۱۰۸۳۹۹۰
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

ترس ترابی از برخورد پرسپولیسی‌ها

با اینکه ترابی از ۳ باشگاه سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد، اما بار‌ها به دوستانش در ایران گفته که اولویت اول او پرسپولیس است و درصورتی‌که نتواند سرخ‌پوش شود، سایپا را که تیم اولش در لیگ برتر بوده، برای ادامه فوتبال انتخاب می‌کند.

روزنامه فرهیختگان: با اینکه ترابی از ۳ باشگاه سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد اما بارها به دوستانش در ایران گفته که اولویت اول او پرسپولیس است و درصورتی‌که نتواند سرخ‌پوش شود، سایپا را که تیم اولش در لیگ برتر بوده، برای ادامه فوتبال انتخاب می‌کند.

پرسپولیس بعد از غلبه بر فولاد انگیزه‌های زیادی برای کسب یک پیروزی دیگر دارد، خصوصا رقیب آبی‌پوش هم بازی این هفته‌اش را واگذار کرده و قرمزها حالا امیدوارند که با انجام بازی‌های عقب‌افتاده دوباره به بالای جدول برسند. آنها امروز باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند، تیمی که تنها ۲ برد از ۱۱ بازی گذشته‌اش را در پرونده دارد اما درست مثل حریفش تخصص بالایی در کسب نتیجه مساوی دارد.

در این میان، موضوعی که پرسپولیسی‌ها را امیدوار می‌کند، جذب نفرات جدید در نیم‌فصل و قدرتمندتر شدن تیم‌شان برای نیم‌فصل دوم است و آنها خوب می‌دانند که اگر امتیازات خوبی را از نیم‌فصل اول لیگ برتر به حساب خود واریز کنند، می‌توانند با امید بیشتری پای به نیمه دوم لیگ بگذارند و برای پنجمین قهرمانی متوالی شانس خود را بیازمایند و در این مسیر به‌دنبال جذب حداقل دو بازیکن جدید هستند.

ترابی باز هم به العربی فشار می‌آورد

با اینکه تیم قطری العربی در چند روز گذشته یوسف المساکینی را از الدحیل به خدمت گرفته و به‌صورت رسمی از این خرید خود پرده‌برداری کرده، اما هنوز مشخص نیست که این خرید خارجی جای کدام‌یک از خارجی‌های فعلی العربی را می‌گیرد.

با اینکه از مدت‌ها قبل رسانه‌های قطری و داخلی کشورمان از جدایی مهدی ترابی در نیم‌فصل لیگ برتر خبر می‌دهند و او را بازیکن مازاد این تیم قطری می‌نامند، اما طبق شنیده‌ها این بازیکن هنوز با مسئولان العربی به توافق نرسیده و مذاکرات طرفین برای جدایی به بن‌بست خورده است.

مهدی ترابی که دیگر در تفکرات سرمربی تیمش جایی ندارد بر این باور است که چون قراردادش بنابر درخواست باشگاه فسخ می‌شود، باید مبلغ قرارداد یک‌ساله او که ۷۰۰ هزار دلار است به‌صورت تمام و کمال به او پرداخت و رضایتنامه‌اش نیز صادر شود تا بتواند برای تیم آینده‌اش تصمیم بگیرد اما العربی برخلاف تصورات با این موضوع موافقت نکرده و عنوان کرده که حاضر است او را برای نیم‌فصل دوم در اختیار باشگاه دیگری قرار بدهد تا از پرداخت دستمزد این بازیکن تا پایان فصل خلاص شود.

البته ترابی تصمیم دارد با فشار بیشتر به باشگاه و کشاندن این موضوع به روزهای پایانی نقل‌وانتقالات، امتیاز بیشتری از مسئولان العربی بگیرد اما اگر مدیران این باشگاه زیر بار نروند و حاضر نشوند مبلغ قرارداد ترابی را به‌صورت کامل بپردازند، ترابی برای اینکه خطری آینده فوتبالی‌اش را تهدید نکند، با بخشیدن بخشی از مطالباتش، رضایتنامه خود را از این باشگاه دریافت می‌کند.

پیشنهاد 10 میلیاردی سپاهان؟

با اینکه ترابی از ۳ باشگاه سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد دارد اما بارها به دوستانش در ایران گفته که اولویت اول او پرسپولیس است و درصورتی‌که نتواند سرخ‌پوش شود، سایپا را که تیم اولش در لیگ برتر بوده، برای ادامه فوتبال انتخاب می‌کند.

اما حالا شنیده می‌شود که سپاهانی‌ها در نامه‌ای به باشگاه العربی حاضر شده‌اند که مبلغ بالایی برای رضایتنامه این بازیکن پرداخت کنند و افراد مطلع در این زمینه بر این باورند که رقم پیشنهادی سپاهانی‌ها حدود ۱۰ میلیاردتومان است.

ظاهرا سپاهانی‌ها که می‌دانند شانس کمی برای در اختیار گرفتن ترابی دارند، با این رقم قصد دارند فشار را روی دوش سرخ‌ها بگذارند تا بعدا درصورت سرخ‌پوش شدن این بازیکن، اعلام کنند که رقم پیشنهادی پرسپولیسی‌ها بالاتر از پیشنهاد آنها بوده است!

ترس ترابی از برخورد هواداران

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها سرخ‌پوش شدن مهدی ترابی را تمام‌شده تلقی می‌کنند و معتقدند که او به‌زودی راهی ایران می‌شود تا با سرخ‌ها قرارداد جدیدی به امضا برساند، اما هنوز چیزی قطعی نشده و ترابی نگرانی‌هایی دارد. ظاهرا این بازیکن به دوستان خود گفته که برای حضور در پرسپولیس ۲ مشکل بزرگ دارد. اولی فسخ قرارداد با العربی به شکلی که متضرر نشود و دیگری ترس از بابت رفتار هواداران. ترابی بر این باور است که جدایی او از پرسپولیس و فسخ یکطرفه قراردادش باعث شده که هواداران پرسپولیس از او به‌شدت دلخور باشند و حالا این نگرانی برایش وجود دارد که بعد از بازگشت مجدد، نتواند آن محبوبیت قبل را بین هواداران سرخ برای خود ایجاد کند و مشکلاتی برایش ایجاد شود.

البته شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با جمع‌آوری بازتاب مثبت خبر بازگشت ترابی به پرسپولیس در کانال‌ها و پیج‌های هواداری می‌خواهد این دل‌نگرانی ترابی را از بین برده و او را برای بازگشت متقاعد کند.

رای استیناف سلیمی را سرخ‌پوش می‌کند

ایمان سلیمی، مدافع فصل گذشته تراکتورسازی بعد از جدایی شجاع خلیل‌زاده یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های یحیی گل‌محمدی برای حضور در خط دفاع پرسپولیس بود اما کشمکش این بازیکن با تراکتوری‌ها و کشیده شدن این پرونده به کمیته تعیین وضعیت، باعث شد سرخ‌های تهرانی قید این خرید را بزنند و دنبال دردسر نباشند.

حالا این بازیکن توانسته در کمیته تعیین وضعیت حکم بی‌گناهی‌اش را دریافت کند اما تراکتوری‌ها دست‌بردار نبوده و این پرونده را به استیناف کشانده‌اند.

البته در همین مدت هم پرسپولیسی‌ها باز هم با سلیمی در ارتباط بوده‌اند و وضعیت او را برای پوشیدن پیراهن سرخ در نیم‌فصل جویا شدند و طبق شنیده‌ها از باشگاه پرسپولیس این بازیکن در پیغام‌هایی که برای باشگاه ارسال کرده، چراغ‌سبز خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم نشان داده و تنها از سرخ‌ها زمان خواسته تا مشکلش با تراکتور به‌صورت کامل حل شود.

با این حساب، سرخ‌پوش شدن سلیمی به حکمی که کمیته استیناف درخصوص این بازیکن صادر می‌کند، بستگی دارد و اگر این حکم به نفع سلیمی باشد، او را باید یکی دیگر از خریدهای نیم‌فصل پرسپولیس بدانیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس خانه مهدی ترابی هست برگرد به خونه ت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانه ای ک وسط بحران زد ازش بیرون

      • بدون نام

        ترابی میتونه باز محبوب بشه میون لنگیها چون تخصص داره تو پاچه خواری.

    • بدون نام

      فینال از دست دادیم کجا بیاد بره هرجا دوست داره

    • حسین زکی زاده

      برترینها نظرات من رو چاپ نمیکنه ولی بازم میگم ترابی بد زمانی پرسپولیس رو تنها گذاشت و نامردی کرد و الان خیلی منفوره ...
      چون پرسپولیس جای ورزشکاران بزرگ بوده و بچه های پولکی هرگز در نزد هواداران جایگاهی نخواهند داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نظر شماست ولی دقت کردید سپاهان چقدر وقیحه که زمانی که العربی رضایت ترابی رو میتونه صادر کنه وپولش وبده با این پیشنهاد تمام معادلات ترابی رو میریزه بهم هرچند که می دونه ترابی دلش باتیم دیگهست ودر نهابت بقول نویسنده مقاله می خواد حد اقل یه بحران اقتصادی برای پرسپولیس ایجاد کنه

    • شیش درچار

      ترابی فرزندپرسپولیس است .همیشه وهمه جا..خبری لطفااین پیام من رانشربدهید.ممنون.

    • س.ا

      آقای ترابی به خانه ات برگرد و جبران و تلاش کنید تا به محبوبیت مجدد برسید،

      پاسخ ها

      • دختر پرسپولیسی

        برگرد بیا پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج