جاباما
۱۰۴۹۵۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نخستین عکس‌واره شجریان متولد شد

نخستین عکس‌واره شجریان با دعوت از عکاسان و علاقه‌مندان سراسر ایران و تمام فارسی‌زبانان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری صبا: نخستین عکس‌واره شجریان با دعوت از عکاسان و علاقه‌مندان سراسر ایران و تمام فارسی‌زبانان برگزار خواهد شد.
نخستین عکس‌واره شجریان متولد شد
«عکستیک» پیشران توسعه اقتصاد عکس و «ستاره خورشید هنر» نخستین مرجع مجازی هنرمندان ایران، به پاس حضور صمیمانه و خودجوش ایرانیان در مراسم وداع خسروی آواز ایران زمین، نخستین عکسواره شجریان را با دعوت از عکاسان و علاقه‌مندان سراسر ایران و تمام فارسی‌زبانان با هدف نمایش عکس‌های برتر از محمدرضا شجریان، زیست و سلوک هنرمند، پرتره‌ها، برنامه‌ها، سفرها، عکس‌های خبری از وقایع و رویدادهای مربوط به ایشان، آیین درگذشت، مراسم خاکسپاری در توس و تمامی وقایع پیرامون آن برگزار می‌کند.
روز جمعه ۳۰ آبان‌ماه پایان مهلت ارسال اثر به این عکسواره است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با تکمیل فرم در وب سایت artsunstar.ir و یا aksvareshajarian.akstik.com در نخستین عکس‌واره شجریان فرستاده و بارگزاری کنند.
هیات داوران عکس‌واره شجریان عبارتند از افشین شاهرودی، مهرداد اسکویی، کیارنگ علایی، پژمان دادخواه، مهدی زابل‌عباسی و با دبیری رضا دیده‌بان.
نخستین عکس‌واره شجریان متولد شد
تاریخ برگزاری نمایشگاه نخستین عکس‌واره شجربان ۱۳ آذرماه ۱۳۹۹ ساعت ۵ عصر به طور هم‌زمان در نگارخانه مجازی ستاره خورشید هنر www.artsunstar.ir، عکستیک و کشور اتریش به نمایش درخواهند آمد.
همچنین جوایز شامل تندیس«نخستین عکس‌واره شجریان» به همراه ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای پنج عکس برتر، تندیس «نخستین عکس‌واره شجریان» و دیپلم افتخار برای پنج عکس شایسته تقدیر هیات داوران در نظر گرفته شده است.
اهدای جوایز و تندیس در پنجم دی‌ماه ۱۳۹۹ هم‌زمان با برگزاری نخستین سالگرد «ستاره خورشید هنر» به پذیرفته‌شدگان اهدا خواهد شد.
آثار راه‌یافته به بخش مسابقه نیز در قالب نمایشگاه مجازی نمایش داده خواهند شد و گواهی رسمی شرکت به امضای نماینده هیات داوران، رییس هیات مدیره عکستیک و دبیر عکسواره به برگزیدگان نهایی اهدا خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج