۱۰۵۹۱۲۷
۷۵ نظر
۵۰۴۶
۷۵ نظر
۵۰۴۶
پ

نگاهی به سریال پرادعا

چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟

«آقازاده» سریال پرخرج و پرزحمتی است؛ بازیگران ستاره و گرانقیمت را کنار جوان‌های خوش‌آتیه قرار داده، آغاز تکان‌دهنده و جسورانه‌ای دارد و ریتم داستان و سبک قصه‌گویی‌اش -به خصوص در قسمت‌های آغازین- تنه به سریال‌های پرهیجان خارجی می‌زند.

برترین‌ها - سید امین موسوی : این ذاتِ تبلیغ است که بزرگنمایی کند، توقع را بالا ببرد و همه چیز را بیش از آنچه هست نمایش دهد. کسی با این «ذات» مشکل ندارد، داستان از آنجا شروع می‌شود، که محصول نهایی شباهتی با آنچه «تبلیغ» می‌شد، نداشته باشد.
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
وقتی سریالی «آقازاده» نام می‌گیرد، در تبلیغاتش از پرداختن به مفاسد اقتصادی، کنکاش در پرونده‌های ممنوعه و حتی ماجرای مگوی «پرستو» حرف به میان می‌آید، یعنی قرار است با اثری مواجه باشیم که -با نظارت تولیدکننده‌اش (یعنی بالاترین نهاد‌های نظام) - کلی خطوط قرمز سست و بیهوده را جابه‌جا کند و حرف تازه‌ای برای مخاطب شبکه نمایش خانگی داشته باشد. ولی آنچه در آقازاده حامد عنقا/بهرنگ توفیقی مشاهده می‌کنیم -به جرأت- فرسنگ‌ها با آنچه مدعی است، فاصله دارد؛ چرا؟
«آقازاده» سریال پرخرج و پرزحمتی است؛ بازیگران ستاره و گرانقیمت را کنار جوان‌های خوش‌آتیه قرار داده، بازی‌های اغلب یکدستی از این ترکیب بیرون کشیده، لوکیشن‌های متعدد و متنوعی دارد، فضا‌های جدیدی به نمایش می‌گذارد، از گرافیک تصویری قابل قبولی بهره می‌برد، آغاز تکان‌دهنده و جسورانه‌ای دارد و ریتم داستان و سبک قصه‌گویی‌اش -به خصوص در قسمت‌های آغازین- تنه به سریال‌های پرهیجان خارجی می‌زند.
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
امتیاز‌هایی که هرچه از شروع داستان می‌گذرد، کمرنگ می‌شود: [قضاوت این نوشته تا امروز و جایی است که سریال پخش شده]*در «آقازاده»، برخلاف انتظاراتی که در ابتدا ایجاد می‌شود، همه چیز خیلی راحت و سرراست اتفاق می‌افتد، بی‌معما و پیچیدگی. حتی مفاهیم ثقیل هم ساده‌سازی شده اند؛ یک آقازاده بد علیه یک آقازاده خوب توطئه می‌کند.
یکی نماد شرِ مطلق است و دیگری نماد ازلی-ابدی خوب و فرشته روی زمین! ریشه همه فسادها، رشوه‌ها، رانت‌خواری‌ها، زیاده‌خواهی‌ها، کار‌های ناپسند فرهنگی، فساد اخلاقی و حتی پرستوسازی یک آقازاده بد است و بس. مفسدان هم نه اسم دارند و نه سمت. نهایتِ جسارت، چسباندن عنوان «وزیر/حاجی» به اول اسم آنهاست!
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
حتی برای انجام این فساد‌های متعدد که فقط یک عامل هم دارد، راه‌های ساده‌ای وجود دارد. مثلا املاک و زمین‌های تصاحب‌شده به نام نزدیک‌ترین افراد می‌شود که با یک سرچ ساده هم می‌شود دوسیه‌شان را بیرون کشید. برای کشف این همه فساد مجتمع، کافی است پراید سوار شوی و پدر خوب و سالمی داشته باشی، پرینت معاملات را از گمرک بگیری و... به همین سادگی و خوشمزگی!
این نگاه تخت به آنچه این روز‌ها اطراف ما و سایت‌های خبری را پر کرده، حق‌مطلب را در مورد خود قوه قضاییه و داستان‌هایی که از کنار دادگاه‌ها و کشف شبکه‌های پیچیده فساد می‌شنویم ادا نمی‌کند. اصلا با این شکل نمایش فساد و راه‌های عملی مبارزه با آن، این سریال چه تفاوتی با سریال‌های پروپاگاندای سیما دارد؟ چرا شبکه سه برای پخش آن پیشقدم نمی‌شود و جای بازپخش‌های سریال‌های هزارباره، «آقازاده» استاندارد و مناسب را پخش نمی‌کند؟ چه کاری است این داستان ساده، سرراست و مطابق‌انتظار در شبکه نمایش خانگی محدود شود؟
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
آقازاده برخلاف تدوین متفاوتش و تبلیغات پرطمطراقش، به شدت وابسته به کلیشه‌هاست؛ هنوز صفا و صمیمیت در خانه حوض‌دار خلاصه می‌شود که خانمِ خانه با چادر گل‌منگلی برای مرد خانه چای بیاورد و با یک لبخند کشدار از خلوت پسرش دنبال «کی دل پسر منو برده که حافظ میخونه این وقت شب» بگردد و آقای خانه هم گل شمعدانی‌ها را آب بدهد و سجاده‌نشین باوقاری باشد. کاخ‌های سفید (!) عظیم هم برای فاسدان ظاهرالصلاحی است که دم به دم با دخترکان می‌گردند و شب به شب مواد می‌زنند و راه به راه سیگار می‌کشند.
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
خانه‌های نقلیِ «رونق اگر نیست صفا هست» برای مردان نیک روزگار که لبخند ملیح از گوشه لبشان خشک نمی‌شود. عصبانیت و عربده کشیدن کار آدم‌های شیطان‌صفت است و فرشته‌ها اگر دادی هم می‌زنند، اشک گوشه چشمانشان لب‌پر می‌زند و باید از این «آزمون الهی» سربلند بیرون بیایند و مراتب کمال را طی کنند!
نخندید؛ داستان به همین نخ‌نمایی است که در عنبیه چشم مخاطب تحلیل شود و مغز را خسته نکند. در آقازاده برخلاف مختارنامه، خبری از تزویر نیست که: «امروز می‌خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می‌آید. تزویر سکه‌ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می‌بینند و اهل معرفت ابلیسش؛ و چه خون دل‌ها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه‌خوان و به ظاهر متدین...» همه روراست بدِ بدند یا خوبِ خوب.اینکه مفسد اقتصادی، حسینیه ساخته یا هزینه فلان جشنواره داخلی را داده و همین الان هم ظاهرش با خیلی‌های دیگر مو نمی‌زند، برای دنیای ماست نه دنیایی که عنقا/توفیقی در آن زندگی می‌کنند.
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
آقازاده قصه بزرگ و پر جزئیاتی ندارد و این مشکل را با بهم‌ریختگی روایی و زمانی -در قسمت‌های ابتدایی- جبران می‌کند، ولی وقتی دست قصه‌گو برای پرش‌های زمانی به مرور بسته می‌شود، وقتی مخاطب دیگر از روند این پرش‌ها هم غافلگیر نمی‌شود، داستانک‌ها جدیت‌شان را از دست می‌دهند؛ مثلا باز شدن دهان یکی از شخصیت‌های اصلی داستان و بیان برخی حرف‌های معرفتی، ۲ قسمت طول می‌کشد و ریتم داستان در حد سریال‌های نازل تلویزیونی افت می‌کند.از سویی، مخاطب این قصه لاغر و کم‌شاخ‌وبرگ، معمولی‌ترین بیننده فرض شده که باید برایش همه چیز را شرح داد؛ هر ابهامی در کمتر از یک قسمت به جواب می‌رسد تا نکند نخ ماجرای اصلی از دست مخاطب سهل‌بین رها شود.
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
برای هر اتفاقی یک دیالوگ نوشته شده که نکند ریزه‌کاری‌ای از چشم بیننده بیفتد. نکند قضیه سوختن دست با شمع از شدت عاشقیت را نفهمد، نکند کلاه‌گیس بازیگر اصلی را ندیده باشد، نکند نوشته روی آینه را نخوانده باشد، نکند نفهمد یک مفسد اقتصادی چقدر آدم بد و بی‌اخلاقی است! در این سبک بیان، جز خوش آب و رنگ کردن تصویر با بازیگران و رقص نورها، به چیز دیگری مثل کاشت ابهام و برداشت تعلیق چه نیازی است؟
حضور آن همه ستاره در پوستر‌ها و تبلیغات آقازاده، از امین حیایی روی بورس گرفته تا نیکی کریمی و امین تارخ و لعیا زنگنه و جمشید هاشم‌پور سریال را به اثری باشکوه تبدیل نکرده. اغلب نه نقش‌شان از تیپ جلوتر می‌رود و نه فرصتی برای عرض‌اندام و نمایش توانایی‌شان دارند. جز امیر آقایی که توانسته کم و بیش کاراکتر مورد نظر را بباوراند و به نظر می‌رسد همچنان روی موج محبوبیتی فزاینده بین مخاطبان حرکت می‌کند، کدام صحنه بازی حیایی در این سریال به یاد می‌ماند؟
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
حتی تارخ این سریال چه فرقی با تارخ «جراحت» و «رهایم مکن» دارد؟ از نیکی کریمی جز ویلون‌نوازی آن هم با دست گرفتن غلط آرشه چیزی نگوییم. اما هاشم‌پور چه بازی متفاوتی به نمایش گذاشته؟ حتی حامد سریال آقازاده چه تفاوتی -از نظر بازی و کاراکتر- با حامد سریال پدر کرده؟
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
سریالی که دست‌هایش در شکستن خط قرمز‌ها خالی است باید به چی بسنده کند؟ لابد به کاسه آشی و شکلاتی یا تک‌دیالوگ‌هایی که می‌گویند سانسور شده و یکی-دو اشاره لفافه‌پیچ به چند واقعه مشهور در سال‌های اخیر. کاری که در سریال نازل «صفر بیست و یک» صریح‌تر انجام شد و آنچنان آش دهن‌سوزی هم از آب درنیامد و از شبکه سه خودمان بی‌سانسور پخش شد! (کسی هم انتظار ندارد ماجرای قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران در تلویزیون به تصویر دربیاید، وگرنه آن هم نکته ممیزی‌داری نیست.)
چرا «آقازاده» ببینیم؟ برای کدام داستان تازه؟ کدام تفاوت؟
با مرور حرف‌های گفته شده و نمایش تصویر‌های دیده شده، منِ مخاطب برای کدام روایت نادیده و ناشنیده‌ای باید هزینه خرید حجم و اشتراک را به جان بخرم و «آقازاده» ببینم؟ کدام تفاوت معنادار؟ کدام داستان شگفت؟ کدام ماندگاری؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه اون اقایی که دنبال فساد میگرده با یدونه گوشیو یدونه پراید زندگی میکنهدرصورتی که زندگی امثال اینارو دیدیم اصلا هم اینجوری نیست!

      پاسخ ها

      • مریم

        اصلا چجوری شغل به این مهمی تو جوونی بهش دادن خودش یعنی پارتی بازی

      • بدون نام

        پول ساخت این سریال آشغالا از کجا میاد؟ خود اینا رو پیگیری کنن یه سوژه جالبتره و فساد رو برملا میکنه

      • بدون نام

        تابلو معلوم هست سریال به مذاق نویسنده خوش نیامدا

      • بدون نام

        سریال تابلو داره از قوه قضایی و آقای رییسی حمایت میکنه. یعنی میگکه درسته یه عده بد هستن ولی آدمای خوبی وجود دارن و ریشه اون بدا رو میمنن. باشه تو راست میگی. ما هم ببعی هستیم و باور میکنیم. این همه فساد تو مملکته. اون آدما خوبا رو به ما هم نشون بده

      • بدون نام

        من موندم چرا هیچوقت سریال دل و مانکنو نقد نکردن!! با اینکه مانکن تو سبک خودش بدم نبود ولی دل فاجعه بود

      • بدون نام

        جالبه در سریال پدر دختری رو نشون دادن که متحول شد و حالا هم مانلی.. فقط نمیدون چرا در دنیای واقعی از این مردهای متحول کننده
        نیست که سرانجام ریحانه پارسا شد این

      • بدون نام

        کاربر ۱۴.۳۳ ربطی نداره به خوش اومدن.نویسنده این متن یه نقد کامل تا به اینجا نوشته و حتی تعریفم کرد گفت قسمتای آغازین خیلی ام خوب بوده.ولی‌خداوکیلی ام چیز خاصی تا اینجا نداشته این سریال که بگی واااای خدای من هرچی زودتر قسمت بعدیشم بیاد.فقط یه پول اضافه یا حجم اضافه و وقت زیاد داشته باشی بزاری کنار این سریال و ببینی اونم اگه وسطش با گوشیت ور نری

      • بدون نام

        یاد اخراجی های 1 بخیر هرکس رفت پشت جبهه یه عکس یادگاری گرفت الان کاخ نشین شده تو پول و ثروت غلط میزنه

    • بدون نام

      کلا ایده کارگردان این بوده: چهارتا داستان تو اینترنت خونده گفته بذار از روش سریال بسازم !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سریال خیلی خوبیه اگه شما میتونید بهترشو بسازید

      • سجی

        ...یه پولیم در یارم

      • بدون نام

        وقتی این همه پول صرف ساخت سریال و ستاره هاش شده، معلومه که یه عده هم نفعشون اینه که بیان برای سریال به به کنن و بنویسن خیلی خوب بود. شما هم سر همون سفره ای عزیزم

      • بدون نام

        :/واقعا چجوری میشینن این سریال ها رو میبینن بعد تازه میشینن با افتضاحات قبلی مقایسه ام میکنن ،این کشور هر لحظش عجایب هفتگانه ست

      • ر

        در پاسخ به جمله آخر نويسنده بايد بگم كه كسي مجبورت نكرده براي اشتراك بخري و دانلود كني.

    • بدون نام

      حالا شما ها چتونه؟! خب نبینید... مگه هر چی شما نپسندید دیگه اَخ وپیفه... عبدلی با تحلیل های مسخره اش کم بود یکی دیگه هم اضافه شد به وبسایت وزین و بی طرف و پرطرفدار برترین ها... اتفاقاً این کلمه پر ادعا که بالا نوشتید رو در وصف خودتون خیلی صدق میکنه... چاپ کن

      پاسخ ها

      • مهرزاد

        .كاملا با نظر شما موافقم بنظرم منتقد كاملا بي انصافانه به سريال برخورد كرده و اون رو به نوعي چشم بسته كوبيده و شخم زده و عصبانيت در تيتر اون كاملا پيداست

      • بدون نام

        چرا بهتون برخورده؟ فقط باید ازتون تعریف بشه؟ این همه پول دارین سریال میسازین. اونوقت تاقت انتقاد رو ندارین

      • بدون نام

        به شدت متنفرم از این مزخرفات که خب نبین نرو نخور نگو.....

    • بدون نام

      سوالی که دارم اینه که یه ادم امنیتی نباید گوشی شخصی و کاریش جدا باشه که شنود نذارن توش؟و اینکه آیا نباید یه گوشی ساده داشته باشه برای مکالمات؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و ایا نباید قدر یک نخود مغز داشته باشه در مورد همسر آیندش تحقیق کنه

      • بدون نام

        دو صفر بیست و چهار دو ساعته دارم به کامنتت میخندم

    • محبوب

      آقازاده جزو ضعیف ترین کارها از نظر محتوا و قصه و فیلمنامه هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا

    • م

      نکبت زاده ها این را بدانید کسی از دست قانون طبیعت نتونسته فرار کنه دونه به دونه تونه به ذلت وخواری خواهید مرد

      پاسخ ها

      • مبینا

        همچین قانونی تو طبیعت نیست

      • خودم

        به همین خیال باش. اونی که توی نکبت میمیره، ما مردمیم

    • بدون نام

      خیلیم سریال خوب و خوش ساختیه
      تا چشات در بیاد
      ما طرفدارشیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک داری...

      • بدون نام

        سریال ندیدی

      • بدون نام

        قربون تو ک دیدی
        تو برو هرچی دوس داری ببین مارو ول کن
        اصن ما سریال ندیده

      • بدون نام

        من سریالو. مقایسه نکردم
        سریال در مقایسه با موضوع خودش خوش ساخته
        وگرنه من سریالای خارجی هم نگا میکنم

    • شهرام

      درود برشما، عالی بود این نوشته! من کلا ۳قسمت دیدم و بقیش رو ندیدم چون واقعا چیز خاصی که من مخاطب عام ازش بی خبر باشم در قصه وجود نداشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین دقیقاً اخبار بخونی جذاب تره تا این سریال

    • بدون نام

      من که بیشتر از 5 قسمت ندیدم و به نظرم ارزش پول و وقتم بیشتره. واقعا آش دهن سوزی نیست!!!

    • بدون نام

      وقتی به نقد فیلمی پرداخته میشود حتما به بعضی ها برخورده خخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایک

    • بدون نام

      فیلم آقازاده عاشقانه زیباست

    • شهرام

      چرا نظر منو چاپ نمیکنید؟

    • پارسا

      موافقم به شدت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی من نظر میدم چاپ نمیشه علتش چیه

    • احسان

      عزیزم بالاخره یک سفره ای پهن شده ....
      انصافا تو بودی بخاطر نداشتن قصۀ درست و حسابی از کنار چنین پروژۀ نون و آب داری میگذشتی؟!
      واسه اینا قصه کیلو چنده؟ مخاطب کیه؟ عشق است پروژه های تپل مپل!!

      پاسخ ها

      • سجی

        دقیقا

    • بدنام

      اینم سعی کرد ماله ای رو ماله کشی های پیشین کند دیگه ...
      بالاخره ی سفره ای پهنه آقای عنقا هم دور همین سفره سهمش رو بر داشته ...

      هر کی سهمی داره
      4%میگیرن !
      96% پس میدن !

    • عرفان

      بهترین سریالی ک دیدم .عشق من امیر آقایی خداییش بازیگره

    • مهرزاد

      بنظرم با توجه به مشكلات سانسور و سختي هاي ساخت سريال ، اين سريال جنبه هاي مثبتش بيشتر از جنبه هاي منفي اونه (ضعف سريال در فيلم برداري و بازي تعدادي از بازيگران آن از جمله بازيگر نقش حامد و همكارانش هست) و (نقطه قوتش كارگرداني فيلم نامه و بازي تعدادي از بازيگرانش از جمعه بازيگر نقش نيما و راضيه)
      منتقد با تيتر سريال پرادعا نظر خاص و با طرفانه خودش رو داده و كاملا بي انصافانه به سريال برخورد كرده

    • م. ط

      چیکار کنیم؟ نسازیم؟ باید ساخته بشه که ایرادها برطرف بشه. چرا باید سینمای ایران با اونور مقایسع بشه مگه شرایط اونور با اینور یکیه؟ ما هم نگاه میکنیم و استقبال میکنیم تا این راه ادامه پیدا کنه تا ضعف ها برطرف بشه

    • م

      بسیار سریال زیبایی هست واقعا تشکر میکنم از کارگردان و عوامل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تشکر کن

    • Zm

      به نظرم سریال قابل قبولیه. حالا اگه انتظار دارید در حد سریالهای نتفیلیکس باشه نیست اما برای ایران همین که سریال تا قسمت ۲۱ همچنان همراهت کنه خیلیم خوبه. البته اشکالاتی هم بهش وارده

    • مریم

      خیلی راحت داره همه رو تبرئه میکنه که چقدر زحمتکش و دلسوز داریم و تازه اگه فیلمی ازشون دیدین بدونید پاپووشه و قضاوت نکنید . اون وسط یه آدم خیلی بد هست که اونم از عقده بچگیشه که افتاده تو این راه

    • دریای سیاه

      از بس سریالهای تلویزیون آبکیه این جا میگیم این سریال بهتره البته داستان درسته ولی زندگی حامد مدل زندگی مادربزرگ منه زمانیکه جوون بود الان ۸۰ سالشه خونه حامد مشابهش تو شوش و دروازه دولاب تهران به سختی پیدا میشه وکلنگیه در ضمن خواستن قهرمان و ضد قهرمان سازی از یک مدل اقازاده ها بشه فیلم اشکالاتی داره ولی در کل بد نیست نباید توقع زیادی داشت

    • م

      مطلبتون عالی بود. ممنون.
      اتفاقا به نظر من سریال آقازاده برخلاف چیزی که در ظاهر تبلیغ میکنن، خواسته نظر مردم رو نسبت به آقازاده بهتر کنه. ازونجایی که جو عمومی تو سالهای اخیر علیه این قشر شده، جناب نویسنده و کارگردان سعی کردن اثبات کنن که اگه یه تعداد اندکی از آقازاده ها بدن، ازون طرف آقازاده ی خیلی خیلی خوب هم داریم!!!؟

    • امير

      آيا از دل بهتر نيست؟ از مانكن بهتر نيست؟ از عاشقانه بهتر نيست؟
      قطعا بهتره. نقد بهش وارده اما ارزش ديدن داره.
      ببينيد.
      آقاي امين موسوي بنظرم نقد نكرده سليقه اش رو گفته و محترمه. اما ايشون رو نميشه منتقد خطاب كرد. ايشون هنوز خيلي جاي كار دارن

    • mat

      به نظرم از خیلی سریال های خانگی پخش شده بهتر بوده، یه جورایی عادت کردیم همیشه از همه چی ایراد بگیریم و بکوبیم. به شخصه تابه حال رضایتی نقدکنندگان ندیدم .مطمئنا سطح فیلم های ما قابل مقایسه با فیلم های خارجی نیست پس کمی منصفانه باید برخورد کرد و به جای تخریب و استفاده از این لحن می بایست پیشنهادات سازنده داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب کسی که سلیقه اش اینه که میشینه از این سریالای آبکی نگاه میکنه و خوشش میاد که دیگه ایراد نمیگیره. اونی هم که خوشش نمیاد نگاه نمیکنه اصلا تا بخواد انتقادی داشته باشه. اما یه مطلب مثبت از منتقدهای سینما خوندین؟ یا از کسانی که فیلم و سریال رو حرفه ای میبینن و فقط سریالهای خاله زنکی تی وی خودمون رو دنبال نمیکنن؟

      • بدون نام

        16:14
        آفرین بهترین جواب بود

    • بدون نام

      اینو موسسه اوج ساخته که شبکه افق هم دست اونه پس کاملا سریال سیاسی و فریب آمیزی هست نمیگید بمونید آخرش ببنید چجوری جمش میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی خوب تحلیل کردی... موسسه اوج ساخته که افق هم دست اونه!..خخخخ...... شماها هم نونتون توی اینه که هر فیلمی اوج ساخت یا هر جای دیگه که باهاش مشکل داشتید همه‌ی زورتون میزنید که بکوبین فیلمو....... سازمان اوج هم به بیننده هایی مثل توو و امثال توووووو احتیاج نداره با این تحلیل های مسخره اتون

    • بدون نام

      اين حامد نماد اقازادگي، استخدام، پست مهم و امنيتي، ارتباط غيركاري از طريق پدر با رئيس و مسئولش، خوب همش پارتي بازي ميخواد

    • بدون نام

      خوندن این صحبتها از صدتا سریال جالبتره ادامه بدید لطفا

    • بدون نام

      سریال مزخرف، کاملا معلومه به سفارش نهاد خاصی ساخته شده، که مثلا بگه کلی آقازاده خوبم داریم!!!!

    • مردم

      البته باید گفت که اگه کسی بخواهد سریالی مثل گاندو بسازد و زیاد به پر و پای بزرگان بپیچد و اصل فساد موجود و خیلی خط قرمزهای دیگه رو نشون بده هیچ وقت اجازه پخش نمی گرفت...دیدید سریال گاندو خواست بخش کوچکی از خیانتها و فسادها رو نشون بده چه هیاهویی به پا شد و حتی تا تحریم صدا و سیما پیش رفت؟؟ پس نه اینکه نشه چنین فیلمی ساخت بلکه اجازه و جراتش نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخی دلم به حال صدا و سیما سوخت .. چقدر مظلومه واقعا

    • بدون نام

      بعد از دیدن یک قسمت دیگه نگاه نکردم. خداروشکر.

    • بدون نام

      چون در قرنطینه هستیم و بیکاریم. تی وی هم هیچی نداره فیلمهای سینمایی خارجی هم با سانسور لطفی نداره ،بدون سانسور هم دیگه خیلی لطف داره.حوصله کتاب خوندن هم نداریم.هفته ای ۴۵ دقیقه وقتمون رو میذاریم واسه آقازاده تا شاید بالاخره باورمون بشه که سپاهی و اطلاعاتی خیلی ساده زیسته و پراید سوار میشه.

    • بدون نام

      قصه ی یک درد بزرگ هست

    • بدون نام

      برترین ها تو الان مشکلت چیه دقیقا؟!که اینجوری زوم کردی رو آقازاده...

    • بدون نام

      هرچی باشه از سریال های بی مفهوم و مزخرفی مثل دل و امثال اون بهتره

    • NB

      خوبی این سریال اینه که قشنگ فساد رو نشون میده که چطور آقا زاده ها پول امسال ما رو میخورن به راحتی

    • NB

      بهتره ببنید شاید جالب نباشه ولی فساد آقا زاده ها رو خوب نشون میده که ما ببینیم با پول های ما چیکار میکنن

    • آرام تامین

      هنوز متوجه نیستید امثار این سریال ها و ... مهره مافیا هستن که دزدی و فساد رو به صورت طنز و ... طبیعی جلوه بدن.. #عادی_سازی_فساد

    • بدون نام

      فیلمها سریالها همش شده دیالوگ محور حرف حرف حرف حالا با عصبانیت یا شوخی یاغصه ، بازیگر یکی ازین سه تارو باید دربیاره، بسه دیگه حال خودتون ازین سبک بهم نمیخوره ، خط داستانی فیلم و سریالها عین یه پازله که نمیتونن جمعش کنن، حالا چهارتا تیکه و متلک به اوضاع انداخت خب که چی؟ سریع همه کف میکنن دوتا شایعه سانسور هم میندازن تنگش که بگن خیلی شاخه ، مرسی

    • بدون نام

      برین بابا شما ها هم با این سریال های صد من یه غازتون. کل سریال های شبکه نمایش خانگی (البته به جز قهوه تلخ و شهرزاد) رو جمع کنی یه قسمت بریکینگ بد نمیشه. شما برین سریال های خارجی رو ببینین. اونقدر ظرافت تو اتفاق های داستان و فیلمنامه هست و ریتم سریال اونقدر جذاب هست که کل سریالو شاید تو یه هفته ببینی تموم کنی.
      بهترینشون هم بریکینگ بد هست که دیگه مثلش نمیاد. بعد از اون هم سریال های درجه یکی مثل همین سرقت پول و فرار از زندان و شرلوک و خانه پوشالی و ... .

    • الناز

      سریال بدی نیست ولی خب واقعا دیگه اینکه یکی مثبت صد در صده تو خونه نقلی پایین شهر با زندگی متوسط و یکی منفی صد در صده تو کاخ آنچنانی و ... واقعا دروغ و کلیشه محضه. بعدم یه الف بچه رو کی بهش صلاحیت داده که بره ته و توی آقازاده هارو در بیاره؟؟ خب اونم با رانت و رابطه اومده پست گرفته دیگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج