جاباما
۱۰۵۲۴۰۸
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

هیچ مدیری در پرسپولیس دوام نمی‌آورد!

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مصاحبه با خبرآنلاین درباره شرایط پرسپولیس گفت: «تیم پرسپولیس ثبات مدیریتی هم داشته باشد، اما آن قدر بدهی‌های این تیم زیاد شده که مدیری در این تیم دوام نمی‌آورد.»

خبرآنلاین: حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مصاحبه با خبرآنلاین درباره شرایط پرسپولیس گفت:«تیم پرسپولیس ثبات مدیریتی هم داشته باشد، اما آن قدر بدهی‌های این تیم زیاد شده که مدیری در این تیم دوام نمی‌آورد.»

پرسپولیس با اینکه به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما درگیر حواشی زیادی است. از ماجرای جدایی شجاع خلیل زاده گرفته تا استعفای مهدی رسول پناه. سرخپوشان در حالی باید کمتر از دو ماه دیگر به مصاف نماینده شرق آسیا بروند که هنوز تکلیف مدیریت این باشگاه مشخص نیست. در این میان یحیی گل محمدی به همراه کادرفنی خود سایر بازیکنان را حفظ کرده اند و دارند خودشان را برای شروع لیگ برتر آماده می کنند. درباره حواشی پرسپولیس به سراغ حمید درخشان رفتیم که سابقه مربیگری در این تیم را در کارنامه دارد.

پرسپولیس این روزها با حواشی جدایی خلیل زاده و رسول پناه دست و پنجه نرم می کند. بعضی از هواداران در این میان به دنبال بازگشت گرشاسبی به این باشگاه هستند و خیلی ها گزینه های دیگری را دارند.

مسئولان ورزش در اسرع وقت باید فردی را به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب کنند تا اداره این باشگاه را برعهده بگیرد و مشکلات را برطرف کند. به هر حال فردی توانمند باید مدیریت این باشگاه را برعهده بگیرد، او باید در برقراری ارتباط و نحوه عقد قرارداد با بازیکنان تبحر داشته باشد. هر سال افراد غیر فوتبالی برای مدیرعاملی پرسپولیس انتخاب می‌شوند که آن‌ها بدهی‌های زیادی انباشته کردند و نتوانستند مشکلات این باشگاه را برطرف کنند.

به نظر شما چه شخصی گزینه بهتری برای مدیرعاملی پرسپولیس است؟

به نظرم بی پولی مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود آورده است و فردی باید مدیرعامل این باشگاه شود که بتواند پول به باشگاه ترزیق کند. همچنین مدیرعامل جدید باید تخصص در بستن قراردادهای بازیکنان داشته باشد تا آن‌ها خیلی راحت نتوانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند. هر سال بدهی‌های پرسپولیس روی هم انباشته می‌شود و باید فکر اساسی و عاجل برای این باشگاه کرد.

یکی از مشکلات پرسپولیس در این سال ها تعدد مدیرعامل بود. در ده سال اخیر دوازده مدیرعامل اختیار این باشگاه را در دست گرفتند!

تیم پرسپولیس ثبات مدیریتی هم داشته باشد، اما آن قدر بدهی‌های این تیم زیاد شده که مدیری در این تیم دوام نمی‌آورد. به نظرم مدیر عامل پرسپولیس باید ۲، ۳ سال در این باشگاه بماند تا بتواند مشکلات این باشگاه را حل کند. همچنین ۷۰ درصد مشکلات پرسپولیس مربوط به نحوه قرارداد بستن با بازیکنان است که هیچ کدام از مدیران باشگاه اقدامی در جهت جایگزین کردن بازیکنان و آینده نگری برای این باشگاه نکردند. مدیرعامل جدید پرسپولیس باید در بحث اقتصادی و درآمد زایی تبحر داشته و در مدیریت کارکشته باشد و فقط معروف و مشهور بودن به این باشگاه کمک نمی‌کند.

رسول پناه در ظاهر بسیار تلاش کرد تا جلو بازیکن سالاری را بگیرد اما افشای فایل صوتی از او، دوران مدیریتش در پرسپولیس را به آخر رساند.

مشکلات پرسپولیس آن قدر زیاد است که رسول پناه هم نتوانست دوام بیاورد و از سمت خود استعفا داد. رسول پناه به علت فشار زیاد طغیان کرد و اظهارات خارج از شان و شخصیتش مطرح کرد. به هر حال مشکلات پرسپولیس خیلی زیاد است و همه باید کمک کنند تا این مشکلات کمتر شود.

در این میان بازیکنان زیادی از پرسپولیس از جمله، شجاع، نادری، ترابی، علیپور و ... جدا شدند. به نظر شما جدایی این بازیکنان باعث افول پرسپولیس می شود؟

خیلی از بازیکنان بزرگ رفتند، اما باشگاه پرسپولیس آن قدر بزرگ است که صلابت خود را حفظ کرد. بیرانوند، ترابی و علیپور از پرسپولیس جدا شدند، اما بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند و جای خالی جدا شده‌ها را پر کردند. ما نباید نگران جدایی بازیکنان باشیم بلکه مدیریت باشگاه باید پشتوانه سازی کند تا در صورتی که بازیکنی از پرسپولیس رفت جایگزین مناسبی داشته باشیم.بازیکنان بزرگ در باشگاه‌های اروپایی هم زیاد دوام نمی‌آورند و بعد از ۱۰ سال جدا می‌شوند و به تیم دیگری می‌روند. مدیرعامل جدید پرسپولیس هم باید برای ۳، ۴ سال برنامه داشته باشد تا زمانی که بازیکنی از این تیم رفت خیلی سریع نفر جدید را جایگزینش کند.

پرسپولیس در آستانه یکی از مهمترین بازی‌ها خود در چند سال اخیر است و سرخپوشان می خواهند خاطره شکست در فینال لیگ قهرمانان آسیا را در دو سال پیش را پاک کنند

تیم پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و فقط مدیر عامل جدید باشگاه باید آرامش را ایجاد کند تا تیمش با اقتدار لیگ بیستم فوتبال را شروع کند و در لیگ قهرمانان آسیا هم به قهرمانی دست یابد. شما دیدید این تیم چگونه در قطر به میدان رفت و فوتبالی که شاگردان گل محمدی ارائه کردند فراتر از فوتبال ما بود. پرسپولیس بسیار با برنامه نشان داد و به نظر من این تیم توانایی قهرمانی در آسیا را دارد.

به نظر شما پرسپولیس در لیگ بیستم هم شانس قهرمانی را دارد؟

هر فصل که سپری می شود قهرمانی برای پرسپولیس سخت تر می شود. پرسپولیس امسال کار سختی نسبت به چهارسال قبل دارد اما یحیی نشان داد می توان به او اعتماد کرد.به نظرم پرسپولیس گزینه اصلی قهرمانی در لیگ برتر بیستم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من موندم چراشماتوی ایران مونیدن الان بااین هنرمربیگری که شمادارن بایدیابارسایارئال باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج