جاباما
۱۰۸۳۶۶۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

تایید شد؛ بازی‌های تیم ملی با حضور تماشاگر

فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است با کاهش شیوع ویروس کرونا بازی‌های تیم ملی را در ماه‌های آینده با حضور تماشاگر در استادیوم آزادی تهران برگزار کند.

ورزش سه: فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است با کاهش شیوع ویروس کرونا بازی های تیم ملی را در ماه های آینده با حضور تماشاگر در استادیوم آزادی تهران برگزار کند.

سهیل مهدی از اعضای سازمان لیگ این خبر را تایید کرده است. خوشبختانه میزان مرگ و میر در ایران به خاطر کرونا روز به روز در حال کاهش است و اکنون این تعداد دور رقمی شده است و این به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم و البته قوانین سخت گیرانه ای است که به اجراء در می آید. بر همین اساس فدراسیون فوتبال قصد دارد در نامه ای برای وزارت بهداشت مجوز برگزاری بازی های تیم ملی در استادیوم آزادی با حضور تماشاگر را اخذ کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مانعی برای برگزاری بازی های دوستانه ورسمی ایجاد نمی کنند و بر این عقیده اند در صورت صدور مجوز از سوی وزارت بهداشت فدراسیون های ملی حتی می توانند بازی های لیگ برتر را با حضور تماشاگر برگزار کنند. البته حضور تماشاگران در بازی تیم ملی حداقلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود. از جمله اینکه هر تماشاگری که خواهان حضور در استادیوم آزادی برای تماشای بازی تیم ملی است باید تست کرونا داده باشد.

تیم ملی در اولین بازی پیش رو ۵ فروردین سال آینده در استادیوم آزادی میزبان هنگ کنگ است. بازی بعدی تیم ملی در خرداد ماه برگزار می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا به تازگی به فدراسیون فوتبال عراق مجوز داده است بازی دوستانه با کویت را با حضور تماشاگر برگزار کند. صحبت از این است که رفته رفته تماشاگر به بازی های لیگ برتر هم برگردد.

این اتفاق قرار است در نیم فصل دوم رخ دهد. اگر این موضوع به خوبی از سوی باشگاه ها مدیریت شود و میزان ابتلا به کرونا با حضور تماشاگر در استادیوم ها بیش تر نشود این روند ادامه خواهد داشت و بار دیگر شاهد حضور تماشاگر در استادیوم خواهیم بود. از این اتفاق هم تیم ملی سود می برد و هم باشگاه ها.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ❤❤❤❤

      عالی هست که مطمعن باشد اول نفری که بلیت میخره نم هستم با پسر م

      پاسخ ها

      • دختر پرسپولیس

        خوب منم ببیرید :)

    • مهدی

      تو بیا تا باهم بریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج