جاباما
۱۰۵۲۵۴۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

بحران آپارتمان در استقلال!

شیخ دیاباته مهاجم استقلال که به تازگی به ایران برگشته، مشکل مسکن دارد و در هتل مستقر شده است.

خبرورزشی: شیخ دیاباته مهاجم استقلال که به تازگی به ایران برگشته، مشکل مسکن دارد و در هتل مستقر شده است.

به نظر می‌رسد گاهی اوقات اتفاقاتی در فوتبال ایران رخ می‌دهد که به معنای واقعی کلمه منحصر به ‌فرد است و در فوتبال کمتر کشوری شاهد وقوع چنین وقایعی هستیم. یکی از این موارد طی روزهای اخیر رخ داده و انصافاً اگر بازیکنی که چنین برخوردی با او شد، حرفه‌ای نبود، شاید الان یک جنجال جدید به راه می‌افتاد.

فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر تابستان امسال تمام شد و پس از پایان مسابقات، شیخ دیاباته برای دیدن خانواده‌اش چند روز از باشگاه استقلال مرخصی گرفت. شیخ به فرانسه پرواز کرد و در همان مقطع فرهاد مجیدی نیز جای خودش را به مجید نامجومطلق داد. طبق توافقات صورت گرفته قرار شد مهاجم خارجی استقلال خودش را در دوحه به نامجومطلق معرفی کند و همین کار را هم کرد غافل از آنکه اتفاقات دیگری در تهران رخ داد.

پس دادن آپارتمان

هنگامی که شیخ دیاباته در ایران نبود، باشگاه استقلال آپارتمانی که برای این بازیکن اجاره کرده بود را پس داد! حتی زمزمه‌هایی مطرح است مبنی بر اینکه اجاره بهای برخی از منازلی که باشگاه استقلال برای بازیکنان خارجی و شهرستانی خودش تهیه کرده بود، سر موعد مقرر پرداخت نمی‌شد و این مسئله به گوش همراهان کاروان استقلال در قطر هم رسیده بود. از طرف دیگر، برخی افراد که حالا دیگر سمتی در استقلال ندارند، اواخر شهریور معتقد بودند دیاباته دیگر قراردادش را با استقلال تمدید نخواهد کرد به همین خاطر دلیل ندارد بی‌خودی برایش آپارتمان نگه ‌دارند و اجاره آن را پرداخت کنند به همین خاطر منزل این بازیکن پس داده شد!

اقامت در هتل

بر خلاف تصور آن افراد، استقلال توانست با دیاباته گفت‌وگو کرده و طلبش را بپردازد روی همین اصل این بازیکن نیز اعلام کرد برای ادامه همکاری آماده است و به تهران می‌آید. شیخ روی حرفش ایستاد و مسافر تهران شد ولی هنگامی که به پایتخت کشورمان رسید، فهمید منزلی در کار نیست و باید تا زمان تهیه آپارتمان جدید در هتل زندگی کند (البته برخی از مسئولان باشگاه استقلال مدعی‌اند قبل از سفر دیاباته به تهران این مسئله را به اطلاع او رسانده بودند). آقای گل لیگ برتر پس از انجام تشریفات اداری در فرودگاه راهی هتل المپیک شد و فعلاً آنجا زندگی می‌کند. البته بدون شک استقلالی‌ها به او قول داده‌اند که حداکثر طی ۱۰ روز آینده دوران اقامت این بازیکن در هتل تمام می‌شود و برایش منزل جدیدی می‌گیرند.

میلیچ هم خانه ندارد

از قرار معلوم، داستان مورد نظر فقط محدود به مهاجم گلزن استقلال نمی‌شود و مدافع اروپایی آبی‌پوشان نیز دقیقاً با دردسری مشابه دست و پنجه نرم می‌کند. طبق خبرهای رسیده، آپارتمان هرویه میلیچ نیز طی روزهایی که این بازیکن در ایران نبود، پس داده شد و اگر میلیچ ظرف چند روز آینده مسافر تهران شود و باشگاه برایش خانه اجاره نکرده باشد، او هم چاره‌ای غیر از اقامت در هتل نخواهد داشت. مسئله‌ای که قطعاً می‌شد آن را به گونه‌ای بهتر جلو برد اما ظاهراً برخی از مدیران قبلی استقلال برای پس دادن منازل استیجاری عجله بسیار زیادی داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شپو

      مگه برای کارمند و کارگر کسی خونه اجاره میکنه.
      فوبالیست ها با دستمزدهای کهکشانی چرا باید براشون خونه اجاره کرد.چرا با پول خودشون خونه نمی گیرن شورش دراومده .مگه چه نفعی برا کشور دارن .برا سلامتیشون ورزش میکنن .خداتومن پولم میگیرن و خونه م که براشون میگیرن . دیگه چرا کسی سالها زحمت بکشه درس بخونه تا به چندغازی برسه.همه میرن ورزشکار میشن هم نونه هم آبه و هم محبوبیت و شهرت .. همه چی داره .
      هیهات هیهات

      پاسخ ها

      • حامد.

        شپو جان مطمئن باش اگه میتونستی میشدی.
        درستو بخون که از همین چندر غازم میفتیا.
        همانا که حسودان و بخیلان و تنگ نظران از ما نیستند.

    • بدون نام

      خب براشون اپارتمان بخرید نخوایید اجاره بدید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج