۱۰۵۲۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

توضیحات جدید پلیس درباره جریمه‌های کرونایی

رئیس پلیس پایتخت چرایی جریمه کردن خودروهایی که در آنها خانواده هستند و از ماسک استفاده نمی‌کنند را تشریح داد و گفت: تا به امروز ۶ هزار و ۲۲ جریمه عدم استفاده از ماسک صادر شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس پایتخت چرایی جریمه کردن خودروهایی که در آنها خانواده هستند و از ماسک استفاده نمی‌کنند را تشریح داد و گفت: تا به امروز ۶ هزار و ۲۲ جریمه عدم استفاده از ماسک صادر شده است.

سردار حسین رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا پلیس خودروهایی که حامل خانواده هستند و از ماسک استفاده نمی‌کنند را جریمه می‌کند، اظهار کرد: اینکه بخواهیم ده‌ها و صدها خودرو را متوقف کنیم و از آنها سوال کنیم که آیا خانواده یا مسافر هستند، کار سختی است و حجم نیروی بسیاری می‌خواهد و زمان‌بر است.

وی ادامه داد: هنگامی که افراد به بیرون از خانه می‌روند، باید از ماسک استفاده کنند که این امری طبیعی به شمار می‌رود بنابراین انتظار می‌رود که در خودرو هم از ماسک استفاده کنند.

رئیس پلیس پایتخت افزود: ما فقط خودرویی که تک‌سرنشین باشد و راننده‌اش از ماسک استفاده نکرده باشد را جریمه نمی‌کنیم ولی خودروهایی که دو یا بیشتر سرنشین داشته باشند و ماسک نداشته باشند را حتماً جریمه خواهیم کرد چرا که نمی‌توان جلوی هر خودرو را گرفت و این سوال را پرسید که «خانواده هستید یا خیر؟».

صدور ۶ هزار و ۲۲ جریمه تا به امروز

رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تاکنون چه تعداد برگ جریمه برای افرادی که از ماسک استفاده نکرده‌اند، صادر شده است؟ گفت: تاکنون ۶۰۲۲ برگ جریمه برای افرادی که در خودرو از ماسک استفاده نکرده‌اند، از سوی پلیس صادر شده است.

وی با اشاره به مبلغ جریمه عدم استفاده از ماسک گفت: همانطور که پیشتر اعلام شده، مبلغ جریمه برای راننده‌ای که از ماسک استفاده نکرده باشد، ۱۰۰ هزار تومان و به ازای هر نفر که در داخل خودرو از ماسک استفاده نکرده باشد، ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      اصلا این نظرهاییکه ثبت می کنید برای کیه هیچوقت نظرمو ثبت نکردید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج