۱۰۵۶۱۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آغاز تحقیق درباره قتلهای سریالی مریوان

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی گفت: تا کنون هیچ دلیلی درباره وقوع قتل های سریالی در شهرستان مریوان به دست نیامده است.

خبرگزاری مهر: سرهنگ کارآگاه هادی مصطفایی اظهار داشت: بررسی های اولیه ما وقوع قتل های سریالی در شهرستان مریوان را رد می کند. تعدادی فوتی طی یکماه اخیر در این شهرستان داشتیم که با بررسیها مشخص شد بر اثر خودکشی جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بررسیهای اولیه نشان می دهد این پرونده ها هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند ولی اظهار نظر قطعی در این باره نیاز به بررسی های جامع تر و تخصصی تر دارد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی افزود: بررسی آمار وقوع جرایم جنایی به خصوص قتل در استان نیز تغییری را نسبت به مدت مشابه سالهای گذشته نشان نمی دهد اما در حال حاضر تیمی از کارآگاهان تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده و پس از تکمیل تحقیقات در این باره اظهار نظر قطعی صورت می گیرد.

خودکشی پنجمین نفر در مریوان

سرهنگ علی احمدی تبار رئیس پلیس آگاهی استان کردستان نیز در این باره گفت: بر اساس تحقیقات صورت گرفته در فررودین ماه ۴ مرد با انگیزه های متفاوت در مریوان خود را حلق آویز کردند. دو نفر از این افراد در خانه اقدام به خودکشی کرده و حتی از خود وصیت نامه به جای گذاشتند.

وی افزود: سوم اردیبهشت ماه نیز دختر جوانی در این شهر دست به خودکشی زد. در بررسیهای صورت گرفته مشخص شد این دختر قرار بود با چهارمین مردی که خودکشی کرده ازدواج کند و پس از اطلاع از مرگ پسر مورد علاقه اش وی نیز دست به خودکشی زده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کردستان خاطرنشان کرد: این دختر در وصیت نامه خود خواستار دفن جسدش در کنار قبر پسر مورد علاقه اش شده بود.

وی در پایان تاکید کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اما تا این لحظه هیچ شواهدی در خصوص این که قتل های سریالی در این شهرستان رخ می دهد به دست نیامده است.

بر اساس این گزارش مدتی است برخی سایت های مخالف نظام با انتشار اخبار و فیلم های جعلی مدعی هستند قتل های سریالی در شهرستان مریوان در حال رخ دادن است و قاتلین قربانیان خود را با طناب خفه می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج