جاباما
۱۰۵۲۱۰۷
۸۲ نظر
۵۴۱۷
۸۲ نظر
۵۴۱۷
پ

پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران

این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوودی در ایران به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.

برترین‌ها: این یک مطلب فانتزی‌ست درباره جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوودی در ایران به تفکیک جنسیت! طبیعی هم هست کمی فهرست سلیقه‌ای‌ست و صرفا «جذابیت» و «زیبایی» مبنای انتخاب بوده، قطعا این فهرست کامل نیست، اما صرفا در جایگاه یک مطلب خوشمزه بپذیریدش.
مارگو رابی
«مارگو الیز رابی» یک بازیگر و تهیه‌کننده سینمای استرالیایی است که در ۲ جولای ۱۹۹۰ به دنیا آمد. در سال ۲۰۱۷ مجله تایم نام او را در فهرست ۱۰۰ فرد تاثیرگذار جهان قرار داد و مجله فوربس هم نام او را در فهرست ۳۰ بازیگر زیر ۳۰ سال خود ذکر نمود.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
شروع دوران حرفه‌ای بازیگری «مارگو رابی» را باید سال ۲۰۰۷ دانست که وی در آن سال برای حضور در فیلم «آی. سی. یو» تست داد و کارگردان فیلم «آی. سی. یو» تحت تأثیر استعداد وی قرار گرفت و مارگو اولین قرارداد حرفه‌ای دوران کاری خود را به ‌امضاء رساند.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «گرگ وال استریت»، «من، تونیا»
جنیفر لارنس
«جنیفر شریدر لارنس» بازیگر، تهیه کننده آمریکایی در ۱۵ اوت ۱۹۹۰ در کنتاکی متولد شد. اولین نقش بزرگ وی با حضور در مجموعه تلویزیونی «بیل انگوال» رقم خورد.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
سپس در فیلم‌هایی، چون «دشت سوزان» و «زمستان استخوان‌سوز» توجه منتقدان را به خود جلب کرد. «جنیفر لارنس» در سن ۲۳ سالگی جوان‌ترین بازیگری بود که تاکنون سه بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «جوی»، «حقه بازی امریکایی» و «دفترچه امیدبخش»
اسکارلت جوهانسون
«اسکارلت اینگرید جوهانسون» متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴ بازیگر، خواننده، مدل و تهیه کننده امریکایی یکی از زیباترین زن‌های هالیوود است که تاکنون دو بار توسط مجله اسکوایر به عنوان جذاب‌ترین زن زنده دنیا انتخاب و معرفی شده است.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
اولین نقش آفرینی «اسکارلت جوهانسون» در مقابل دوربین به سال ۱۹۹۴ و بازی در فیلم «شمال» باز می‌گردد و پس از آن، نقش آفرینی «جوهانسون» در فیلم «مانی ولو» بود که توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «گمشده در ترجمه» ، «داستان ازدواج»،«جوجو خرگوشه»
کیرا نایتلی
«کایرا کریستینا نایتلی» هنرپیشه، متولد ۲۴ مارس ۱۹۸۵ در شهرک پدینگتون واقع در لندن به دنیا آمده است. او یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است که از سنین کودکی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی متعددی شرکت داشته و برنده جوایز معتبر بسیاری بوده است.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
«نایتلی» اولین فعالیت حرفه‌ای خود را در سن ۸ سالگی آغاز کرد و سپس در چندین فیلم و پروژه تلویزیونی دهه ۹۰ شرکت کرد. او در سن ۲۰ سالگی برای بازی در فیلم «غرور و تعصب» توانست نامزد اسکار و گلدن گلوب شود.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «غرور وتعصب»، « تاوان» ،«بازی تقلید»
ناتالی پورتمن
«ناتالی پورتمن» در نهم ژوئن ۱۹۸۱ در بیت المقدس و در یک خانواده یهودی به دنیا آمد. او تا قبل از ایفای نقش ماتیلدا در فیلم «لئون: یک حرفه ای» نمایش‌های تئاتری زیادی داشته و از سن ۱۱ سالگی به صورت حرفه‌ای وارد این صنعت شده است.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
«ناتالی» دوران تحصیل را به خوبی پشت سر گذاشت که این موضوع باعث پذیرش وی در دانشگاه هاروارد در رشته روان‌شناسی گردید. او توانست برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «قوی سیاه» شود.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «قوی سیاه»، «جکی»، «نزدیک تر»
شارلیز ترون
«شارلیز ترون» متولد ۷ اوت ۱۹۷۵ بازیگر و تهیه‌کننده آفریقای جنوبی-آمریکایی است. «شارلیز ترون» در پانزده‌سالگی شاهد مرگ پدر خودش بود. پدرش در حالت مستی به او و مادرش حمله کرد و مادرش برای دفاع از خود با اسلحه به سمت او شلیک کرد و او را کشت. اولین حضور او جلوی دوربین در سن ۱۹ سالگی اش بود. او با فیلم «بچه‌های مزرعه ۳» با نقشی بدون دیالوگ کارش را شروع کرد.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
«شارلیز ترون» در مجموع تاکنون نامزد دریافت جوایز متعددی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه اسکار برای بازی در فیلم «هیولا اشاره کرد. ترون در این فیلم نقش آیلین وورنوس قاتل زنجیره‌ای آمریکایی را ایفا کرده است. او در سال ۲۰۰۸ به عنوان سفیر صلح برگزیده شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «هیولا»،« مکس دیوانه»، «بامب شل»
مگان فاکس
«مگان فاکس» هنرپیشه و مدل در ۱۶ می‌سال ۱۹۸۶ در ایالت تنسی آمریکا متولد شد.« فاکس» اولین تجربه بازیگری اش را در سن ۱۶ سالگی در فیلم «تعطیلات در آفتاب» سپری کرد.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
در سال‌های بعد نیز «فاکس» در سریال‌های مختلفی ایفای نقش کرد تا اینکه در سال ۲۰۰۷ برای بازی در فیلم «تغییر شکل دهندگان» انتخاب شد و این فیلم به دلیل فروش بسیار بالا توانست شهرت بسیار زیادی برای «فاکس» به همراه داشته باشد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان جهش‌یافته»
امبر هرد
« امبر لارا هرد» در ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ در شهر آستین، تگزاس متولد شد.« امبر» نخستین تجربه‌های تصویری خود را با بازی در موزیک ویدئو خواننده‌های مختلفی آغاز کرد و سپس ایفاگر نقش‌های مکمل در سریال‌های کوتاهی مانند « جک و بابی» شد.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
وی اولین تجربه سینمایی خود را با بازی در فیلم «چراغ‌های جمعه‌شب» که یک درام ورزشی بود پشت سر گذاشت.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: « خاطرات عجیب و غریب»
اما واتسون
«اما واتسون» بازیگر انگلیسی که در ۱۵ آوریل سال ۱۹۹۰ در شهر پاریس متولد شد. «اما واتسون» زمانی که تنها ۱۱ سال بیشتر نداشت پیشنهاد بازی در نقش هرمیون گرنجر را دریافت کرد و با قبول این پیشنهاد از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱ در تمامی فیلم‌های «هری پاتر» ایفای نقش کرد.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
نام او در کتاب رکورد‌های گینس به عنوان «پرفروش‌ترین بازیگر زن دهه» ثبت شده است. در دهه گذشته نیز فیلم‌های او در سراسر دنیا بیش از ۵٫۴ میلیارد دلار فروش داشته است.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «هری پاتر»،«دایره»، « زنان کوچک»
آنجلینا جولی
«آنجلینا جولی» در ۴ ژوئن ۱۹۷۵ در لس آنجلس به دنیا آمد. «آنجلینا» حرفه بازیگری خود را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرد و در ۷ سالگی در قسمتی از کمدی «نگاهی به بیرون»حضور یافت او در سال ۱۹۹۸ در فیلم تلویزیونی «جیا» نقش‌آفرینی کرد و برای این نقش جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن را دریافت نمود.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
در سال ۱۹۹۹ در درام زندگی نامه‌ای «دختر، ازهم‌گسیخته» حضور یافت. در این فیلم نقش یک دختر روانی به نم سوزانا کایسن را ایفا کرد که پس از خودکشی در بیمارستان روانی به هوش می‌آید. او برای این نقش جایزه اسکار را دریافت کرد و ستاره هالیوود شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «دختر، ازهم‌گسیخته»
مونیکا بلوچی
«مونیکا آنا ماریا بلوچی» متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ در امبریا یکی از دهکده‌های ایتالیا است چهره خاص ایتالیایی او باعث می‌شود که تهیه‌کنندگان به عنوان بازیگر از او دعوت به همکاری کنند. اولین حضور هالیوودی او در نقش «عروس دراکولا» در فیلم «دراکولای برام استوکر» فرانسیس فورد کاپولا بود.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
درخشش جهانی« بلوچی»، اما با فیلم «مالنا جوزپه تورناتوره رخ داد، به هر حال بازی او در مالنا یک مشخصهٔ منحصربه‌فرد داشت. او بدون داشتن دیالوگی زیاد و تنها با حرکات بدن و صورت خود تا حد یک ستاره درخشید.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «مالنا»، « مصائب مسیح»
لوپیتا نیونگو
«لوپیتا نیونگو» متولد ۱ مارس ۱۹۸۳ بازیگر کنیایی - مکزیکی است. در سال ۲۰۰۸ با بازی در فیلم کوتاه «رودخانه شرقی» وارد عرصه بازیگری شد.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
نقش‌آفرینی زیبای وی در فیلم «۱۲ سال بردگی» مورد تحسین منتقدین و مخاطبین قرار گرفت.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «۱۲ سال بردگی»
سیرشا رونان
«سیرشا یونا رونان» در دوازدهم آوریل ۱۹۹۴ به عنوان تنها فرزند خانواده‌ی رونان در محله‌ی برانکس در شمال نیویورک به دنیا آمد. نام کوچک رونان در زبان ایرلندی به معنای آزادی است.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
نخستین نقش آفرینی او در سال ۲۰۰۳ در «سریال کلینیک» انجام شد. سیرشا که هنگام فیلمبرداری «تاوان» تنها ۱۲ سال داشت، پس از نمایش فیلم در سن ۱۳ سالگی برای نخستین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد تا بدین ترتیب، از این حیث به یکی از جوان‌ترین بازیگران تاریخ سینما تبدیل شود. سیرشا در سال ۲۰۱۰ به عنوان سفیر انجمن ایرلندی مقابله با خشونت علیه کودکان انتخاب شد.
بهترین فیلم‌های او عبارتند از: «تاوان»، «بروکلین»، «لیدی برد»، «زنان کوچک»
امیلیا کلارک
«امیلیا کلارک»، زاده ۱۹۸۶، بازیگر انگلیسی است که بیشتر برای ایفای نقش دنریس تارگرین در مجموعه تلویزیونی «بازی تاج و تخت» شناخته شده است.
پسرکُش‌های هالیوود؛ بانو اسکارلت، اِما و دیگران
او در فهرست زیباترین زنان جهان در سال ۲۰۱۹ در رتبه ۱۰ قرار دارد. او به دلیل جذابیتی که دارد، توسط مجله ملی نام «ستاره فردای انگلیسی» نام گرفته است.
بهترین سریال او عبارتند از: «بازی تاج و تخت»
منابع: مووی مگ، سلام سینما
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط مالنا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من ترجیح میدم زنان هنرمند رو ببینم تا زنان جذاب رو .زن کالا نیست

      • سعید

        اوووم

      • بدون نام

        خوب امبر هرد و انجلینا و چندتا دیگه واقعا جذابند اما اتفاقا سیرشا رونان اصلا به زیبایی مشهور نیست و همیشه نقش یه دختر معمولی که یهره زیادی از زیبایی نبرده بهش میدم. مثل نقشش در زنان کوچک یا لیدی باگز
        اما خوب ایرانی جماعت تخته چوپ بذاری جلوش بگی خارجیه میگه اُه مای گاد چقدر جذابه چقدر زیباست

      • بدون نام

        ما خودمون دنیا داریم که یه دنیاس واس خودش این هالیوودیا هیچین یا بانو سلطان قریشی

      • ناشناس

        فقط جوهانسون
        زیبای بهترین نعمت خداوند است

      • روزگار تنهایی

        چی بگم آنقدرها هم جذاب نیستند

    • unknown

      حالا عکسایی ک واسشون انتخاب کردین نصفیشون تو این عکسا خیلیم نا جذابن نسبت ب باقی عکساشوون:/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه چیزی شامل حال جونامیشه،مملکت درست کنن جوونا میرن سرکارازدواج میکنن،جامعه هم سالم وشادوفسادهم برچیده میشه

      • حسن کچل

        نا جذاب ؟ مبنوشتی جذاب نبودن بهتر نبود ،عجب فارسی را پاس میدارید ،جوونامون که تو شبکه های اجتماعی با کلمات من دراورده پشتک میزنن .هم لغات نامانوس میارن و هم جمله بندیاشون من دراوردیه

    • حمیدرضا

      فقط اسکارلت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ليلا بهتره ها

      • مریم

        اسکارلت والا ما دخترارو هم کشته ، فقط صداااش ، عالیه

      • بدون نام

        چندش

      • علی ایرانی

        من میگم امبر هرد

      • بدون نام

        دنیا جهانبخت
        سحر قریشی
        ریحانه پارسا از همشون بهترن

    • صالح نادی

      لیست جذابی بود فقط باید گل گدوت و میلا یوویچ رو هم بهشون اضافه کرد..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل کدوت!!!!!!هم قیافه و هم بازیش زیر حد استاندارده...قابل مقایسه با این لیست نیست

      • هلن

        نگووووو گل گدوت به این خوبی:))))

      • 55

        گل گدوت هم فاجعه است ...هم قیافه هم بازیگری

    • احمد شوقی

      فقط جنیفر لارنس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • جونننننننننننننننننن

      عشق من اما استون نیست چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      پاسخ ها

      • سعید

        عشقت کیه

    • بدون نام

      امیلیا کلارک چندان هم جالب نیست. سیرشا رونان رو توی استخوانهای دوست داشتنی خیلی دوست دارم

      پاسخ ها

      • هلن

        دوست داشتنیه

    • احمد شوقی

      ریحانه پارساهم بد نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ریحانه پارسا؟!!!!!!

      • بدون نام

        ای گفتی

      • بدون نام

        آره خدایی

      • بدون نام

        مگه از ریحانه جذاب تر داریم!؟

      • بدون نام

        ریحاااااااانه

    • شهروند

      فقط امیلیا کلارک رو عشقه

    • بدون نام

      یه سر برو مسکو بفهمی زن زیبا یعنی چه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نصف اینایی که تو لیست از همون نژاد روسی هستن

      • بدون نام

        توی ایران خودمون هم کم جذاب نداریم

      • بدون نام

        در ایران با مردان زشتی مواجهیم که دنبال زنان زیبا هستند هه

    • جوننننننننننننننننننننننننننن

      مسکو چطور باید رفت همین امروز میرمممممممممممممممممممممممم

      پاسخ ها

      • محمود

        خخخخ

      • بدون نام

        منتظر مردهای کوتوله و زشت ایران نشستند

      • بدون نام

        اونم با نقص فنی و دم دستگاه در حد پسر دوازده ساله

    • امیرحسین

      اما استون پس کجاست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رفته بقالی سر کوچه

    • بدون نام

      زیبایی اینا بخاطر زرق و برق شهرت و ثرونشونه. وگرنه هیچ زنی نازیبا نیس. همیشه مرغ همسایه غازه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا هم اینا با کلی آرایش و رنگ مو و عمل جراحی اینقدر زیبا و جذاب میشن که رو هر زنی انجام بدی همین میشه؛ ولی زن کالای لذت بردن مردان نامحرم و غریبه نیست

      • بدون نام

        چرا توی این دید به زنها فقط همینه که گفتی

    • بدون نام

      فقط هیلارررررررررررری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلینتون، _،

    • بدون نام

      مونیکا عالییییییه

    • بدون نام

      اما واتسون زیبا و با شخصیت

    • لیلیان

      تو ذهنم همه ی اینا رو با روسری و مقنعه و چادر تصصور میکنم میبینم چ زیبا رویانی در ایران وجود دارند البته منظورم پلنگا نیستن همون خانومایی ک اول صبح تو بی ار تی و مترو میبینیشون ک دارن میرن سر کار

      پاسخ ها

      • دکتر

        شیطان

      • بدون نام

        عجب نگرشی

      • بدون نام

        تو ذهنت چ خبره

    • بدون نام

      زیبایی مطلق یعنی مونیکا بلوچی ❤

    • بی نام

      من از اینا قشنگترم عملم نکردم تنها فرقم اینه که اینا پول وشهرت دارن من ندارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته زیاد خوشگل نیستن چون بازیگرن دربارشون نوشتن والا قیافشون معمولیه اما تو هم خوب اعتماد بنفس داری

      • بی نام

        اینو من نمیگم نظر بقیه روگفتم۱۸:۱۵

      • بدون نام

        منهم توی ایران حروم شدم

    • hamid

      فقط بانو طناز طباطبایی

    • ۰۰0

      فقط بانو مارگو

    • تد

      پس کراشای زمان ما کجان ؟ جسیکا آلبا و هیلاری داف

    • arash

      مونیکا زیباتریننننن

    • کوئیک R

      فقط ترون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زیبا و با وقار

    • بدون نام

      اینا از دور قشنگن
      از نزدیک دل آدمو میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با آرایش همه زنان زیبا میشن

    • بدون نام

      شارلیز ترون واقعا زیباست . چه با موی بلند چه کوتاه خیلی جذابه چهره ش

    • بدون نام

      آنجلینا جولی چرا بدترین عکسش رو گذاشتی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه این که توی تلویزیون ایران به روز ترین فیلم‌ها رو بخاطر چهره ها و لباس هاشون و زندگی هاشون میزارن که اینجا توقع به روز بودن عکس رو داری

    • بدون نام

      امیلیا کلارک جاش توی این لیست نیست. من زیبایی در این خانم نمی بینم از این قشنگتر زیاد هست که توی لیست نیستند منتظر لیست بعدی هستم

    • لیلیان

      دکتر ک بهم گفتی شیطان من سی و پنج ساله و مادر سه تا بچه هستم و نظرمو گفتم چرا توهین میکنی دکتر بعد از این معلومه ی پسر هفده ساله هستی برو برنامه عمو پورنگ و نگاه کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدی نگیر حرفها رو، منهم دائم فکر اندامم باشم بهترین آرایشگرها رو داشته باشم، بهترین برندها رو استفاده کنم... بهترین میشم

    • علی

      کجاشون جذابه؟
      هنوز جذابشونو ندیدید

    • Salarrist

      خوشم میاد بدترین و غیر جذاب ترین عکسای این بانوان رو انتخاب کردید.

    • بدون نام

      بنظر هنرپیشگان دهه های ۶۰ و ۷۰ جذاب تر بودند..... شاید هم ما کهنه پرستیم.....

    • بدون نام

      جذاب وطنی ریحانه پارسا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من نمیدانم پارسا چطور بازیگر شد؟!! به نظر من نه از لحاظ ظاهر نه از لحاظ شخصیتی مناسب بازیگری نبود اصلا

    • ...

      من اسکارلت رو با فیلم دختری با گوشواره مروارید شناختم

    • بدون نام

      فقط
      لیلی کالینز
      کایا اسکودلاریو
      . کارا دلوین

    • بدون نام

      اما واتسون

    • دختر ترک

      مونیکا بلوچی ایییییییب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج