جاباما
۱۰۶۳۵۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مظلومی:مشکل مظاهری و حسینی جدی نبود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در یک خانواده ۳-۴۰ نفری ممکن است مسائلی به وجود بیاید، ولی مساله آنقدر‌ها هم جدی نبود، چون فکری روز گذشته با هر دو نفر صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در یک خانواده ۳-۴۰ نفری ممکن است مسائلی به وجود بیاید ولی مساله آنقدرها هم جدی نبود چون فکری روز گذشته با هر دو نفر صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

پرویز مظلومی در خصوص محرومیت یک جلسه ای محمود فکری به خاطر اتفاقات دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: این نشست روز گذشته برگزار شده و حتما به خود آقای فکری محرومیتش را ابلاغ کرده اند. جلسه کمیته انضباطی سرمربی تیم و مسئولان کمیته انضباطی عصر روز گذشته بوده است.

وی در خصوص اینکه دیدار استقلال و پیکان در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می شود و آیا با توجه به بارندگی ها و اتفاقاتی که در جریان دیدار شهرخودرو و پیکان رخ داد از وضعیت چمن این مجموعه اطلاع دارند یا خیر گفت: هنوز به ما اعلام نشده بازی در کدام زمین برگزار می شود. حتی عنوان شد ممکن است بازی در ورزشگاه دستگردی برگزار شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: استقلال در این بازی میهمان است و ما هم تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. اگر قرار است بازی در شهر قدس برگزار شود یکی از اعضای کادر فنی برای بازدید از زمین راهی شهر قدس می شود تا وضعیت چمن را مورد بازبینی قرار بدهد.

مظلومی در خصوص اتفاقاتی که طی روزهای اخیر بین حسین حسینی و رشید مظاهری رخ داده است عنوان کرد: شاید ۲۰۰ تماس در خصوص این موضوع با من گرفته اند ولی اگر هم اتفاقی رخ بدهد طبیعی است. در یک خانواده ۳-۴۰ نفری ممکن است مسائلی به وجود بیاید ولی مساله آنقدرها هم جدی نبود. محمود فکری هم روز گذشته با هر دو نفر صحبت کرد و همه چیز تمام شد.

وی با اشاره به دیدار استقلال و پیکان خاطرنشان کرد:همه بازی های استقلال سخت است و دیدار آسان نداریم. پیکان تیم خوب و با امکاناتی است و قطعا این دیدار مشکل است. دیدید که حتی ماشین سازی هم حریف آسانی در تهران نبود. هر تیمی مقابل استقلال بازی می کند سخت تلاش می کند تا امتیاز بگیرد. ما هم اگر خودمان باشیم می توانیم برنده بازی باشیم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص وضعیت البسه گرم بازیکنان این تیم به فارس گفت: ما با شرکتی که مسئولیت اسپانسری باشگاه را بر عهده گرفته قرارداد بستیم و آنها خودشان لباس تیم را تامین می کنند.جا دارد از آنها تشکر کنم که در این مدت از تیم حمایت کردند.

وی تصریح کرد:الان هم لباس های جدید تیم آماده است و بعد از بازی با پیکان در اختیار تیم قرار خواهد گرفت.ناگفته نماند طی روزهای اخیر یک دست لباس گرم به بازیکنان داده ایم که شامل همه چیز می شود. تا پایان این هفته هم لباس هایی مثل بادگیر و کاپشن در اختیار آنها قرار می گیرد.

مظلومی با اشاره به قرارداد استقلال با مجموعه نفت تهرانسر گفت: این قرارداد هر ۴۵ روز تمدید می شود. خواست خود شرکت نفت اینگونه است که قرارداد زمین هر ۴۵ روز تمدید شود. البته ما مشکلی از نظر زمین تمرین نداریم چون زمین مجموعه انقلاب را هم در اختیار داریم. چمن آنجا نیاز به استراحت دارد و به همین دلیل تمرینات ما در تهرانسر برگزار می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج