۱۰۸۲۶۲۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

دفاع چهره اصولگرا از کاندیداتوری محسن رضایی

روزنامه اعتماد به نقل ازابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اصولگرای ایران‌زمین و از چهره‌های حزبی نزدیک به محسن رضایی درباره تلاش مجدد رضایی برای رسیدن به «پاستور» نوشت: «به هر حال برخی می‌خواهند خود را مجدد در معرض رأی قرار بدهند. این اقدام بدی نیست. اگر بد بود، قانون آن را منع می‌کرد.

روزنامه اعتماد به نقل ازابوالقاسم رئوفیان، دبیرکل حزب اصولگرای ایران‌زمین و از چهره‌های حزبی نزدیک به محسن رضایی درباره تلاش مجدد رضایی برای رسیدن به «پاستور» نوشت: «به هر حال برخی می‌خواهند خود را مجدد در معرض رأی قرار بدهند. این اقدام بدی نیست. اگر بد بود، قانون آن را منع می‌کرد. این طیف از کاندیداها، احتمالا با این تصور وارد صحنه می‌شوند که شاید در این فاصله اتفاقاتی رقم خورده باشد و احیانا ظرفیت‌هایی را که علاوه بر آن‌چه در گذشته وجود داشته، فراهم کرده‌اند، به عنوان داشته‌های خود به مردم ارایه دهند.»

رئوفیان معتقد است: «به نظر می‌آید هرکدام از این چهره‌های مطرح برای انتخابات سال آینده، از عقبه‌ای برخوردارند. حالا ممکن است که پایگاه رأیشان بهتر شده باشد و ممکن هم هست که اتفاق خاصی نیفتاده باشد. اما این حق هر فردی است که وارد عرصه رقابت شود و پس از تأیید صلاحیت ازسوی شورای نگهبان، این مردم هستند که قضاوت نهایی را می‌کنند.»

رئوفیان در توضیح احتمال توفیق رضایی باتوجه به چند نوبت شکست در انتخابات و ناکامی در جلب آرای عمومی در گذشته، می‌گوید: «اگر دوره‌های قبل هم برخی تلاش‌ها در راستای ایجاد ذهنیتی مبنی بر اینکه آقای رضایی رأی نمی‌آورد، در کار نبود، شاید وضع بهتری داشت. هر دوره‌ای که ایشان آمدند، موجی به‌راه افتاد مبنی بر اینکه آقای رضایی کاندیدای خوبی است ولی رأی ندارد و همین مساله موجب می‌شد که ایشان رأی نیاورد.»

این چهره نزدیک به دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفته است: «دوره‌های پیش هم کاندیداهای مختلف را مقایسه می‌کردم و می‌دیدم که هیچ‌کدام از برنامه‌هایی که دیگر کاندیداها ارایه می‌کردند، شبیه برنامه نبود اما آقای رضایی به‌واقع برنامه ارایه می‌داد.»

او می‌گوید:«آقای رضایی مدیری برنامه‌محور است و با ارایه برنامه وارد عرصه انتخابات می‌شود. ضمن اینکه باید در نظر داشت ایشان تنها فردی نیست که در انتخاباتی شکست خورده و دوباره در آن شرکت می‌کند.درحال حاضر افراد دیگری هم مطرحند که در انتخابات گذشته نتوانستند رأی لازم را کسب کنند و می‌خواهند بار دیگر وارد عرصه انتخابات شوند.»

رئوفیان البته از کسی نام نبرده اما سخنانش به‌روشنی به محمدباقر قالیباف اشاره دارد. رییس این روزهای مجلس که همچون رضایی چند نوبت در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده و باز همچون او، موفق به کسب آرای لازم نشده اما بار دیگر عزم «پاستور» کرده و ظاهرا با جدیت در حال برنامه‌ریزی و فعالیت برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری است.

رضایی اما در حالی خود را بار دیگر آماده کارزار انتخابات ریاست‌جمهوری می‌کند که برخی اقدامات او در مجمع تشخیص ازجمله مخالفت با تصویب دو لایحه بلاتکلیف در بحث FATF با انتقادهایی مواجه شده و همین می‌تواند بخشی از آرای او در انتخابات پیشین را نیز تحت‌الشعاع قرار دهد.

رئوفیان درباره تأثیر مخالفت دبیر کنونی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تصویب لوایح CFT و پالرمو بر پایگاه رأی رضایی گفته است: «نگاه جامعه نسبت به لوایح مربوط به‌FATF صددرصد مثبت نیست. همچنین نگاه ۱۰۰درصد منفی نیز بر جامعه حاکم نیست. اما اگر فضایی فراهم شود که افراد بتوانند دلایل خود را درباره نظری که نسبت به لوایح مربوط به FATF دارند، بیان کنند شاید بتوانند افکار عمومی را در این باره قانع کنند و آنان را با خود همراه کنند. اما به‌هرحال باید در نظر داشت که اینها همه احتمالات است و باید دید در عمل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.»

این چهره اصولگرای نزدیک به محسن رضایی می‌گوید: «تا سوالی مطرح نشود، پاسخی هم به میان نمی‌آید! در این باره نیز باید پرسش و پاسخ مطرح شود تا آقای رضایی نظر خود را مطرح کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • راجوخان هندی

      خخخخخخ الکی باز نیاد که رای بی رای،فقط یاد دارن میلیاردی پول تبلیغات بگیرن و هیچ.....!!!!! فقط جناب دکتر احمدی نژاد،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون دکتر که دستمون بشکنه بهش رای دادیم عامل بدبختی هامون شد با یارانه و مسکن مهر و ....

      • بدون نام

        حاج حسن قصه رو پیدا کنید

    • راجوخان هندی

      رییس جمهور میخایین،کسی نیست جز جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد محبوب همه قلبها،فقط خودت دکتر احمدی نژاد،

    • بدون نام

      نامزدی رضایی؟خب اگر میخواستنش توی این 42 سال بهش رای میدادند

    • بدون نام

      توانمند نیروی جهادی

    • ایرانی

      مردم ب نظامیان رای نخواهند داد زیرا مشکلات و بدبختیهای امروز ایران با ورود نظامیان ب صحنه سیاست بوجود امده

    • بدون نام

      رای بی رای. اگه مردم حماقت کنند ورای به اینا بدن وضع بدتر میشه

    • بدون نام

      آنهایی که میگن احمدی نژاد خوبه به نظرم یا فراموش کرده اند یا خوابن یا خودشان را به خواب زدن بدبختی مردم ایران از زمان احمدی نژاد شروع شد .او بود که استارت تحریمها را زد پولهای ذخیره ارزی را به جای اینکه صرف تولید ورونق اقتصادی کند بین جامعه پخش کردباعث تورم و هزارو یک بدبختی دیگه شد آدم کمبوددار و پوپولیست به درد مملکت داری نمیخورد

    • سعید

      به نظر من هم جناب رضایی حداقل از بین این تعداد اصولگرا و اصلاح‌طلب بهتره و یه سرگردان از همشون بالاتره
      حداقل دکترای اقتصاد داره
      و تازه مگه هرکسی که قبلاً نظامی بوده باید بره و تو هیچ کجا راش ندن این بدور از انصافه
      ما که نه از چپ خیری دیدیم نه از راست حداقل بزارید یکی بیاد مثل دکتر رضایی که وابستگی به چپ و راست نداره و یه چیزایی از اقتصاد خونده
      بلاخره بین بد و بدتر همون بد رو انتخاب کنیم بهتره تازه
      جناب رضایی ایرانی پرست و وطن پرست است نه مثل بعضی ها که عرب پرست و بیگانه پرست هستند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به درد هیچ چیز نمخورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج