جاباما
۱۰۶۴۱۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گوردیولا: نگران درد آگوئرو نیستم

پپ گواردیولا تاکید کرد منچسترسیتی با تمام بازیکنان ثابت خود برابر پورتو حضور خواهد یافت.

ورزش سه: پپ گواردیولا تاکید کرد منچسترسیتی با تمام بازیکنان ثابت خود برابر پورتو حضور خواهد یافت.

منچسترسیتی صعود خود از مرحله گپروهی در لیگ قهرمانان را قطعی ساخته وپیروزی در بازی فردا شب در پرتغال مقابل پورتو به منزله صدرنشینی سیتیزن ها خواهد بود. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار حضور یافته و مدعی شد انتظر یک مسابقه دشوار و فیزیکی را در خانه پورتو خواهد داشت.

دیدار مقابل پورتو: "قطعا یک بازی سخت و فیزیکی در انتظار منچسترسیتی خواهد بود. پورتو روحیه تیمی فوق العاده داشته و بازیکنان این تیم برای یکدیگر در زمین مبارزه می کنند. این دیدار سخت خواهد بود که این موضوع طبیعی است، زیرا ما در لیگ قهرمانان و خارج از خانه بازی داریم و به این موضوع واقفیم. پورتو یکی از تیم های بزرگ پرتغال است و ما مطمئن هستیم که مسابقه دشواری داریم.

گوردیولا: نگران درد آگوئرو نیستم

رقابت متفاوتی پیش روی ماست، سیتی به دنبال پیروزی در این دیدار و قطعی کردن صدرنشینی خود در مرحله گروهی است. البته وظیفه مهم ما صعود از این گروه بود که تا امروز به آن دست یافته ایم. ما می خواهیم ریتم خود را حفظ کنیم، در شریط کلی لیگ برتر اولویت ما خواهد بود، اما در چنین دیدارهایی نیز باید در بهترین شرایط ممکن بازی کرد.

قرار نیست در بازی فردا شب از بازیکنان آکادمی بهره بگیریم و ما 19 بازیکن در ترکیب تیم اول داریم و همه آنها در کنار ما سفر می کنند. پورتو یک حریف واقعا دشوار است و ما به بهترین بازیکنان ممکن برای کسب پیروزی در این دیدار نیاز داریم."

شرایط سرخیو آگوئرو و بنجامین مندی: "من نگران سرخیو آگوئرو نیستم، او امروز تمرین نکرد و کمی درد در زانوی خود دارد، اما من نگران نیستم. مندی نیز در شرایط خوبی قرار دارد و اگرچه او در دیدار مقابل برنلی دروازه حریف را باز کرد، اما گلزنی آخرین چیزی است که من از این بازیکن انتظار دارم. من می خواهم مندی خوب دفاع کرده و تمرکز کافی در زمین داشته باشد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج