۱۰۴۲۴۵۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان گل‌محمدی در مسابقات اخیر بی‌نظیر ظاهر شده و نشان دادند که لایق بهترین‌ها هستند؛ با توجه به انگیزه بازیکنان، قهرمانی آن‌ها دور از دسترس نیست.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان گل‌محمدی در مسابقات اخیر بی‌نظیر ظاهر شده و نشان دادند که لایق بهترین‌ها هستند؛ با توجه به انگیزه بازیکنان، قهرمانی آنها دور از دسترس نیست.

حمید درخشان با اشاره به برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی خیلی خوب و منطقی را از پرسپولیس شاهد بودیم و این برد دلچسب را به تمام اعضای تیم و بازیکنان تبریک می گویم.

وی افزود: پرسپولیس خیلی خوب و منطقی بازی کرد و با شناخت کامل برابر تیم ازبکستانی ظاهر شده بود که همین موضوع موجب شد تا نماینده ازبکستان نتواند چندان خطر جدی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. هرچند اخراج یک بازیکن از آنها هم کار را برایشان سخت کرده بود. در هر صورت نباید از عملکردخوب بازیکنان به ویژه در کار دفاعی چشم‌پوشی کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: واقعاً بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند و بی نظیر ظاهر شدند. آنها بخوبی وظایفی که کادر فنی برایشان در نظر گرفته بود را انجام دادند و توانستند این نتیجه خوبی را رقم بزنند تا فوتبال ایران یک بار دیگر یک نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد.

وی تصریح کرد: اینکه بازیکنان جدید بخوبی توانستند با نفرات قدیمی هماهنگ شود، جای تحسین دارد و این نشان از عملکرد خوب کادر فنی در این زمینه است. البته نباید انگیزه بالای بازیکنان را نادیده گرفت؛ چراکه آنها با وجود این که بیش از ۶ مسابقه است که به صورت فشرده هر سه روز یکبار به میدان می‌روند، اما هر بازی با وجود خستگی و مصدومیت با انگیزه تر ظاهر می شوند و این موضوع جای تحسین دارد.

درخشان: در پایان در مورد تقابل با النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: النصر تیم خوبی است اما پرسپولیس نشان داده که همیشه مقابل تیم‌های خوب بهتر بازی می‌کنند و همانطور که تا الان مقابل تیم های دیگر بخوبی نتیجه گرفته، با توجه به هدفی که دارد برابر النصر هم به طور حتم بازیکنان انگیزه لازم را به نمایش خواهند گذاشت و جواز حضور در فینال را به دست خواهد آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب مدیر واقعا تو هم داری جانبداری میکنی .اگه نه چرا از صبح در چند مورد پیام دادم یکیشون درج نکردی .تو دیگه نا جوانمرد نباش ..پیداشون کن درج کن که نفرینت نکنم

    • ک ا

      ماموریت وزیر همزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج