جاباما
۱۰۸۱۲۶۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

خیلی‌ها در حرف از فکری حمایت می‌کنند

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حمایت از محمود فکری از سوی همه ارکان باشگاه با همه توان انجام نمی‌شود و بعضی‌ تنها ادای حمایت را در می‌آورند.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت آبی پوشان گفت: حمایت از محمود فکری از سوی همه ارکان باشگاه با همه توان انجام نمی‌شود و بعضی‌ تنها ادای حمایت را در می‌آورند.

تیم فوتبال استقلال در هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر باید روز دوشنبه به مصاف تراکتور برود که این دیدار به لحاظ جدولی بسیار حائز اهمیت است. این دیدار درست یک هفته بعد از دربی بزرگ پایتخت برگزار می‌شود که آخرین دیدار سرخابی‌ها قبل از حضور در هفته یازدهم بود و با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در خصوص این بازی به خبرنگار مهر گفت: انتظار داریم این دیدار به لحاظ فنی یکی از دیدارهای خوب لیگ برتر باشد و دو تیم که از تیم‌های مدعی هستند، با کیفیت مطلوب به مصاف هم بروند. هر دو تیم پتانسیل بالایی دارند و روی کاغذ هم توانایی‌های آنها به اندازه‌ای فاصله ندارد که بتوان گفت کدام یک شانس پیروزی شان بیشتر است. هر دو تیم در این بازی شانس پیروزی دارند اما تصور من این است شانس آبی پوشان بنا به دلایلی بیشتر است.

وی اضافه کرد: مشکلات این روزهای استقلال بیشتر از آنکه فنی باشد، حواشی است که از خارج از چارچوب تیم به این تیم وارد می‌شود. با اینکه به لحاظ نتیجه آبی پوشان عملکرد خوبی داشتند، اما حمایت‌های لازم از فکری انجام نمی‌شود و به نظر می‌رسد گروه یا گروه‌هایی هستند که به سود گزینه خودشان شرایط را برای سرمربی سخت می‌کنند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: حتی احساس می‌شود بعضی‌ها ظاهراً از فکری حمایت می‌کنند اما در عمل اینگونه نیست و اینها تنها ادای حمایت از سرمربی را در می‌آورند.

بیگی گفت: یکی از مشکلاتی که استقلال در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده همین است که مثلاً یک نفر سرمربی می‌شود، خیلی‌ها به سود گزینه خودشان هر نحوی که بتوانند برای آن سرمربی حاشیه درست می‌کنند و عرصه را به او تنگ می‌کنند. استقلال در همین فضا پشت سر هم سرمایه‌های خودش را از دست می‌دهد و با این روش تمام ذخایر مربیگری این تیم پشت سر هم می‌سوزند و آنکه بیشتر از همه ضرر می‌کند، تیم و هوادارانش هستند.

هافبک سابق آبی‌های پایتخت در خصوص میلیچ گفت: او از نظر فنی بهترین بازیکن فعلی لیگ ایران در پست خودش است. اما راستش را بخواهید این نوع رفتار و این نوع رفتن را من هم نپسندیدم. او هرچقدر هم که از باشگاه طلب داشت یا حتی مطالبات اخلاقی و غیره، با اینکه قانونا می‌توانست برود؛ اما بهتر بود می‌ماند و مشکل را از راهش حل می‌کرد.

وی افزود: به نظر من باشگاه باید همه تلاشش را انجام دهد تا میلیچ بازگردد. الان این شائبه برای بسیاری از هواداران پیش آمده که شاید رفتاری به عمد صورت گرفته تا میلیچ برود. باشگاه باید برای تلطیف این فضا هم که شده کاری کند تا این مدافع کروات هرچه سریع‌تر بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس قهرمان آسیا

      به امید باخت کیسه

    • پرسپولیس قهرمان آسیا

      به امید شکست کیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج