۱۰۵۳۰۷۱
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

زنان شانسی برای رئیس‌جمهور شدن ندارند

آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی عضو دیگر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره زمزمه های لیدری موسوی خوئینی ها در بین اصلاح طلبان خاصه تا انتخابات ۱۴۰۰ گفت:‌ به نظر نمی‌رسد که آقای موسوی خوئینی‌ها در این جایگاه در بین اصلاح طلبان مطرح شوند.

خبرآنلاین: آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی عضو دیگر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز در پاسخ به این پرسش که آیا «جامعه مدرسین» بنایی بر تعیین مصادیق انتخاباتی در انتخابات پیش رو دارد؟، گفت: بنده به این دلیل که در جلسات جامعه مدرسین شرکت نمی‌کنم، اطلاعی از برنامه‌های آتی این مجموعه برای انتخابات سال ۱۴۰۰ ندارم.

وی تأکید کرد: البته مردم در امر انتخابات بیشتر نظرات مطرح شده از سوی «جامعه مدرسین حوزه علمیه قم» و «جامعه روحانیت مبارز» را دنبال می‌کنند.

مسعودی خمینی در تحلیل شرایط فعلی جریانات سیاسی و احتمالات مطرح شده، گفت: از هم اکنون این امکان وجود ندارد که درباره انتخابات پیش رو تحلیلی دقیق ارائه داد. باید منتظر ماند و دید که آرایش سیاسی انتخابات پیش رو به نحوی شکل می‌گیرد. به نظر نمی‌رسد با وضعیت فعلی این امکان وجود داشته باشد که اصلاح طلبان بر روی یک گزینه انتخاباتی متحد شوند. البته امیدوار هستم این جناح سیاسی در نهایت با وحدت نظر وارد عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ شود.

وی درباره فعال شدن روحانیون اصلاح طلب و جلسات مجمع روحانیون مبارز، گفت: مجمع روحانیون مبارز در جایگاهی قرار ندارد که جامعه و حتی اصلاح طلبان را گرد هم بیاورد. این تشکل سیاسی همانند سایر احزاب اصلاح طلب فقط فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.

موسوی خوئینی‌ها لیدر اصلاح طلبان نخواهد شد

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره زمزمه های لیدری موسوی خوئینی ها در بین اصلاح طلبان خاصه تا انتخابات ۱۴۰۰ گفت:‌ به نظر نمی‌رسد که آقای موسوی خوئینی‌ها در این جایگاه در بین اصلاح طلبان مطرح شوند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر آقای خاتمی همچنان با یکسری محدودیت برای انجام فعالیت مواجه است، اما این امکان وجود دارد که اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو از نظر مشورتی ایشان بهره بگیرند.

زنان شانسی برای رئیس جمهور شدن ندارند

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان یک نامزد انتخاباتی خانم را در سال ۱۴۰۰ متصور بود؟، بیان داشت: ورود بانوان در عرصه انتخابات سال ۱۴۰۰ ایرادی ندارد، اما به نظر نمی‌رسد که آنها بتوانند جایگاه ریاست جمهوری را در رقابت با مردان تصاحب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح

      این جدیدا چقدر دیر میان البته نود سال سنی نیست

    • طاهری

      الان البته هیچ کس شانس زندگی هم نداره شاخص امید به زندگی بین مسئولین تا چند سال این پایین امید به زندگی صفره

    • علیرضا

      واقعا زن رو چه به ریاست جمهوری

      پاسخ ها

      • سامانتا

        اره دقیقا

    • بدون نام

      تا امثال شماها هستید
      زن و مرد شانسی ندارند

    • بدون نام

      مردها چه گلی به سر این مملکت زدند آخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج