جاباما
۱۰۸۳۰۹۸
۵۰۳۵
۵۰۳۵
پ

رژیم غذایی ویژه برای سلامت مردان (قسمت چهارم)

فرقی ندارد که یک مرد ۲۵ ساله باشید یا ۴۵ ساله، در هر شرایطی داشتن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی برای سالم ماندن، لاغری و حفظ قدرت مهم است. این بسیار مهم است که مردان خوراکی‌های مناسب برای سلامت خود را مصرف کنند. طبق اطلاعاات انجمن قلب آمریکا AHA مردانی که از وعده غذایی صبحگاهی صرف نظر می‌کنند، در مقایسه با مردانی که این کار را نمی‌کنند، ۲۷ ٪ بیشتر در معرض حمله قلبی یا مرگ بر اثر بیماری قلبی قرار دارند.

انتخاب: فرقی ندارد که یک مرد ۲۵ ساله باشید یا ۴۵ ساله، در هر شرایطی داشتن یک رژیم غذایی غنی از مواد مغذی برای سالم ماندن، لاغری و حفظ قدرت مهم است. این بسیار مهم است که مردان خوراکی‌های مناسب برای سلامت خود را مصرف کنند. طبق اطلاعاات انجمن قلب آمریکا AHA مردانی که از وعده غذایی صبحگاهی صرف نظر می‌کنند، در مقایسه با مردانی که این کار را نمی‌کنند، ۲۷ ٪ بیشتر در معرض حمله قلبی یا مرگ بر اثر بیماری قلبی قرار دارند.

برخی خوراکی‌ها می‌توانند در حفظ سلامت مردان نقشی پررنگ ایفا کنند، این خوراکی‌ها می‌توانند شامل میوه‌ها و سبزیجات یا انواع گوشت باشد، شاید تصور کنید توجه به غذا چندان مهم نیست، اما اگر بدانید با مصرف برخی خوراکی‌ها می‌توانید از انواع سرطان یا بیماری‌های خطرناک مردانه پیشگیری کنید چطور؟

خرمالو

خرمالو میوه محبوب بیشتر مردم نیست، اما عصاره خرمالو به شدت از رشد سلول‌های لوسمی لنفاوی انسان جلوگیری می‌کند و همچنین باعث مرگ سلول‌های سرطانی می‌شود.

پیاز قرمز

طبق گفته محققان دانشگاه گلف، پیاز قرمز حاوی یک دوز جامد کوئرستین و آنتوسیانین است که می‌تواند با سرطان روده بزرگ مقابله کند. پیاز مسیر‌هایی را فعال می‌کند که سلول‌های سرطانی را به مرگ سلولی ترغیب می‌کند. آن‌ها محیط نامطلوبی را برای سلول‌های سرطانی ایجاد می‌کنند و ارتباط بین سلول‌های سرطانی را که مانع رشد می‌شود، مختل می‌کنند.

بادام

یک مطالعه در ژورنال Cancer Letters نشان داد که مغز‌های شیرین بادام می‌توانند خطر سرطان روده بزرگ را کاهش دهند.

انگور

یک مطالعه در ژورنال تغذیه ایالات متحده نشان می‌دهد که انگور توانایی مقابله با انواع سرطان‌ها را داراست، این موضوع با سرطان‌های مرتبط با مردان نیز مرتبط است.

سیب

هر ماده غذایی حاوی آنتی اکسیدان می‌تواند از غذا‌های فوق العاده ضد سرطان باشد و سیب میوه‌ای است که ثابت شده دارای آنتی اکسیدان زیادی است، بنابراین شاید جمله قدیمی «یک سیب در روز شما را از پزشک بی نیاز می‌کند» درست باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج