی از نظر فنی هدایت کند. پاختاکور تیمی قدرتمند و منسجم است که مهاجمان خطرناکی چون دراگان سران و ماشاریپوف دارد. کنترل این خط حمله زهردار کار آسانی نخواهد بود. سرمربی تیم هم به کرونا مبتلا شده و دستیار هلندی‌اش در ۲ مسابقه گذشته در غیاب این سرمربی تیم را به خوبی هدایت کرده با این حال شاید سرمربی اصلی تیم در دیدار با پرسپولیس روی نیمکت تیمش حاضر شود. هر ۲ تیم پاختاکور و پرسپولیس در یک هتل در قطر حضور دارند و این مسئله هم قبل از این رویارویی فینال‌گونه جالب توجه است.

پرسپولیس در بازی امشب سیامک نعمتی را به دلیل دریافت کارت قرمز در اختیار نخواهد داشت مگر این‌که کنفدراسیون فوتبال آسیا کارت قرمز او را مثل بن‌عطیه پاک کند. سایر نفرات تیم از سیدجلال حسینی که کاپیتان اول سرخ‌پوشان است تا مهدی عبدی همگی با تمام توان در خدمت تیم هستند. پرسپولیس تیمی یکدل دارد که همه بازیکنانش بدون حاشیه‌ سعی می‌کنند مثل یک سرباز برای موفقیت پرسپولیس و فوتبال کشورمان بدرخشند. پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل پاختاکور ضمن برپایی جشن صعود به نیمه‌نهایی، انتقام شکست استقلال را هم از تیم ازبکستانی خواهد گرفت.

حضور پرسپولیس در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعا در ابتدا به سود این تیم، بازیکنان، مربیان و هوادارانش خواهد بود اما فوتبال باشگاهی ایران نیز از این صعود سود خواهد برد و موفقیت پرسپولیس در این مسابقات می‌تواند تعداد سهمیه‌های فوتبال ایران در این رقابت‌ها را در همان ۲+۲ نگه دارد و از سهمیه‌های باشگاهی ما کم نشود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، بشار رسن، احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال حقیر صغیر سوزش پوکر

      پرسپولیس ۲ ستاره

    • بدون نام

      پاختاکور انشاالله موفق باشند مقابل مافیای لنگ به مظلومییت امام حسین هم داد ماست

      پاسخ ها

      • نیک سرشت۶۶۶۶۶۶۶۶۶۴۴۴۴۴۴۴۴۴

        ففط،تاسف میخورم واست تسم امام حسین میاری واسه تبمی ک قبولش ندارن
        پس شک نداارم تو هم قبولش نداری وگرنه میگفتی به حق امام حسین تیم ایران بزنه
        من تو اسیا رنگ مهم نبود اگناراحت شدم واسه رنگ ابی بعد تو...متاسفم الحق ک هرکسی غیرت اریایی بودن کوروش رو نداره
        یا حق

      • بدون نام

        حتما به دکتر مراجعه کن خیلی حالت خرابه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج