جاباما
۱۰۷۵۵۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رضایی: پرسپولیس روی اشتباه ما به گل رسید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:نیمه اول پرسپولیس بر بازی مسلط بود و روی اشتباه ما به گل رسید، ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم جان گرفتیم و فرصت‌های خیلی زیادی داشتیم.

خبرگزاری فارس: رحمان رضایی بعد از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی جذاب و خوبی را شاهد بودیم. نیمه اول پرسپولیس بر بازی مسلط بود و روی اشتباه ما به گل رسید ولی در نیمه دوم با تعویض‌هایی که کردیم جان گرفتیم و فرصت‌های خیلی زیادی داشتیم.

وی افزود: در اواخر بازی با نفرات بیشتر در حمله شرکت کردیم ولی بازی مساوی شد. فکر می‌ کنم هواداران دو تیم از فوتبال ارائه شده لذت بردند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در خصوص شیوه بازی تیمش گفت: ما ۲ روز قبل از بازی مهاجم ما مصدوم شد و غافلگیر شدیم. در هفته روی این بازیکن خیلی کار کردیم ولی او را از دست دادیم. در نیمه اول روی کار تاکتیکی یک فرصت خیلی خوب را داشتیم. الان میزبان و میهمان زیاد تفاوتی ندارند چون تماشاگران در استادیوم حضور ندارند. ما آمدیم بازی جانداری را به نمایش بگذاریم که خوشبختانه این کار را هم انجام دادیم.

رضایی با اشاره به روند کلی مسابقه عنوان کرد: در نیمه اول پرسپولیس خوب بازیکنان ما را پرس می‌کرد و این نشان می‌دهد که آنها مطالعه خوبی روی بازی ما کردند. این تیم، تیم بزرگی است و در این چند سال فینالیست آسیا بوده و تیم قابل احترامی است.

رضایی: پرسپولیس روی اشتباه ما به گل رسید

وی تاکید کرد: با همه احترام برای حریف آمدیم که دست پر به اصفهان برگردیم. در نیمه اول موقعیت خیلی خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم. در نیمه دوم نبض بازی را گرفتیم و از بالا حریف را پرس کردیم و روی بازی مسلط شدیم. دیدید که خیلی حمله کردیم و خوشبختانه گل زدیم و حتی بعد از گل با برتری عددی موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و در صحنه 4 به 2 از فرصت استفاده نکردیم. فقط امیدوارم در بازی آینده با دست پر زمین را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چرا تیمی که در نیمه دوم این بازی خوب را به نمایش گذاشت تاکنون نتایج خوبی نگرفته است عنوان کرد: کل ایرانی های دنیا مطلع هستند که چه اتفاقی رخ داده است. همه دیدند چه قضاوت‌هایی برای ما رخ داده است. تا الان این بازی تنها دیداری بوده که داوری هیچ بحثی نداشته و داور روی همه صحنه ها مسلط بود. دیدید که داور 2 کارت قرمز داد ولی ما بحثی نداریم.

رضایی خاطرنشان کرد: در بازی های قبل به جز بازی دوم در 4 بازی پنالتی علیه ما به اشتباه گرفته شد. در بازی با استقلال،گل‌گهر پنالتی های ما را نگرفتند. هر تیمی با این قضاوت‌ها رو به رو می‌شد استپ می‌کرد. ما مقابل تیم‌های صدر جدول؛ استقلال، گل گهر و پرسپولیس که فینال آسیا را انجام داده و همه تیم‌های قدری هستند بازی های خوبی انجام دادیم و شانسی بازی نکردیم اما متاسفانه داوری‌ها به ما آسیب زد. امیدوارم این روند داوری امروز را در بازی های آینده هم ببینیم و نتیجه بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج