۱۰۶۳۹۰۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاوه رضایی در مسیر بازگشت؟

باشگاه بروژ که در این فصل بار دیگر با مشکل گلزنی در خط حمله‌اش مواجه شده قصد دارد در زمستان یک مهاجم را به خدمت بگیرد و در این بین نام کاوه رضایی نیز دیده می‌شود.

روزنامه ایران ورزشی: باشگاه بروژ که در این فصل بار دیگر با مشکل گلزنی در خط حمله‌اش مواجه شده قصد دارد در زمستان یک مهاجم را به خدمت بگیرد و در این بین نام کاوه رضایی نیز دیده می‌شود. این یک داستان تکراری در سال‌های اخیر برای بروژ است که مهاجمان این تیم با مشکل گلزنی مواجه هستند و این باعث شده که مسئولان این باشگاه تصمیم بگیرند در ژانویه به این نقطه ضعف با جذب یک مهاجم پایان بدهند. سایت بلژیکی فوتبال نیوز در این ارتباط به بررسی ده گزینه بروژ برای پست مهاجم هدف پرداخته و یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که در این گزارش به آن اشاره شده کاوه رضایی است.

رضایی که دو فصل پیش با قراردادی سنگین به بروژ رفت، در این دو سال به شارلروا قرض داده شده است. او فصل قبل از نیم فصل و امسال از ابتدای فصل به شارلروا قرض داده شد و عملکردی خیره‌کننده در این تیم داشت. حالا که بروژ در خط حمله با مشکل مواجه است، کاوه یکی از آسانترین گزینه‌ها برای حضور در خط حمله این تیم است، چرا که با بروژ قرارداد دارد و باشگاه می‌تواند او را برگرداند.

فیلیپ کلمنت که در ابتدای فصل به راحتی کاوه رضایی را از دست داد، حالا بعد از نمایش ضعیف یوسوف باجی به دنبال یک مهاجم تمام‌کننده است. در این بین صحبت‌هایی از مهاجمانی مثل ماریو مانژوکیچ، آدولفو گاییچ، نیکولا کالینیچ، میشی باتشوایی و کریستین بنتکه هم شنیده می‌شود. با این وجود آنچه مهم است اینکه بروژ قطعاً یک مهاجم خواهد گرفت، چرا که باجی سنگالی در این فصل تنها ۱۶ درصد از موقعیت‌هایش را تبدیل به گل کرده است.

در این گزارش که ده گزینه محتمل برای حضور در کلوب بروژ بررسی شده‌اند، کاوه رضایی بعد از ایکه اوگبو مهاجم انگلیسی سرکل بروژ دومین گزینه مناسب برای خط حمله آبی سیاه‌ها عنوان شده است. درباره کاوه رضایی در این گزارش آمده است: «چرا بروژ باید به دنبال گزینه‌های جدید و گرانقیمت باشد، در حالی که خودش یک مهاجم خوب دارد. کاوه رضایی که هیچ‌وقت در بروژ فرصت کاملی برای بازی پیدا نکرد، برای دومین فصل متوالی به شارلروا قرض داده شد اما این مهاجم ایرانی در شارلروا دروازه حریفان را یک به یک باز و موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کند و یکی از کارآمدترین مهاجمان لیگ بلژیک است. هرچند نمی‌توان از این موضوع گذشت که شارلروا قطعاً با این انتقال مخالفت خواهد کرد. رضایی یک مهاجم باهوش و با شم گلزنی و سرعت بالا است که در این فصل نیز مانند نیم فصل دوم سال گذشته عملکردی فوق‌العاده برای شارلروا داشته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج