۱۰۸۳۹۹۲
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

انتخاب صدری، به‌خاطر بدهی قرمز‌ها

نکته جالب اینکه ظاهرا صدری اکنون عضو هیات‌مدیره همراه اول است و سمیعی نیز در این مدت مراودات خوبی با این شرکت داشته و مبلغ قابل‌توجهی نیز دریافت کرد.

روزنامه فرهیختگان: نکته جالب اینکه ظاهرا صدری اکنون عضو هیات‌مدیره همراه اول است و سمیعی نیز در این مدت مراودات خوبی با این شرکت داشته و مبلغ قابل‌توجهی نیز دریافت کرد.

عصر دیروز بود که اعلام شد مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس جعفر سمیعی (با حفظ سمت) و سیدمجید صدری را به‌عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره آن باشگاه انتخاب کرد. همچنین اعلام شد که مجمع عمومی، ضمن پذیرش استعفای علی رغبتی و مهدی رسول‌پناه، از زحمات آنان در مدت عضویت در هیات‌مدیره تشکر کرد.

جالب اینکه ساعاتی قبل از انتشار این خبر اعلام شد که رسول‌پناه برای پیگیری برخی امور مالی به باشگاه رفته و با مدیران باشگاه یعنی سمیعی و شکوری بگومگویی داشته و برخی می‌گویند حتی ممکن بوده کار به جاهای باریک‌تری هم بکشد! هرچه هست، به‌نظر نمی‌رسد رسول‌پناه با رغبت چندانی استعفا کرده باشد، اما هرچه هست، رئیس هیات‌مدیره بعد از جنجال‌هایی که در ماه‌های اخیر به‌راه افتاد درنهایت کنار رفت.

درباره صدری عضو جدید هیات‌مدیره نیز باید گفت که سوابق مدیریتی زیادی در حوزه مخابراتی دارد؛ ازجمله ریاست شرکت مخابرات ایران و رایتل. وی همچنین در شرکت‌هایی مانند گسترش ارتباطات داتک، شبکه انتقال داده‌های رهام‌داتک، انتقال داده نداگستر صبا، نسیم ارتباط فاوا، صبانت، پایانه‌های داده‌ای نوین و ... نیز فعالیت داشته است.

نکته جالب اینکه ظاهرا وی اکنون عضو هیات‌مدیره همراه اول است و سمیعی نیز در این مدت مراودات خوبی با این شرکت داشته و مبلغ قابل‌توجهی نیز دریافت کرد که ابتدا عنوان شد درقالب قرض بوده و در ادامه گفتند قرار است به‌صورت همکاری‌هایی این مبلغ پس داده نشود. گفته می‌شود این همکاری‌های مالی ادامه نیز خواهد داشت و احتمالا عضویت صدری نیز با این ماجرا بی‌ارتباط نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد خزایی

      نخیر....مجید صدری به عنوان رئیس ستاد انتخابات مهندس جهرمی و اصلاح طلبا برا استفاده حداکثری از تعداد تماشاگران پرسپولیس مجید صدری رو گذاشتن عضو هیئت مدیره و چند وقت دیگه میشه رئیس هیئت مدیره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج