جاباما
۱۰۵۱۶۱۴
۷۶ نظر
۶۴۵۱
۷۶ نظر
۶۴۵۱
پ

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

منتشر شدن عکس چاقی بعد از زایمان کیتی پری در فضای مجازی، از اتفاقات جنجالی این روزهاست که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است. همین موضوع بهانه‌ای شد تا امروز در این مطلب به تغییرات بدن بعد از زایمان بپردازیم.

برترین‌ها: منتشر شدن عکس چاقی بعد از زایمان کیتی پری خواننده آمریکایی در فضای مجازی، از اتفاقات جنجالی این روزهاست که با واکنش‌های زیادی روبه‌رو شده است. عده‌ای درباره‌ی عکس‌های کیتی پری نوشته‌اند: این تصویر، هیکل واقعى یک زن بعد از زایمان است. آن‌چه که گاهى در فضای مجازی می‌بینید و آن‌را با دیگر زنان مقایسه می‌کنید، تصویر ساختگى یا محدودى از پست‌پارتوم یا همان روزهاى بعد از حاملگی است.

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

بدن زنان پس از زایمان تغییرات بسیار زیادی پیدا می‌کند و فرقی ندارد که شما بازیگر یا مدل، ورزشکار و یا یک زن خانه‌دار باشید. این تغییرات پس از زایمان وجود دارد ولی درجه و شدت آن با توجه به فیزیک زنان متفاوت می‌باشد. پس تصور اینکه پس از زایمان هم به همان شکل قبل از بارداری برسیم، تصور احمقانه‌ای است، زمان لازم است تا با تغذیه و ورزش‌های مناسب به تناسب اندام مورد نظر برسیم.

ممکن است خانم‌ها پس از زایمان متوجه تغییرات عجیبی که قبلا چیزی درباره آن نشنیده بودند در بدن خود بشوند. همین موضوع بهانه‌ای شد تا امروز در این مطلب به تغییرات بدن بعد از زایمان بپردازیم. با ما همراه باشید. در ادامه به شایع‌ترین تغییرات بدن زنان بعد از بارداری و زایمان می‌پردازیم:

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

بزرگ شدن شکم

بسیاری از خانم‌ها امیدوارند که شکم آن‌ها هرچه سریعتر، پس از زایمان به شکل و اندازه قبل از بارداری برگردد. اما حقیقت این است که شکم اکثر خانم‌ها پس از زایمان تغییر چندانی نکرده و همچنان به نظر می‌رسد که باردار هستند. بهتر است صبور باشید. به خاطر داشته باشید که رحم شما به‌طور کامل کشیده شده است؛ بنابراین عادلانه نیست که از آن انتظار داشته باشیم به سرعت به فرم اولیه خود برگردد. معمولا رحم ۴ تا ۶ هفته زمان لازم دارد تا جمع شده و به اندازه نرمال خود برگردد. شکم نیز احتمال دارد در طول ۹ ماه تا یک سال زمان لازم باشد تا به اندازه موردنظر شما برگردد. به خاطر داشته باشید مهم نیست که شما درباره ظاهر شکم خود بعد از زایمان چه فکری می‌کنید مهم این است که بدن شما کار شگفت انگیزی را انجام داده است.

ریزش مو

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

چند روز پس از زایمان، ممکن است دچار ریزش مو شوید و حجم زیادی از مو‌های خود را از دست بدهید. در حالت عادی برای هر کسی، از دست دادن ۱۰۰ تار مو در هر روز طبیعی است. اما در دوران بارداری به دلیل افزایش برخی هورمون ها، این میزان کاهش می‌یابد و موهایتان کمتر از قبل می‌ریزد. اکنون که دوران بارداری به پایان رسیده است، بدن در صدد جبران است و در شش ماه اول پس از زایمان ریزش موی مفرط خواهید داشت. اما جای نگرانی نیست. به زودی چرخه ریزش و رشد موهایتان به حالت عادی خود باز می‌گردد.

جابه‌جایی و تغییر پهنای باسن

یکی دیگر از موارد تغییر شکل بدن پس از زایمان که شایع است تغییر شکل باسن است. باسن در دوره بارداری پهن‌­تر می­‌شود، اما پس از زایمان به اندازه سابقش باز نخواهد گشت. این مطلبی است که معمولا کسی به شما نمی‌­گوید. این یک حقیقت تلخ و ساده است که باید آن را بپذیرید، اما ناراحت نباشید، چون شما تنها مادری نیستید که این اتفاق برایش می­‌افتد! البته که ورزش کردن می‌تواند به بهبودی شما کمک کند.

تغییرات پستان‌ها

یکی دو روز بعد از زایمان، پستان‌ها احتمالا حجیم تر، متورم، دردناک و پر شیر خواهد بود. هنگامی که بعد از چهار، پنج روز و یا بعد از قطع شیردهی تورم پستان‌ها کاهش می‌یابد، به علت کشیده شدن پوست، سینه هایتان کمی شل و آویزان خواهد شد. تا چندین هفته بعد از زایمان نیز چکه کردن شیر از نوک پستان وجود دارد، حتی اگر شیردهی نداشته باشید.

هموروئید

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

در زایمان طبیعی زمانی‌که خانم باردار برای خارج شدن نوزاد به خود فشار وارد کرده، می‌توان رگ‌های برجسته روی پیشانی او را که بر اثر فشار ظاهر می‌شوند مشاهده کرد. وریدی‌های هموروئیدی نیز تحت این فشار‌ها قرار می‌گیرند البته ناگفته نماند قبل از زایمان وریدی‌های هموروئیدی به مدت ۹ ماه تحت فشار‌های رحم باردار قرار گرفته است. راه‌های زیادی برای رهایی از هموروئید وجود دارد. کمپرس سرد و-غوطه ور شدن در وان آب یا شستشو در آن و استفاده از دستمال‌های مرطوب دارویی پس از اجابت مزاج و همچنین مشورت با مادرانی که قبلا این دوران را تجربه کرده اند. چنانچه هموروئید پس از یک یا دو هفته بهبود نیافت و همچنین متوجه خونریزی از آن شدید با پزشک متخصص مشورت کنید.

شل شدن قسمت‌های پایین بدن

بعضی از خانم‌ها پس از زایمان احساس ناراحتی در قسمت واژن خود می‌کنند. رحم، مثانه و مقعد کمی در اثر فشار زایمان پایین می‌آیند. بعضی از خانم‌ها افتادگی این قسمت‌ها را به خوبی احساس می‌کنند. خوشبختانه این مشکل موقتی بوده و در طول چند هفته برطرف می‌شود. پیشنهاد می‌شود برای بهبود سریع ورزش‌های کگل انجام شود.

این ورزش به استقامت ماهیچه‌های کف لگن کمک می‌کند. لازم به ذکر است که باید از وارد کردن فشار به این ماهیچه‌ها خودداری کنید. از بلند کردن اشیای سنگین و همچنین خوردن غذا‌هایی که باعث یبوست می‌شوند دوری کنید. چنانچه پس از گذشت ۶ هفته همچنان احساس افتادگی در قسمت پایین بدن را احساس کردید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. ورزش درمانی و بعضی از ورزش‌های مخصوص باعث می‌شود تا این قسمت‌ها به مکان اولیه خود برگردند.‌

کمردرد

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

از آن‌جا که عضلات شکم در طول بارداری شل شده اند و طی این مدت بدن شما وزن اضافه‌ای را بر روی عضلات کمرتان تحمیل کرده است، ممکن است تا زمانی که عضلات شکم دوباره سفت شوند، دچار کمردرد باشید. همچنین طی بارداری نیز به دلیل قرار گرفتن در وضعیت‌های نامناسب، ممکن است دچار کمردرد شوید. این قبیل مشکلات عموما طی ۶ هفته اول بعد از زایمان از بین خواهد رفت. اما اگر بعد از این دوران نیز همچنان دچار کمردرد بودید، می‌توانید به پزشک مراجعه کنید.

تغییر رنگ پوست

بعضی از مادران در دوران بارداری و بعد از زایمان، دچار لکه‌های تیره‌ای در پوست خود می‌شوند که مثل یک ماسک، صورت را می‌پوشاند. به این عارضه، ماسک حاملگی می‌گویند. زنانی که پوست تیره دارند بیشتر در معرض این لکه‌ها قرار دارند. این لکه‌ها بیشتر در نواحی دور لب بالا، بینی، بالای گونه‌ها و پیشانی دیده می‌شوند.

افرادی که از آکنه‌های شدید در دوران بارداری رنج می‌برند، ممکن است بعد از زایمان با کمتر شدن فعالیت هورمون‌ها و برطرف شدن جوش ها، پوست صافی داشته باشند. برخی نیز ممکن است بثورات قرمز رنگی در اطراف دهان یا چانه داشته باشند و یا از خشکی بیش از حد پوست رنج ببرند. اما هر دو این شرایط طی چند هفته از بین خواهد رفت.

بی اختیاری ادرار

تغییر شکل بدن پس از زایمان و جنجال عکس کیتی پری

بعد از زایمان که جنین دیگر به مثانه شما فشار نمی‌آورد، ممکن است نتوانید مانند قبل ادرار کنید. عدم احساس ادرار کردن در اثر کشیدگی بیش از حد اعصاب متصل به عضلات کف لگن در زمان زایمان نوزاد ایجاد می‌شود، این حالت برای مدتی عضلات شما را بی حس می‌کند. بعد از زایمان خروج بدون اراده ادرار در زمان سرفه، عطسه، خندیدن یا ورزش کردن بسیار معمول است.

فشاری که طی زایمان طبیعی بر روی مجاری ادرار وارد می‌شود، موجب می‌شود ادرار کردن بعد از زایمان سخت‌تر باشد. همچنین برخی افراد نیز بعد از زایمان از عفونت ادرار رنج می‌برند که این مشکل باعث سوزش ادرار نیز می‌شود.

اگر شما هم تجربه‌ی بارداری و زایمان را داشته‌اید، تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دلم سوخت ...

      پاسخ ها

      • عیار

        مادر موجودی غیرقابل مثال هست،و فقط مشقت بارداری و زایمان نیست بچه داری تا روز مرگش ادامه داره،اما مملکت از اروپا هم بهتره ،حقوق زن این نیست بین گرگا ول بچرخه ،این نی ک با ازادی خودفروشی در فیلم ها پولدار و مشهور بشه،همینجوریش با این همه قوانین بازم شاهد ناهنجاری های زیادی هستیم نسبت ب زنان جامعه،برید خداشکر کنید نه تو اروپا هستید که به زن ب چشم یک محصول نگا کنند یا تو عربستان ک حتی حق رای ندارن دیگه فکرشو بکنید

      • بدون نام

        بعد یه عده پسر بچه ننه میگن زنها باید سربازی و جنگ هم برن .هر وقت شما بارداری و زایمان کردید اوکی هه

      • بدون نام

        تبلیغ خلاف علیه ایران با کاهش جمعیت در حالی که همه دنیا در حال تبلیغ برای افزایش جمعیته

      • نازنین

        کاربر عیار، گله ای از شما نیست قطعا افرادی ذهن شما رو با این اراجیف پر کردند ، اما وقتی در یک صفحه عمومی نظر می‌گذارید این افکار پوسیده رو انتقال ندهید.... مغزهای کوچک زنگ زده!!!

      • بدون نام

        عیار حتما همین حقوق زیاد هم مدیون شما هستیم

      • @

        دلت نسوزه قدر دان‌ مادران وزنانتان باشید.

    • مامان

      پس نتیجه میگیریم با همه این بدبختی هایی که برای به دنیا اوردن بچه می کشیم و زحمت ها و بی خوابی ها و شیر دادن های دردناکی بعدش هست، عاقلانه و منطقی اینه که بچه باید از نظر قانونی برای مادر باشه...
      نه برای پدری که فقط به خاطر یه سری تغییرات در بدن همسرش یا مشکلاتی که در روزمرگی همسر تازه زایمان کرده اش به وجود اومده، به خودش اجازه خیانت میده...
      بی عدالتی در کشور ما علیه یه مادر زیاده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی عدالتی در کشور ما علیه زنان زیاده ،از نظر جامعه ی ما این وظیفه زنه
        اگر هم خیانتی میبینه باز هم تقصیر خودشه

      • بدون نام

        کاملا درست میفرمایید

      • امین

        اتفاقا به نظر من بعد از طلاق بهتره که پدر حضانت بچه رو بسپره به مادر. چون مادر بهتر میتونه بچه روبزرگ کنه. پدر هم بعد از ازدواج بره به زندگیش و خوشیش برسه. لااقل اگه قراره یه نفر بعد از طلاق از زندگی محروم بشه بهتر اینه که مادر محروم بشه و خودشو با بچه داری مشغول کنه. پدر هم هرازگاهی به بچه سر بزنه و تامین مالیش کنه ولی به زندگی شخصی خودش و علایقش برسه

      • بدون نام

        برای شمامتاسفم

      • بدون نام

        بهترین کاراینه بچه نیاری چون تواین مملکت آینده ای وجودنداره

      • بدون نام

        درکل بچه برا چیته اومدنش ب دنیا یه طرف بزرگ کردنش بدتر

      • بدون نام

        قبول دارم نظرتو

      • بدون نام

        خخخخخخخخخخخخ

      • فرزاد

        احسنت
        حقوق زنان در ایران خیلی نادیده گرفته شده.
        همه چیز بر علیه زنان است.
        قانون خراب است

      • علی 11

        الحق درست میفرمایید

      • بدون نام

        حالا مامان جان بچه رو میخوای چکار بکنی از خدات باشه که شرعی و قانونی وظیفه نداری چون باید در هر دو دنیا جوابگو باشی‌

      • بدون نام

        واقعا چرا باید این همه بدبختی بکشیم و حتی از شغل و تفریح و پیشرفتمون بزنیم که بچه یکی دیگه رو بزرگ کنیم؟

      • بدون نام

        به امین
        اگه مادر یه دسنگاه جوجه کشی و بدون هیچ عاطفه ایه خب اصلا چرا باید تن به این سختیها داد که بعد طلاق بچه رو بدن به پدر؟

      • بدون نام

        اولاد دشمن پدر ومادراست

      • تازه وارد

        متاسفانه بعضی از مردهایی که لیاقت پدر شدن ندارن و لایق رحمت و مهربونی خدا نیستن در جایگاه بزرگ پدر شدن قرار میگیرن و درک و فهمی از زندگی ندارن

    • ناشناس

      بعد چندتا مرد میان میگن که سقط جنین قانونی بشه یا نه؟؟ تو ازون بدن مایه میزاری یا مادر؟

    • بدون نام

      باید دست مادرانمان را ببوسیم........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        كيا منفي دادند؟ يا خدا!!

    • گلسنگ

      قدر مادرهایمان را بیشتر بدانیم

    • بدون نام

      من خودم این شرایط رو داشتم و همچنان هم دارم ....کلی ادم افسرده می شه از خودش بدش میاد وقتی لباسهای قبل رو می بینم کلی سرشون گریه می کنم با اومدن بچه دیگه از جات نمی تونی تکون بخوری من که دوتا پشت سر هم دارم ...می دونی بدترین زمان کی هست؟وقتی خانمی تو اتوبوس جاشو میده ب شما که فکر می کنه حامله ای در صورتی که این شکم ور قلمپیده است

      پاسخ ها

      • تازه وارد

        اللهی
        ........

    • شرمنده

      به عنوان یک مرد با خواندن این متن خیلی شرمنده و خجالت‌زده‌ی خانم‌ها و به ویژه مادرا شدم. ایشالا همیشه سلامت باشید مادرای مهربون و فداکار ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت . من هم همینطور

      • بدون نام

        خیلی ممنون بابت مرام و معرفت

      • بدون نام

        احسنت
        واقعا اینکه یه زن قبول میکنه بچه ای بونیا بیاره با این شرایط باید ستایشش کرد
        البته استثنا هم وجود داره که قابل ستایش نیستن
        و در کل بچه حق مادر چون از وجود مادره

      • من

        هم ایجورهم خانهاتون تا یه ذره اندامشون فرق کرد چشمتون دنبال جایگزینه

      • بدون نام

        احسنت به معرفت و شعورت

    • بدون نام

      بهشت زیر پای مادران است.

    • بدون نام

      یادمه سال 82 زایمان داشتم تو بیمارستان دولتی. باورتون نمیشه که بگم پرستارها و دکتر کشیک چطور رفتار می کردند. دردهای ریتمیک سراغم اومده بود و خیلی ترسیده بودم. دائما بهمون می گفتند فقط به درد زاییدن می خورید! من اون موقع 23 سالم بود. نمی دونید چقدر این حرفها اذیتم می کرد. با تحقیر نگاهمون می کردند. چرا؟ چون مادر شده بودم! دردهای کشنده، تلخی حرفها و تهدید شوهرم که هیکلت نباید تغییر کنه.. خدا خودت اجر بده.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وای وای بیمارستان دولتی که نگووو همش ب ادم توهین می کنن جوری با ادم برخورد می شه که ادم فکر می کنه چه عمل زشتی انجام داده.......اگه بدونی چه بلاهایی سر زنان تو اون اتاقهای زایمان می دن همش هم می گن کور می شدی اینجا نمی اومدی

      • بدون نام

        بعضی از ماماها فقط کارشون توهین کردنه

    • بدون نام

      اون مرد بی شرفی که همسرشو چون برای بار سوم دختر اورده ولش کرده چی باید بگیم چون اقا پولدارو میخواد پسر داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم همچین مردایی بهتره ک برن چون اینا فقط داشتن پسر براشون یه بهونه هست و بس...تو اگه پسر می اوردی بازم ولت میکرد و میرفت....

      • دکتر

        مردا اکثرشون نمک نشناسن.

      • بدون نام

        مگه پادشاهه که دلش پسر میخواد

    • موکتاس

      عجب
      ما از بچه آوردن، فقط درد زایمانش رو شنیده بودیم.
      شرمنده و قدر دان تمام مادران فداکاریم.

      پاسخ ها

      • مامان امین کوچولو

        دردهای زایمان و لحظه بدنیا اومدن نوزاد یه تجربه منحصر بفرده که تا مادر نشی نمیتونی درکش کنی . لطفا قدر مادران و زنان و دختران سرزمینمان را بیشتر بدانیم

    • بدون نام

      مردا هیچ وقت درک نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید نتونن دقیقا مثل خود ما درد بکشن ولی خیلی از آقایون درک و شعور بالایی دارن...مردی که همسرشو نه فقط صرفا برای هیکل و ظاهرش بلکه برای طرز فکر و شخصیتش انتخاب کرده باشه بخاطر هیکل بعد زایمانش اونو اذیت نمیکنه

    • بدون نام

      پارسال یه مطلب خوندم که درد رو از لحاظ شدت ، درجه بندی کرده بودن . نوشته بود بعد از سوختن زنده ی انسان که گزینه ی اوله ، درد زایمانه طبیعی دردناک ترین درده که توی رده ی دوم قرار میگیره
      من خودم زایمان طبیعی داشتم وقتی این مطلب رو خوندم اشک تو چشمام جمع شد . به قدری دردناکه انگار بند بنده وجود آدم از هم جدا میشه . ولی بعدش بچه م شده تمام زندگیم . ارزش دردشو داره به نظرم

      پاسخ ها

      • فامیل دور

        درد زایمان زیاده ولی دیگه لطفا امار غلط ندید..چند تا درد بیشتر از زایمان هم قرارداره که باسرچ تو اینترنت می تونید اونا ببیند ..

      • بدون نام

        اتفاقا با سرچ توی همون اینترنت میتونی مطلب رو پیدا کنی جانم . نمیدونم تجربه شو داشتی یا نه ولی به قول یکی از همین دوستان تا تجربه نشه درک نمیشه

      • دکتر

        بله کاملا درست میگین

    • بدون نام

      مادرشدن با همه دردها و زحمت هاش بزرگترین نعمت است که فقط نصیب خانم هاست..چون به معنی واقعی عاشق میشیم..عاشقی میکنیم ...دنیا رنگ بوش عوض میشع چوم خودمون هم عوض میشیم ..ب مهربون تر دلسوزتر و فداکارتر میشیم به معنای واقعی مادر میشیم .. ...اگر دیدمون رو عوض کنیم همه ما از مادرشدن لذت میبریم..و کیف اونو میبریم . نزارید حرف اطرافیان و هیکل خراب این لذت ازتون بگیره....

    • بدون نام

      من از ترس درد زایمان سزارین انتخاب کردم بچه اولم بیمارستان دولتی بودم پرستاراش فقط عصبانی بودن واصلا رسیدگی نداشتند برای بچه دومم با اینکه شهر خودمون بیمارستان خصوصی نداشت از ترس بیمارستان و اون دکترو پرستارای خشن رفتم بیمارستان رضوی مشهد

    • بدون نام

      بیچاره ما زنها
      با یه زایمان داغون میشیم ، شوهر هم که حالیش نیست میره دنبال یکی بهتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما بیچاره نیستیم عزیزدلم . یه تعداد از مردا هستن که معرفت ندارن این کارو می کنن وگرنه من دوتا بچه دارم مثل زمان قبل بارداریمم نیستم دیگه ولی همسرم جونش در میره واسه منو بچه هامون . بستگی به معرفت طرف مقابل داره . هرچند مردای با معرفت کم نداریم

      • دکتر

        خب با یه زایمان داغون نشو

    • بدون نام

      من از مادرم متنفرم
      در تمام زندگیش خودش و راحتیش رو به ما ترجیح داد
      بهشت زیر پای همه ی مادران نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من از جفتشون متنفرم

      • بدون نام

        مادر من خیلی غُر میزنه. همش بچه هاشو با بچه های فامیل مقایسه میکنه و بدتر از همه بیماری وسواسی هم داره. مثلا هر موقع ظرفی رو کثیف یکنیم ابرومونو جلو درو همسایه میبره. اخه من به همچین مادری چی بگم که به پاکیزگی خونه اش بیشتر از بچه هاش اهمیت میده؟؟

    • بدون نام

      نصیحت طلایی پدر و مادرم به من یه وقت خر نشی ازدواج کنی اگرم خر شدی خرتر نشی بچه بیاری!!!
      با این مطلب جالب و نظرات دوستان به درستی نصیحت پی بردم
      بعضی مردا لیاقت پدر شدنو ندارن که بعد از زایمان به جای اینکه مراقب زن و بچشون باشن میرن دنبال یکی بهتر

      پاسخ ها

      • دنیا

        شما تو یه خونواده داغون پرورش یافتی توقع بیشتر از اینم نیست ازتون.. وگرنه من تو یه خونواده خوب بزرگ شدم و ی ازدواج موفق داشتم و پدر مادرم ارزوشونه زودتر نوه شونو ببینن

    • بدون نام

      دکتر پرستارای زایمان خیلی بد ااخلاقن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خصوصا تو بیمارستانهای دولتی
        افتضاح ه

    • بدون نام

      کاش خیلی زیاد در اینمورد اطلاع رسانی بشه که آقایون محترم قبول کنن که این واقیته و دست زن نیست و طبیعیه تا یکی مثل همسر محترم بنده اینقد اذیت نکنه که لاغر شو و شکمت آویزون و..
      کسی نیست بفهمونه مرد مومن من هنوز ی ماه نشده زایمان کردم ببخشید ولی حتی توالت رفتنمم با سختی بسیار زیادی همراهه آخه مگه میشه با یه شکاف گهنده که زیر شکمت خورده ورزش شکم رفت.
      فراموشکاری و افسردگی هم باید ب این مطلب اضافه میشد
      و درد استخوان کل بدن بعد از ب هوش اومدن هم همچنین.

    • بدون نام

      دلیل مادر شدن فقط و فقط فشار جامعه و فرهنگ غلط خانواده هاست وگرنه هیچ مزیتی برای یک زن نداره جز افسردگی و فرسودگی روحی و جسمی و استرس و نگرانی و بیخوابی. جلوی استقلال و بلندپروازیهای یک زن رو میگیره و کیفیت زندگی زناشویی رو بشدت کم میکنه و زمینه سردی و خیانت رو فراهم میکنه. این از نظر روانشناسی ثابت شده که زندگی مشترک بعد از بچه دارشدن هرگز مثل قبل نمیشه و تمام ابعاد زندگی مشترک رو زیر و رو میکنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلیل ازدواج هم حرفهای زشت مردمه ،به خاطر حرفهای این واون مجبوری ازدواج کنی وبچه بیاری

    • بدون نام

      زن در ایران تنها بدلیل اینکه انگ نازایی از طرف مردم و خانواده شوهر بهش نخوره، حاضر به تحمل اینهمه عذاب میشه. چون در فرهنگ ما نازایی یک عیب بزرگ محسوب میشه که باعث سرافکندگی و طلاق زن میشه. پس در حقیقت یک کودک بیگناه، بدون اختیار به این دنیا میاد تا یک زندگی مشترک رو از فروپاشی نجات بده و به پدر و خصوصا مادرش انگ عقیم بودن نزنن. ما ایرانیها برای حرف و نظر مردم زندگی میکنیم و بچه دار میشیم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هيچ احمقى به خاطر حرف مردم زير بار اين چيزا نميره شلن مادران رو پايين نيار خيليا فقط به خاطر بچه ازدواج ميكنن و بعدم به خاطر بچه ،شوهر و خونواده ش رو تحمل ميكنن

    • بدون نام

      حالم بد شد یاد چ روزای سختی افتادم.این مردا چی می فهمن ؟؟؟!!!اصلا چرا ازدواج می کنیم؟چرا فکر می کنیم مردها مثل روز اول عاشق می مومن،ب شخصه همسرم از زمانی ک باردار می شد م تا یک سالی بچم منو گذاشت کنااار.چرا نباید از مردا بدم بیاد!!

      پاسخ ها

      • دنیا

        اگ مرد شما بد هست دلیل نمیشه نظرتو رسانه ای کنی؟

      • بدون نام

        عزیزم درد دل کرده متاسفانه خیلی از مردها بعد از زایمان ب خاطر سکل و قیافه زن و سر و صدا بچه زیاد وقت با منزل نمی گذرونن

    • کیانا

      کلا پروسه حاملگی و زایمان علاوه بر تجربه حس مادر شدن که به جاش خیلی زیباست ولی برای زن هم مسئولیت میاره و هم کلی اضافه وزن و مریضی چون بدن ما مثل قدیمیها نیست بنیه نداره سعی کنین خیلی به خودتون فشار نیارین تا میتونین از دور و بریاتون کمک بگیرین و حتما یه تایمی برای خودتون بزارین الان با نرم افزارهای زیادی شما میتونین همون ورزش های باشگاه رو تو خونه هم داشته باشین و از همه مهم تر مطالعه کنین

    • الامتو

      الهی.............
      گرگ بیابان را بی مادر مگردان.....

    • بدون نام

      اين همه زحمت بكش بعد ببين بعضى مرداى ... ايرانى پشت سر زنا چى ميگن!

      پاسخ ها

      • دکتر

        مرد ایرانی حاصل تربیت زن ایرانی یا حداقل تاثیر پذیرفته

    • بدون نام

      مادر مرحومم نزدیک ده تا دوازده بار باردار شد و هیچ وقت نفهمیدم چه رنجی کشید تا تک و تنها ما را به دنیا بیاورد و اون زمانها بدون هیچ امکاناتی بزرگمان کند و به سر و سمان برساند خداوند شاهده الان باز دوباره از فقدانش اشک در چشمام جمع شد دوست داشتم الان بود و مرتب میبوسیدمش ولی حیف که آخرهای هفته سر مزارش باید دنبالش بگردیم و صد افسوس که هرگز نفهمیدیم چقدر زحمت کشید تا ما به اینجا برسیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج