adexo3
۱۰۵۴۹۸۴
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هوای کشور امروز و فردا بارانی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور، بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. در سایر مناطق کشور جوی پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار محلی انتظار می‌رود.

وی افزود: طی روزهای شنبه و یکشنبه (۱۷ و ۱۸ آبان) سامانه بارشی علاوه بر نواحی ذکر شده در سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب غرب کشور گسترش خواهد یافت که بیشینه بارش برای سواحل غربی و مرکزی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، دوشنبه (۱۹ آبان) سامانه بارشی در نواحی غرب و جنوب غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز با شدت کمتر در بخش‌هایی از شمال غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر فعالیت دارد.

ضیائیان با بیان اینکه از امروز تا یکشنبه (۱۸ آبان) نواحی شمال غرب، غرب و سواحل دریای خزر روند کاهشی دما (۴ تا ۶ درجه) خواهند داشت، گفت: از اواخر وقت شنبه (۱۷ آبان) و روز یکشنبه (۱۸ آبان) نواحی شمال شرق کشور دمای هوا ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد همچنین دریای خزر شنبه و یکشنبه مواج و متلاطم خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۱۷ آبان) نیمه ابری به تدریج افزایش ابر در بعضی ساعات وزش باد شدید و احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا ما نانی به کف آریم و به غفلت نخوریم البته آگه بعضییا با سیاست از دستمون نگیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج